verslepenquote:
versneldequote:
verluidenquote:
verkledenquote:
verhelpenquote:
Ik geef 't op, probeer steeds van die ver- en ge- woorden af te komen, ik ga slapenquote:
Sorry... maar er komt niets anders uit bij me momenteelquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:09 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ik geef 't op, probeer steeds van die ver- en ge- woorden af te komen, ik ga slapen![]()
Trusten![]()
verlopendquote:
-1 voorspelbaarquote:
verdelgenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
veldheren
ja dat was een intikkertje (dat overleven)![]()
negerendequote:
berekenenquote:
trekbenenquote:
berkentakquote:
aftrekkenquote:
dacht ik ook, maar op die site staat ingekerft... dacht ik probeer het maarquote:
grafiekenquote:
Het werkwoord is (in)kerven, iig volgens vandale.nl.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
dacht ik ook, maar op die site staat ingekerft... dacht ik probeer het maar
-edit- heb al een ander woord gepost
Weet ik... alleen willen we hier ook wel eens een woord wat niet in de van Dale staat en wel op google is gevonden goedkeuren, mits het een redelijkerwijs bestaand "woord" zou kunnen zijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:46 schreef Light het volgende:
[..]
Het werkwoord is (in)kerven, iig volgens vandale.nl.
Daar ging ik ook wel vanuit toen ik eerder dit topic het woord "vloerdeel" plaatste. Dat staat niet in de online Van Dale.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet ik... alleen willen we hier ook wel eens een woord wat niet in de van Dale staat en wel op google is gevonden goedkeuren, mits het een redelijkerwijs bestaand "woord" zou kunnen zijn
generatiequote:
Juist... beetje soepel omgaan met woorden kan geen kwaad, mits het niet te gek gaat wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:03 schreef Light het volgende:
[..]
Daar ging ik ook wel vanuit toen ik eerder dit topic het woord "vloerdeel" plaatste. Dat staat niet in de online Van Dale.
Maar laten we weer overgaan tot de orde van het topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |