quote:Een deel van de harde kern waarschuwde is van plan actie te voeren wanneer Kluivert naar PSV komt.

Ik lees hier voor het eerst dat psv een harde kern heeftquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:26 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Kwam wel dit bericht tegen op nu.nl
[..]

Ja ik wist ook niet dat PSV een harde kern heeftquote:

Ja ik vind harde kern ook wat overdreven. Die hebben ze helemaal niet bij psv.quote:

quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:38 schreef PLAE@ het volgende:
Pyth en z'n 3 maatjes. Nou dat zal wel loslopen![]()

Me neitherquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nergens anders kunnen vinden inderdaad.![]()

vooral leuk dat iemand dat bericht verzint en dat iemand anders het dan ook nog eens hier plaatstquote:

Je hebt meer tijd om op fok te zitten als je aan het 'werk' bent dan nu?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef Doopy-X- het volgende:
* Doopy-X- gaat weer back to the lurking mode
Nu vakantie en vrijdag begin ik bij een nieuwe job, minder FOK-tijd dus![]()
Tot later![]()

quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:
Dat Ajax met Kluivert praat is trouwens heel slim. Zo breng je 'm aan het twijfelen over psv en een uur voor de transferdeadline zeg je gewoon dat je geen interesse meer hebt

Das niet de behandeling die hij verdient, die gozer heeft veel gewonnen voor/met Ajaxquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:47 schreef devv05 het volgende:
Dat Ajax met Kluivert praat is trouwens heel slim. Zo breng je 'm aan het twijfelen over psv en een uur voor de transferdeadline zeg je gewoon dat je geen interesse meer hebt

Deze Stam is echt als een vader voor de spelers. Dat heb ik nog nooit eerder gezien van hem.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:27 schreef koningdavid het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij zijn Stam en Babel een beetje verliefd op elkaar ofzo. Ik zie ze op een of andere manier heel vaak zo staan op foto's.

OUD manquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:29 schreef piertje2 het volgende:
Zal vast wel gezegt zijn hier al. Maar www.ajax.nl is vernieuwd

ey trouwens ook zo wazig. Dat nieuws op AT5.nl blijft maar staan op dinsdagquote:

quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:31 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ey trouwens ook zo wazig. Dat nieuws op AT5.nl blijft maar staan op dinsdag

ja ze willen zeker niet op internet zetten, denken ze dat ik boos wordt ofzoquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Donderdag staat er wel, woensdag is overgeslagen![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |