abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41255249
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

UB40 is het formulier in Engeland wat je in moet vullen als je een uitkering wil. .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_41255262
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:49 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Wie ben jij dan dork.
Patrick Kluivert. Wereldvoetballer en voetbalheld die op het punt staat van een voetstuk te vallen.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:11:12 #128
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_41255581
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 13:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Moeilijk te beoordelen, onze buitenspelers zijn gewoon erg grillig. Daarbij profiteert juist Wesley Sneijder nu van de dubbele of soms zelfs driedubbele dekking van KJH en alleen daarom al denk ik dat het beter is om je systeem te laten staan. Vorig seizoen scoorde Klaas Jan Huntelaar álles wat hij aanraakte, ook dit seizoen nog krijgt hij zijn kansen, alleen heeft hij even iets minder geluk en ik weet zeker dat dat nog wel terugkomt, dus gewoon lekker zo laten staan!
Sneijder profileert zich nu als zijnde een 'nummer 10', die 10 zal er ook zijn als je 4-1-2-1-2 speelt. Het beruchte systeem van Dick Advocaat tijdens het EK 2004. Het is alleen van belang dat zowel je LM als je RM fysiek sterke spelers zijn, zoals Gabri dat is. Je DM zal dan vooral slim moeten spelen, dat wat Roger zondag soms wel liet zien.
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:20:19 #129
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41255826
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:11 schreef Messenga het volgende:

[..]

Sneijder profileert zich nu als zijnde een 'nummer 10', die 10 zal er ook zijn als je 4-1-2-1-2 speelt. Het beruchte systeem van Dick Advocaat tijdens het EK 2004. Het is alleen van belang dat zowel je LM als je RM fysiek sterke spelers zijn, zoals Gabri dat is. Je DM zal dan vooral slim moeten spelen, dat wat Roger zondag soms wel liet zien.
Maar dan komt alle dreiging vanaf de vleugels op de schouders van de backs, dat gaat dus niet werken. Doe mij maar het succesvolle 3-4-3 van zo'n tien jaar geleden, met Jaap Stam en Thomas Vermaelen als mandekkers en Johnny Heitinga als vrije man, Hedwiges Maduro als controleur tussen middenveld en verdediging, Roger en Gabri als links- en rechtshalf, Wesley Sneijder op tien en voorin van links naar rechts Nicolae Mitea, KJH en Mauro Rosales, dan komt het vanzelf weer goed met Ajax.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41255908
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar dan komt alle dreiging vanaf de vleugels op de schouders van de backs, dat gaat dus niet werken. Doe mij maar het succesvolle 3-4-3 van zo'n tien jaar geleden, met Jaap Stam en Thomas Vermaelen als mandekkers en Johnny Heitinga als vrije man, Hedwiges Maduro als controleur tussen middenveld en verdediging, Roger en Gabri als links- en rechtshalf, Wesley Sneijder op tien en voorin van links naar rechts Nicolae Mitea, KJH en Mauro Rosales, dan komt het vanzelf weer goed met Ajax.
Eigenlijk vind ik die opstelling er heerlijk uitzien
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:23:05 #131
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41255915
quote:

[..]

Roger heeft hiervoor te weinig loopvermogen, die man moet achter de bal blijven en het spel verdelen.

Ik vind Babel een seriueze optie ipv Mauro
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41255933
quote:

[..]

Maduro heeft op dit moment niets te zoeken op het veld!
Maar in vorm heb je gelijk
  maandag 28 augustus 2006 @ 14:24:22 #133
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41255946
ajax.nl is trouwens wel positief veranderd
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41256004
vond het oude ook wel goed hoor.
Houd van een lijntje.
pi_41256155
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 12:21 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik denk niet dat AZ dit jaar zo goed zal zijn als vorig jaar. Ik verwacht dat z eheel snel veel punten gaan morsen. Vond z eook niet denderend tegen Vitesse .. van wat ik ervan gezien heb dan.
Nou, tegen een NAC dat ze oprollen met 8-1 vs een 2-1 van jullie kant, vond ik ze lekker spelen.
Maar de echte moeilijke wedstrijden komen nog wel. Groningen/PSV/H'Veen/Utrecht. dat zijn de cruciale potten. Win je die dan zit al vrij goed gerampt voor het seizoen.

Blijft altijd koffiedik kijken...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_41256229
http://english.ajax.nl/

mogen ze nog wel even veranderen
Houd van een lijntje.
pi_41256393
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Nou, tegen een NAC dat ze oprollen met 8-1 vs een 2-1 van jullie kant, vond ik ze lekker spelen.
Maar de echte moeilijke wedstrijden komen nog wel. Groningen/PSV/H'Veen/Utrecht. dat zijn de cruciale potten. Win je die dan zit al vrij goed gerampt voor het seizoen.

Blijft altijd koffiedik kijken...
De 8-1 was nogal geflatteerd. NAC was echt helemaal niets die wedstrijd en AZ liet met name in de verdediging nogal eens wat steken vallen. Bovendien speelden wij uit (een wereld van verschil) en stonden ze tegen ons met 10 man in de verdediging. Inderdaad niet te vergelijken

Maar dat Ajax met grotere cijfers had moeten winnen, dat ben ik met je eens.
pi_41256407
zo die nieuwe site is mooi
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_41256424
Nieuwe site ziet er leuk uit, maar de oude was ook goed.
pi_41256508
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Hoezo de versus?
De uitslag is niet altijd een weergave van de verhoudingen !
Scorebordjournalistiek, zoals jullie aller Co verzonnen heeft!

Er had bij Nac - Ajax net zo goed 1-6 op het scorebord kunnen staan.
Soms vallen ze makkelijk en soms vallen ze helemaal niet.
Het zegt imho niets over de krachtsverhouding tussen Ajax en AZ.
pi_41256585
Ik vind het er niet zo veel beter op geworden hoor.
Kan de nieuwsberichten linksboven (roterende) amper lezen.
OK, misschien dat het wat overzichtelijker is . . .
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:05:58 #142
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41257224
* Doopy-X- gaat weer back to the lurking mode

Nu vakantie en vrijdag begin ik bij een nieuwe job, minder FOK-tijd dus

Tot later
pi_41257287
quote:
Ajax' tegenstander IK evenaart UEFA-record

28/8/2006 13:03

In de eerste ronde van de UEFA Cup stuit Ajax op IK Start. Op weg naar de duels met de Amsterdammers evenaarden de Noren een record.
IK Start moest in de tweede voorronde afrekenen met Drogheda United. Na een 1-0 zege op eigen veld volgde een 1-0 nederlaag in Ierland. Strafschoppen moesten de beslissing brengen, maar dat duurde even. Pas na 24 pogingen verzekerde IK Start zich van een ticket voor de UEFA Cup.

Alle elf spelers van beide clubs moesten aanleggen. In de elf pogingen misten twee spelers, en uitgerekend Graham Gartland, die de eerste Ierse strafschop had gemist, faalde ook bij zijn tweede poging: 10-11.

De serie van 24 strafschoppen is een evenaring van een record in een UEFA-toernooi. In 1993/94 was het Skonto Riga dat in de voorronde van de Champions League evenveel penalty's nodig had om zich te ontdoen van Olimpia Ljubljana.

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=83242/msnhome=true/sc=f1e2fa
Penalties nemen kunnen ze dus wel die Noren.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_41257288
Stekelenburg heeft me gisteren weer niet kunnen overtuigen. Het schotje van De Graaf was zeker houdbaar en als je uit je doelgebied komt moet je de bal niet naar een tegenstander koppen. Ik blijf het een grillige keeper vinden.
Woo-loo-loo!
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:09:25 #145
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41257317
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef Doopy-X- het volgende:

Tot later
Hoe lang is je proeftijd? Dan zien we je daarna wel weer verschijnen
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:10:49 #146
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41257361
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:09 schreef BoNi het volgende:

[..]

Hoe lang is je proeftijd? Dan zien we je daarna wel weer verschijnen
1 jaar
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:12:57 #147
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_41257423
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:10 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

1 jaar
Alvast gefeliciteerd met het kampioenschap en de UEFA-cup dan maar !
Fijne vakantie en succes met je nieuwe baan...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_41257440
quote:

Tot later
Succes
pi_41257442
IK Start is 4-0 onderuit gegaan tegen het altijd gevaarlijke Fredrickstadt.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_41257481
quote:

Tot later
Werk hoeft niet per se negatief te zijn voor je FOK-tijd, geloof mij

Maarre, succes!
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')