Zeker als je het over het hele seizoen bekijkt. Huntelaar heeft natuurlijk wel een beter einde van het voetbal seizoen gekent waarin hij inderdaad Ajax naar de CL-voorronde heeft gesleept, maar Kuijt liet ook anderen vaker scoren en was de motor van Feyenoord die zelf ook scoorde.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:40 schreef Chadi het volgende:
Ik vind het terecht dat Kuyt die prijs gekregen heeft.. valt weinig op af te dingen.
Welnee, Kuyt heeft gewoon een heel middenmatig seizoen gedraait, zowel bij Feyenoord als bij het Ned. elftal, waarbij KJH op alle fronten gewoon top gedraait heeft, zowel bij heerenveen, als ajax als Jong oranje...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:40 schreef Chadi het volgende:
Ik vind het terecht dat Kuyt die prijs gekregen heeft.. valt weinig op af te dingen.
Huntelaar komt net kijken. Kuyt doet het al een paar jaar meer dan goed.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Welnee, Kuyt heeft gewoon een heel middenmatig seizoen gedraait, zowel bij Feyenoord als bij het Ned. elftal, waarbij KJH op alle fronten gewoon top gedraait heeft, zowel bij heerenveen, als ajax als Jong oranje...
kuyt heeft m zeker verdiend! Kijk maar eens wat feyenoord zonder hem is nu!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Welnee, Kuyt heeft gewoon een heel middenmatig seizoen gedraait, zowel bij Feyenoord als bij het Ned. elftal, waarbij KJH op alle fronten gewoon top gedraait heeft, zowel bij heerenveen, als ajax als Jong oranje...
mjah, dit jaar was Huntelaar gewoon beter... In zijn eentje verantwoordelijk voor het plaatsen van Ajax voor de CL, winst van de beker. Wat heeft Kuyt voor feyenoord dan gedaan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Huntelaar komt net kijken. Kuyt doet het al een paar jaar meer dan goed.
Ja, en? Het gaat om de beste speler van afgelopen seizoen en niet over de afgelopen drie jaar. Vorig seizoen was KJH de beste, scoorde verreweg de meeste doelpunten en loodste Ajax hoogstpersoonlijk naar de winst van de play-offs en KNVB-beker. Dirk Kuyt deed het niet veel beter dan de seizoenen ervoor en won wéér niets, dus is deze prijs maar een goedmakertje? Of zal men meer zoiets hebben dat KJH hem dit seizoen eventueel kan winnen en Dirk Kuyt niet? Hoe ze ook denken, er is NIET alleen gekeken naar de prestaties afgelopen seizoen, flutprijs dus!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou en? Heb die vlag wel eens eerder gezien. Zijn volgens mij jongens van Zuid die af en toe eens elkaar bezoeken.quote:
Die vlag had ik nog nooit gezien.quote:
Ja, eigenlijk heb je gelijk en weet ik ook niet waar ik mij druk om maak, maar ik vind het nu eenmaal belachelijk dat men (de FIFA, KNVB) geen oeuvre-prijzen in het leven roepen, waardoor dit soort verkiezingen eigenlijk helemaal geen waarde hebben. Niet dat KJH ermee zit, maar hij had het wél verdiend!quote:
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Er IS dus wel een oeuvreprijs....quote:Johan Cruijff is maandag tijdens het Gala Voetballer van het Jaar bekroond met de oeuvreprijs
Dit was de eerste geloof ikquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er IS dus wel een oeuvreprijs....
Er hangt toch ook een FCUM vlag?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou en? Heb die vlag wel eens eerder gezien. Zijn volgens mij jongens van Zuid die af en toe eens elkaar bezoeken.
Nee, vorig jaar is de prijs postuum toegekend aan Rinus Michels.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:37 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Dit was de eerste geloof ik.
OK, de oeuvre-prijs die vorig jaar in het leven is geroepen geldt dus echt alleen voor de absolute toppers, maar roep dan een soort van uitzwaai-prijs in het leven voor zo'n geval als Dirk Kuijt, want de prestaties van KJH waren afgelopen seizoen een stuk beter dan van hem. Dat is iedereen hier toch wel met me eens?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er IS dus wel een oeuvreprijs....
Ze kunnen moeilijk Huntelaar alle prijzen laten winnen hequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
OK, de oeuvre-prijs die vorig jaar in het leven is geroepen geldt dus echt alleen voor de absolute toppers, maar roep dan een soort van uitzwaai-prijs in het leven voor zo'n geval als Dirk Kuijt, want de prestaties van KJH waren afgelopen seizoen een stuk beter dan van hem. Dat is iedereen hier toch wel met me eens?
Iddquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:55 schreef twi het volgende:
Deze prijs wordt gegeven aan de hand van beoordelingen van gespeelde wedstrijden. De punten worden bij elkaar opgeteld en hierdoor viel Klaas Jan met anderhalf puntje buiten het klassement.
Ben je dus een wereldvoetballer, maar speel je door blessures pakweg 10 wedstrijden minder, dan heb je pech.
ik dacht dat ze het met een gemiddelde cijfer deden?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:55 schreef twi het volgende:
Deze prijs wordt gegeven aan de hand van beoordelingen van gespeelde wedstrijden. De punten worden bij elkaar opgeteld en hierdoor viel Klaas Jan met anderhalf puntje buiten het klassement.
Ben je dus een wereldvoetballer, maar speel je door blessures pakweg 10 wedstrijden minder, dan heb je pech.
/edit: In Huntelaar z'n geval trouwens 2 wedstrijdjes minder vergeleken met de rest. Scoort 'ie bij beiden respectievelijk een 4 en een 5, dan had 'ie die prijs gewoon gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |