ben cohenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:33 schreef rival het volgende:
de beste shoarma haal je bij (godverdomme ik ben de naam kwijt) maar die zit op de rozengracht of het velengede daarvan de clerckstraat!
ik ga ff navragen om je betere info te geven. maar hij is zeker de beste
nee gek.. al is die ook wel oke!!!quote:
quote:
we hebben een kenner!quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:56 schreef vitamine-z het volgende:
mesut is idd de beste
notitie gemaakt, de clerqstraat wordt het dus de volgende keer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:41 schreef rival het volgende:
[..]
nee gek.. al is die ook wel oke!!!
GRILLROOM SHOARMA MESUT. DE CLERCQSTRAAT 59 1053 AD AMSTERDAM NIEDERLANDE Telefoon +31 (0) 20-6839405
dat is em, de beste!!!![]()
en hier meteen daarna even posten dat je het ermee eens bent!quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
notitie gemaakt, de clerqstraat wordt het dus de volgende keer.
Heheheh.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:33 schreef Bowny het volgende:
In de achtertuin van je medelander?![]()
Veel plezier met je nieuwe huis mèn!
dat weet ik niet zeker! wij gaan er altijd langs want ik woon zelf niet in amsterdam! en daarbuiten bezorgen ze sowieso niet he!quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:41 schreef nostra het volgende:
Thanks Rival, zal hem van de week eens uitproberen! Ze bezorgen ook neem ik aan?
Ben Cohen is al jaaaren niet meer de beste hoor, sinds Ben Cohen is geemigreerd naar Israel en een stel Turken het hebben overgenomen. Ze hebben uitsluitend Shoarma (en geen kebab, zoals de menukaart zegt) en het wordt geserveerd in een klein pitabroodje in een houten kommetje. Daarnaast krijg je een knijptube knoflooksaus bij.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Absoluut de beste shoarma en een heeeeerlijk knoflooksaus![]()
Yep, ik vouche ook voor deze tent. Dan wel natuurlijk de Turboquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:56 schreef vitamine-z het volgende:
mesut is idd de beste
quote:Op zondag 3 september 2006 18:39 schreef Verlosser het volgende:
Nee man, de beste zitten in dat straatje in de buurt van de Dam.
das toeristenshoarma, voor de japannersquote:Op zondag 3 september 2006 18:39 schreef Verlosser het volgende:
Nee man, de beste zitten in dat straatje in de buurt van de Dam.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben Cohen is al jaaaren niet meer de beste hoor, sinds Ben Cohen is geemigreerd naar Israel en een stel Turken het hebben overgenomen. Ze hebben uitsluitend Shoarma (en geen kebab, zoals de menukaart zegt) en het wordt geserveerd in een klein pitabroodje in een houten kommetje. Daarnaast krijg je een knijptube knoflooksaus bij.![]()
Niet echt geweldig.
Weer typisch Nederlands om wel te luisteren naar de negatieve opmerking, maar niet naar de positievequote:Op zondag 3 september 2006 19:12 schreef Thorical het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.
Daar hoef ik dus ook niet meer naar toe.
True, maar opzich had hij wel een goede reden ervoor: een andere eigenaar/kok.quote:Op zondag 3 september 2006 22:09 schreef miss_sly het volgende:
Weer typisch Nederlands om wel te luisteren naar de negatieve opmerking, maar niet naar de positieve
Typisch Nederlands om te zeiken als je andere mensen probeert te helpen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weer typisch Nederlands om wel te luisteren naar de negatieve opmerking, maar niet naar de positieve
Nou, toch heb ik uit zeer betrouwbare bron dat meneer Cohen gewoon nog in Amsterdam woont.quote:Op zondag 3 september 2006 22:22 schreef DaMayan het volgende:
[..]
True, maar opzich had hij wel een goede reden ervoor: een andere eigenaar/kok.
Komop zegquote:Op zondag 3 september 2006 22:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, toch heb ik uit zeer betrouwbare bron dat meneer Cohen gewoon nog in Amsterdam woont.
En ik heb zelf de shoarma geproefd en vond het lekker, evenals de knoflooksaus; is dat niet belangrijker dan van horen zeggen hebben dat er een andere kok in zit?
Ik wil nergens heen, ik heb alleen gezegd dat je daar heerlijke shoarma kunt eten en dat ik dat weet omdat ik daar zelf regelmatig eet.quote:Op zondag 3 september 2006 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Komop zeg, waar wil je heen? Ben Cohen zelf is al tiiiiijden niet meer in die zaak geweest. Het wordt nu gerunned door een stel turken. Wat maakt het dan nog uit of hij in Amsterdam woont
![]()
En de knoflooksaus mag dan volgens jou wel "heerlijk" zijn, maar als het gewoon uit een grote pot uit de sligro komt, en in knijptubes wordt gedaa - in plaats van zelfgemaakt - waar praat je dan nog over.![]()
Zeiksnorquote:Op zondag 3 september 2006 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
Krabbel maar weer terug.
Van mij mag iedereen daar eten, maar vertel dan ook de juiste feiten erbij in plaats van alleen meningen.
die is niet in Amsterdamquote:Op zondag 3 september 2006 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
De Doner Company in het station van Eindhoven is voor 2,75 EUR verrassend goed in de prijs/kwaliteit verhouding.
Wist ik eigelijk al. Vroeger moest je bijna buiten wachten als je op zaterdag avond een broodje ging eten . Nu zie bijna niemand meer in die zaak als ik er voorbij rijd.quote:Op zondag 3 september 2006 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Typisch Nederlands om te zeiken als je andere mensen probeert te helpen.
Ben Cohen heeft een goede naam opgebouwd toen hij hier nog was, maar veel mensen weten niet dat die zaak alweer verkocht is een tijdje terug en dat de kwaliteit drastisch achteruit is gegaan.
misschien ook omdat er inmiddels wat meer shoarma te koop is in Amsterdamquote:Op zondag 3 september 2006 23:24 schreef Thorical het volgende:
[..]
Wist ik eigelijk al. Vroeger moest je bijna buiten wachten als je op zaterdag avond een broodje ging eten . Nu zie bijna niemand meer in die zaak als ik er voorbij rijd.
Doner is er misschien meer maar een shoarma? Niets tegen een goede Doner maar vaak proberen ze je een SPAM achtige substantie met shoarmakruiden aan te smeren als shoarma.quote:Op zondag 3 september 2006 23:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien ook omdat er inmiddels wat meer shoarma te koop is in Amsterdam
Broodje Doner Mix....Super daar en dat voor maar 1.75!!quote:Op zondag 3 september 2006 18:53 schreef boskov het volgende:
[..]![]()
Voor de beste kebab kan ik je doorverwijzen naar Leeman in de Pijp. Ik ben niet into shoarma
hehe helemaal daar mee eens, voor 1.95 heb je daar een egt kebabje... En ik woon er ook nog eens loopafstand vandaagquote:Voor de beste kebab kan ik je doorverwijzen naar Leeman in de Pijp. Ik ben niet into shoarma
Nee nog niet.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:27 schreef rival het volgende:
is TS nou al bij mesut geweest?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |