Rosenberg vorig seizoen ook hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:56 schreef Panick het volgende:
Harry moet blijven. Laat Rosenberg dan maar wat anders zoeken. Het is beide niet heel veel soeps, maar Charisteas heeft nog wel beslissende momenten gehad.
Idd, maar als je voorstaat heb je meer aan een Rosenberg dan aan Charisteasquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:08 schreef Urquhart het volgende:
Harry is een hele goede invaller die iets kan forceren. Dat was gisteren ook weer het geval.
Dat weet ik niet, ik vind dat Charisteas in het Ajax-systeem beter functioneert dan Rosenberg, die nog altijd het twee-spitsen-systeem gewend is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, maar als je voorstaat heb je meer aan een Rosenberg dan aan Charisteas![]()
Als je achterstaat is het juist andersom.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, maar als je voorstaat heb je meer aan een Rosenberg dan aan Charisteas![]()
gelukkig hebben we Sneijder nogquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:21 schreef DANILXL het volgende:
huntelaar uit vorm
Welnee, hij is gewoon goals aan het opsparen voor als we tegen Feijenoord en PSV moeten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:21 schreef DANILXL het volgende:
huntelaar uit vorm
beiden blijvenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind die discussie over de keus tussen Rosenberg of Harry saai worden.
Nou jongens, onze Koos Werkloos zegt dat het saai wordt dus meteen kappen nu he.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind die discussie over de keus tussen Rosenberg of Harry saai worden.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:43 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Nou jongens, onze Koos Werkloos zegt dat het saai wordt dus meteen kappen nu he.
Idd, als je achterstaat moet je gewoon Harry brengenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je achterstaat is het juist andersom.
En dat terwijl ik enorm fan van Markusben
Moet je niet in het flipper stadion zijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:43 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Nou jongens, onze Koos Werkloos zegt dat het saai wordt dus meteen kappen nu he.
KJH is juist een typische 4-3-3-spits, die niet rendeert in 4-4-2. Al die verhalen over extra dekking zijn maar bullshit, één keer scoren en de ban is weer gebroken, hij moet nu even over de drempel geraken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:43 schreef Messenga het volgende:
Misschien moeten we dan maar 4-1-2-1-2 gaan spelen. KJH wordt nu expres extra gedekt, dus zou een 2e spits naast hem beter zijn. Of dat nou Harry of Babel is maakt me niet uit. Opzich houdt je dan je 4-3-3 systeem, met de punt naar achter.
Heb jij afgelopen zondag gezien? hoevaak kreeg KJH nou de ruimte? constant zaten ze direct op hem.een bliksemafleider helpt juist, al is het maar voor even. KJ doet het nu ook goed, als aflegger.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
KJH is juist een typische 4-3-3-spits, die niet rendeert in 4-4-2. Al die verhalen over extra dekking zijn maar bullshit, één keer scoren en de ban is weer gebroken, hij moet nu even over de drempel geraken.
Wie ben jij dan dork.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:43 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Dat lijkt nu allemaal maar zo, maar wanneer KJH in negentig minuten speeltijd tweemaal loskomt en ook nog eens tweemaal scoort, dan is het ineens weer een totaal andere speler? Nee, hoor. Die jongen moet nu gewoon even scoren, dan is alles weer normaal. Gelukkig is hij nuchter genoeg, want nog twee wedstrijden droogstaan en de media praten hem een complex aan, zoals destijds bij Nikos Machlas.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb jij afgelopen zondag gezien? hoevaak kreeg KJH nou de ruimte? constant zaten ze direct op hem.een bliksemafleider helpt juist, al is het maar voor even. KJ doet het nu ook goed, als aflegger.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat lijkt nu allemaal maar zo, maar wanneer KJH in negentig minuten speeltijd tweemaal loskomt en ook nog eens tweemaal scoort, dan is het ineens weer een totaal andere speler? Nee, hoor. Die jongen moet nu gewoon even scoren, dan is alles weer normaal. Gelukkig is hij nuchter genoeg, want nog twee wedstrijden droogstaan en de media praten hem een complex aan, zoals destijds bij Nikos Machlas.
Moeilijk te beoordelen, onze buitenspelers zijn gewoon erg grillig. Daarbij profiteert juist Wesley Sneijder nu van de dubbele of soms zelfs driedubbele dekking van KJH en alleen daarom al denk ik dat het beter is om je systeem te laten staan. Vorig seizoen scoorde Klaas Jan Huntelaar álles wat hij aanraakte, ook dit seizoen nog krijgt hij zijn kansen, alleen heeft hij even iets minder geluk en ik weet zeker dat dat nog wel terugkomt, dus gewoon lekker zo laten staan!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:52 schreef Messenga het volgende:
[..]. Dat complex zal er niet komen inderdaad. In de tijd dat Harry erbij was ging het KJH gewoon makkelijker af. Ik zou zeggen : "het proberen waard". Buitenspelers voldoen op dit moment niet, dan moet je het anders aanpakken. Buitenspelers die geen vertrouwen hebben en geen voorzet kunnen geven doen niet mee. Dan speel je met 9 man. Dat is op dit moment zeker het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |