quote:Op woensdag 13 september 2006 16:45 schreef Merkie het volgende:
Waarde jongens en meisjes.
In het TV-series tournament vecht 24 op het moment een zware strijd. Hierom vraag ik jullie 24 te helpen
.
Het Fok! TV series-tournament *Halve Finales*

lees de rest van het topic+vorige delen doorquote:Op zondag 17 september 2006 18:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Net season-finale van seizoen 5 gezien! Tof seizoen
Sjek wat doe je!! Die Chinese nemen hem gewoon mee..AHW!
Iemand nieuws over wat er met Cheque gaat gebeuren? Waar gaat seizoen 6 over?

vanaf 23 september op RTL5!quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:11 schreef jdiezrequejo het volgende:
altijd een Jack bauer Horloge willen hebben?
http://www.specialopswatch.nl/product_info.php?cPath=33&products_id=90&osCsid=ce2a4d1a1f25bc7a5c67d207f57aec77
Hier te koop, je mag er alleen flink voor dokken :p

ja, wat denk je zelfquote:Op zondag 17 september 2006 19:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
lees de rest van het topic+vorige delen door

GGGGGGGGRRRRRRRRR...... dat heb ik dus weer gemist!quote:Op maandag 18 september 2006 22:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net voorstukje van 24 op RTL5. Zo vet
Met muziek van Limp Bizkit erachter

Hmm....... ik ben nu echt in een stadium van "elk stukje 24 is er 1" Helemaal als je het zomaar onverwacht voorgeschotelt krijgt!quote:Op maandag 18 september 2006 23:25 schreef TC03 het volgende:
Baggerpromo, zolas altijd in Nederland. De promo's in de VS zijn zoveel beter. Die van seizoen 5 had echt een paar supergoede ertussen zitten. Toen ik die had gezien dacht ik echt van wow, dat moet ik zien, zo stoer! In Nederland zijn het nog echt 'voorstukjes'.Om over de muziekkeuze nog maar te zwijgen.

ik denk dat als ik ga kijken dat ik me constant erger aan de vertalingenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:02 schreef -peet- het volgende:
[..]
Hmm....... ik ben nu echt in een stadium van "elk stukje 24 is er 1" Helemaal als je het zomaar onverwacht voorgeschotelt krijgt!
En jaaaaaa.... ik weet het, kan zo opnieuw seizoen 5 kijken maar daar gaat het niet om!
Jemig, Januari is echt nog heel ver weg!!
![]()

Ik ook. Ik ook.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:34 schreef Merkie het volgende:
Ik kijk meestal series met Engelse subs (als die te vinden zijn). Vind ik fijner dan NL subs.
Bij 24 doe ik dit niet trouwens, ik ga niet wachten op subs.

24 is ook vele male makkelijker te volgen dan andere series/films. Elke aflevering dezelfde ridel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:34 schreef Merkie het volgende:
Ik kijk meestal series met Engelse subs (als die te vinden zijn). Vind ik fijner dan NL subs.
Bij 24 doe ik dit niet trouwens, ik ga niet wachten op subs.

En:quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
24 is ook vele male makkelijker te volgen dan andere series/films. Elke aflevering dezelfde ridel.
"patch me through"
"tell me where the bomb is"
"Jack, are you OK?"
"You need to do for it me now"
"I know its hard, but you need to focus, do you understand me?
"You have to trust me on this one"
![]()

quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:51 schreef -peet- het volgende:
[..]
En:
"PUT THE GUN DOWN!"
"TELL ME WHAT YOU KNOW!!!"
"You have no idea how far I'm willing to go to acquire your cooperation."
HEERLIJK!!!

Welk seizoen is dat? Kan het me niet herinneren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:51 schreef -peet- het volgende:
[..]
"You have no idea how far I'm willing to go to acquire your cooperation."

Seizoen 3quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welk seizoen is dat? Kan het me niet herinneren.
Die van seizoen vijf, aflevering 3 geloof ik: "You are gonna tell me what I wanna know, it's just a matter of how much you want it to hurt."

quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:
En ook altijd die klote satelliet
Deze kwam ik toevallig zonet op een weblog tegen:
- Mr President, we have a situation!
- Patch me through to Almeida!
- You have to trust me on this one!!
- We have got a visual on him now through SAT surveillance!
- Have you been debriefed??
- Secure the area!
- Send her in!!
- From division!
- Cross-check and report to me immediately!
- We may be able to cut a deal
- We’ll bring him in for questioning

quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:
En ook altijd die klote satelliet
Deze kwam ik toevallig zonet op een weblog tegen:
- Patch me through to Almeida!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.

Twee maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:30 schreef -peet- het volgende:
"I have killed two people since midnight. I haven't slept in over 24 hours. So maybe you should be a little more afraid of me than you are now."

zou die het goed als ijsbreker bij een datequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:30 schreef -peet- het volgende:
En ook uit seizoen 1 als we toch aan het quoten slaan:
" You probably don't think that I can force this towel down your throat. But trust me, I can. All the way. Except I'd hold onto this one little bit at the end. When your stomach starts to digest it, I pull it out. Taking your stomach lining with it. For most people it would take about a week to die. It's very painful."
"I have killed two people since midnight. I haven't slept in over 24 hours. So maybe you should be a little more afraid of me than you are now."
WOW!! DAT zijn nog eens uitspraken!
![]()

quote:Op woensdag 20 september 2006 10:20 schreef RenzoBrad het volgende:
Hoe kunnen we "He's our only lead" nou vergeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |