Gaaf man.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:48 schreef -peet- het volgende:
Ik weet niet of deze link al eens geplaatst is maar je kunt er achter de schermen kijken.
Hoe ze bepaalde technische dingen voor elkaar krijgen.
Ook komen er stukjes uit de serie voorbij.
http://www.geospatial21.org/geovideos.asp?channelid=4
quote:Op zaterdag 9 september 2006 20:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Begint het dan in december al. Nee toch?![]()
Wel nog een ander nieuwtje over seizoen 6:Al aantal posts terug door mij gemeld, inclusief meer detailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar nog maar drie VOLLEDIGE maanden zei ik. Dus oktober, november en december. September en januari zijn niet volledig. Maar ik kan me voorstellen dat je gewoon dacht dat ik dacht dat het in december begon.quote:Begint het dan in december al. Nee toch?
Whoeps, ik was zo geinteresseerd in de foto's, dat ik de spoiler had gemistquote:Op zaterdag 9 september 2006 21:58 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Al aantal posts terug door mij gemeld, inclusief meer details
hij mag naar mij gemaild wordenquote:Op zondag 10 september 2006 17:28 schreef -peet- het volgende:
Mijn zoon heeft een super ringtone voor me gemaakt, je hoort eerst de seconden wegpiepen, dan Jack Bauer die zegt "this is the longest day of my life" en dan weer de seconden wegpiepen...
Komt uit de mix van Armin van Buuren. Ik wou hem online zetten maar dat lukt me helaas niet dus mochten er liefhebbers zijn, die moeten me maar even mailen. Het is in MPG3 formaat. Persoonlijk vind ik hem enorm COOL!
Een mens moet toch wat om de wachttijd tot Januari te verzachten nietwaar?
Op mijn telefoon (Sony Ericson V800 ) doet ie het perfect!
nocturne31 at hotmailquote:Op zondag 10 september 2006 17:28 schreef -peet- het volgende:
Mijn zoon heeft een super ringtone voor me gemaakt, je hoort eerst de seconden wegpiepen, dan Jack Bauer die zegt "this is the longest day of my life" en dan weer de seconden wegpiepen...
Komt uit de mix van Armin van Buuren. Ik wou hem online zetten maar dat lukt me helaas niet dus mochten er liefhebbers zijn, die moeten me maar even mailen. Het is in MPG3 formaat. Persoonlijk vind ik hem enorm COOL!
Een mens moet toch wat om de wachttijd tot Januari te verzachten nietwaar?
Op mijn telefoon (Sony Ericson V800 ) doet ie het perfect!
Oooh yeah...quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:12 schreef -peet- het volgende:
Nog steeds wachtend tot Januari:
Fact:
Get one thing straight, the only reason that container ship is still afloat is that Jack Bauer doesn't feel like swimming all the way to China.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:30 schreef CloudStrife het volgende:
Holyshit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:44 schreef Richardfun het volgende:
Hilarische shit...
Echt super vet hoe ze dat bedacht hebben met dat draaien van die wereld bol, en inzoomen via sataliet/heli foto's.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:48 schreef -peet- het volgende:
Ik weet niet of deze link al eens geplaatst is maar je kunt er achter de schermen kijken.
Hoe ze bepaalde technische dingen voor elkaar krijgen.
Ook komen er stukjes uit de serie voorbij.
http://www.geospatial21.org/geovideos.asp?channelid=4
Dat vond ik nou ook!!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:32 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Echt super vet hoe ze dat bedacht hebben met dat draaien van die wereld bol, en inzoomen via sataliet/heli foto's.
Meesterlijk gewoon... de rest ook trouwenskan niet wachten tot seizoen 6
Ieder z'n eigen mening. Friends heeft inderdaad een veel hogere terugkijkwaarde. Het is maar wat je belangrijk vindt.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:03 schreef Myers het volgende:
Hoe kan je nou een domme sitcom leuker vinden dan de beste drama serie ooit
Vind beiden geweldig, maar beiden op hun eigen gebied. Maar als ik zou moeten kiezen tussen nog een seizoen (zou 24 stoppen) 24 of Friends, zou ik toch voor 24 kiezen.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen mening. Friends heeft inderdaad een veel hogere terugkijkwaarde. Het is maar wat je belangrijk vindt.![]()
Tsja....ik zou ook altijd voor 24 gaan. Je kunt ze ook absoluut niet vergelijken.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:03 schreef Myers het volgende:
Hoe kan je nou een domme sitcom leuker vinden dan de beste drama serie ooit
Precies. Bij 24 zit ik altijd op het puntje van de bank, hopend dat de volgende aflevering snel komt. Als ik al eens bij iemand Friends moest zien, zat ik me gapend te vervelen, hopend dat de aflevering snel over zou zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tsja....ik zou ook altijd voor 24 gaan. Je kunt ze ook absoluut niet vergelijken.
Precies, als je 24 voor de tweede keer kijkt weet je al wat er gaat gebeuren. Bij Friends blijf je lachen als je een aflevering voor de 2de keer ziet..quote:Op woensdag 13 september 2006 17:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen mening. Friends heeft inderdaad een veel hogere terugkijkwaarde. Het is maar wat je belangrijk vindt.![]()
Je zult toch moeten kiezen als je gaat stemmenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:17 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Precies, als je 24 voor de tweede keer kijkt weet je al wat er gaat gebeuren. Bij Friends blijf je lachen als je een aflevering voor de 2de keer ziet..
Maar ze zijn niet te vergelijken met elkaar![]()
Ik heb ervoor gekozen om niet te stemmen uit protestquote:Op woensdag 13 september 2006 20:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je zult toch moeten kiezen als je gaat stemmen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:45 schreef Merkie het volgende:
Waarde jongens en meisjes.
In het TV-series tournament vecht 24 op het moment een zware strijd. Hierom vraag ik jullie 24 te helpen
.
Het Fok! TV series-tournament *Halve Finales*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |