UB40 is het formulier in Engeland wat je in moet vullen als je een uitkering wil.quote:
Patrick Kluivert. Wereldvoetballer en voetbalheld die op het punt staat van een voetstuk te vallen.quote:
Sneijder profileert zich nu als zijnde een 'nummer 10', die 10 zal er ook zijn als je 4-1-2-1-2 speelt. Het beruchte systeem van Dick Advocaat tijdens het EK 2004. Het is alleen van belang dat zowel je LM als je RM fysiek sterke spelers zijn, zoals Gabri dat is. Je DM zal dan vooral slim moeten spelen, dat wat Roger zondag soms wel liet zien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moeilijk te beoordelen, onze buitenspelers zijn gewoon erg grillig. Daarbij profiteert juist Wesley Sneijder nu van de dubbele of soms zelfs driedubbele dekking van KJH en alleen daarom al denk ik dat het beter is om je systeem te laten staan. Vorig seizoen scoorde Klaas Jan Huntelaar álles wat hij aanraakte, ook dit seizoen nog krijgt hij zijn kansen, alleen heeft hij even iets minder geluk en ik weet zeker dat dat nog wel terugkomt, dus gewoon lekker zo laten staan!
Maar dan komt alle dreiging vanaf de vleugels op de schouders van de backs, dat gaat dus niet werken. Doe mij maar het succesvolle 3-4-3 van zo'n tien jaar geleden, met Jaap Stam en Thomas Vermaelen als mandekkers en Johnny Heitinga als vrije man, Hedwiges Maduro als controleur tussen middenveld en verdediging, Roger en Gabri als links- en rechtshalf, Wesley Sneijder op tien en voorin van links naar rechts Nicolae Mitea, KJH en Mauro Rosales, dan komt het vanzelf weer goed met Ajax.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:11 schreef Messenga het volgende:
[..]
Sneijder profileert zich nu als zijnde een 'nummer 10', die 10 zal er ook zijn als je 4-1-2-1-2 speelt. Het beruchte systeem van Dick Advocaat tijdens het EK 2004. Het is alleen van belang dat zowel je LM als je RM fysiek sterke spelers zijn, zoals Gabri dat is. Je DM zal dan vooral slim moeten spelen, dat wat Roger zondag soms wel liet zien.
Eigenlijk vind ik die opstelling er heerlijk uitzienquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar dan komt alle dreiging vanaf de vleugels op de schouders van de backs, dat gaat dus niet werken. Doe mij maar het succesvolle 3-4-3 van zo'n tien jaar geleden, met Jaap Stam en Thomas Vermaelen als mandekkers en Johnny Heitinga als vrije man, Hedwiges Maduro als controleur tussen middenveld en verdediging, Roger en Gabri als links- en rechtshalf, Wesley Sneijder op tien en voorin van links naar rechts Nicolae Mitea, KJH en Mauro Rosales, dan komt het vanzelf weer goed met Ajax.
Roger heeft hiervoor te weinig loopvermogen, die man moet achter de bal blijven en het spel verdelen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar dan komt alle dreiging vanaf de vleugels op de schouders van de backs, dat gaat dus niet werken. Doe mij maar het succesvolle 3-4-3 van zo'n tien jaar geleden, met Jaap Stam en Thomas Vermaelen als mandekkers en Johnny Heitinga als vrije man, Hedwiges Maduro als controleur tussen middenveld en verdediging, Roger en Gabri als links- en rechtshalf, Wesley Sneijder op tien en voorin van links naar rechts Nicolae Mitea, KJH en Mauro Rosales, dan komt het vanzelf weer goed met Ajax.
Maduro heeft op dit moment niets te zoeken op het veld!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nou, tegen een NAC dat ze oprollen met 8-1 vs een 2-1 van jullie kant, vond ik ze lekker spelen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat AZ dit jaar zo goed zal zijn als vorig jaar. Ik verwacht dat z eheel snel veel punten gaan morsen. Vond z eook niet denderend tegen Vitesse .. van wat ik ervan gezien heb dan.
De 8-1 was nogal geflatteerd. NAC was echt helemaal niets die wedstrijd en AZ liet met name in de verdediging nogal eens wat steken vallen. Bovendien speelden wij uit (een wereld van verschil) en stonden ze tegen ons met 10 man in de verdediging. Inderdaad niet te vergelijkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nou, tegen een NAC dat ze oprollen met 8-1 vs een 2-1 van jullie kant, vond ik ze lekker spelen.
Maar de echte moeilijke wedstrijden komen nog wel. Groningen/PSV/H'Veen/Utrecht. dat zijn de cruciale potten. Win je die dan zit al vrij goed gerampt voor het seizoen.
Blijft altijd koffiedik kijken...![]()
Hoezo de versus?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nou, tegen een NAC dat ze oprollen met 8-1 vs een 2-1 van jullie kant, vond ik ze lekker spelen.
Penalties nemen kunnen ze dus wel die Noren.quote:Ajax' tegenstander IK evenaart UEFA-record
28/8/2006 13:03
In de eerste ronde van de UEFA Cup stuit Ajax op IK Start. Op weg naar de duels met de Amsterdammers evenaarden de Noren een record.
IK Start moest in de tweede voorronde afrekenen met Drogheda United. Na een 1-0 zege op eigen veld volgde een 1-0 nederlaag in Ierland. Strafschoppen moesten de beslissing brengen, maar dat duurde even. Pas na 24 pogingen verzekerde IK Start zich van een ticket voor de UEFA Cup.
Alle elf spelers van beide clubs moesten aanleggen. In de elf pogingen misten twee spelers, en uitgerekend Graham Gartland, die de eerste Ierse strafschop had gemist, faalde ook bij zijn tweede poging: 10-11.
De serie van 24 strafschoppen is een evenaring van een record in een UEFA-toernooi. In 1993/94 was het Skonto Riga dat in de voorronde van de Champions League evenveel penalty's nodig had om zich te ontdoen van Olimpia Ljubljana.
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=83242/msnhome=true/sc=f1e2fa
Hoe lang is je proeftijd? Dan zien we je daarna wel weer verschijnenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef Doopy-X- het volgende:
* Doopy-X- gaat weer back to the lurking mode
Nu vakantie en vrijdag begin ik bij een nieuwe job, minder FOK-tijd dus![]()
Tot later![]()
1 jaarquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:09 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hoe lang is je proeftijd? Dan zien we je daarna wel weer verschijnen
Alvast gefeliciteerd met het kampioenschap en de UEFA-cup dan maarquote:
Succesquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef Doopy-X- het volgende:
Tot later![]()
Werk hoeft niet per se negatief te zijn voor je FOK-tijd, geloof mijquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef Doopy-X- het volgende:
Tot later![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |