Beide benen, dan heeft hij een lul tot op de grondquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:16 schreef Ricky_ het volgende:
Tja, er zit niks anders op. Been amputeren.
Wat lul jij nou weerquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:16 schreef 2609 het volgende:
stel je niet aan je bent toch geen nawien ofzo
Die heb ik alquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:17 schreef Jump het volgende:
[..]
Beide benen, dan heeft hij een lul tot op de grond
ohw raar :S ik typte mietje maar hij veranderde het automaties in jouw naamquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:18 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer
Als ik mijn teen stoot, trap ik er nog eens tegenaan en denk ik: Haha, je dacht me even klein te krijgen he, maar nu heb je nog een trap te pakken![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:24 schreef 2609 het volgende:
ohw raar :S ik typte mietje maar hij veranderde het automaties in jouw naam![]()
[..]
ohw raar :S ik typte mietje maar hij veranderde het automaties in jouw naam![]()
Jouw fallus komt niet eens tot je tenen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:29 schreef skippy22 het volgende:
[..]
M,n swans hangt niet voor m,n tenen Zo dik is ie nou ook weer niet
Same as before: afsnijden, opsturen en dan voer ik het aan de kat van m'n broer. Dan heeft 'ie aandacht.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:29 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik heb mijn piemel gestoten! Welk FOK!meisje komt er een kusje op geven!
Viespeukquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:29 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik heb mijn piemel gestoten! Welk FOK!meisje komt er een kusje op geven!
[..]
Niet zo aanstellen sissyboyquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:30 schreef Sjibble het volgende:
Jij met je gestoten teentje
Door het stoten ben ik bijna mn nagel kwijt man, er zit amper nog een angel op
Man, als iemand jouw tenen gaat kussen heeft ie gelijk Schimpie aan zijn of haar lippen hangen. Da's helemaal vies.quote:
Als je van beestjes in je mond houdt...quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:31 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Man, als iemand jouw tenen gaat kussen heeft ie gelijk Schimpie aan zijn of haar lippen hangen. Da's helemaal vies.
Liever mijn piemel dan!![]()
Mijn tenen zijn schoon dat kun je niet van jou ongewassen pielemuisje zeggen Nou valt er bij jou ook weinig te wassen dus je kan er eigenlijk niks aan doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:31 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Man, als iemand jouw tenen gaat kussen heeft ie gelijk Schimpie aan zijn of haar lippen hangen. Da's helemaal vies.
Liever mijn piemel dan!![]()
+ 100 voorspelbaar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:33 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
Als je van beestjes in je mond houdt...![]()
Verkapte "laat je piem0l zien"-postquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:37 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mijn tenen zijn schoon dat kun je niet van jou ongewassen pielemuisje zeggen Nou valt er bij jou ook weinig te wassen dus je kan er eigenlijk niks aan doen
Wil je m,n piemol eens zienquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:38 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Verkapte "laat je piem0l zien"-postSmeerlap.
sla anders even heel hard op je eikel, dan voel je het niet meer zo erg.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:15 schreef skippy22 het volgende:
Nu heb ik auwie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welk fok meisje wil er een kusje opgeven![]()
Lijkt me sterk. Mijn zus heeft namelijk een vriend. Die zit niet aan piem0ltjes van oversekste jongetjes.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:55 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je word miselijk van mijn mooie piemol Je zus heeft er geen moeite mee![]()
Pwndquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:02 schreef Intxaurraga het volgende:
Bob Marley ging dood door een wond aan zijn teen.
PIEMOL en ik ben niet oversext Of welquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:58 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Mijn zus heeft namelijk een vriend. Die zit niet aan piem0ltjes van oversekste jongetjes.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:02 schreef Intxaurraga het volgende:
Bob Marley ging dood door een wond aan zijn teen.
Nee zit er nog aanquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is je teen al afgestorven inmiddels?
Had je maar spellingscontrole, dan werden die fouten er automatisch uitgehaaldquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:24 schreef 2609 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |