abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41232136
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:56 schreef R81 het volgende:
Die jongen kan er niet zo veel aan doen natuurlijk... Dat is een jong talent en die moet nog leren, hij kan het natuurlijk ook niet in zn eentje. Pierre kan het niet meer aan en Lucius vond ik vandaag ook slecht. En dat is dan onze aanvoerder
Vincken vond ik voldoende. Deed goede dingen en vreemde dingen, maar in elk geval niet zo mat. Pierre kan het gewoon niet. Van Lucius had ik ook meer verwacht (vooral kwa pit). Hofs viel me tegen, die dacht als Pierre te traag is ga ik wel in de spits lopen, waardoor alle afvallende ballen voor Heracles waren (er was gewoon niemand van ons). Er moet gewoon een goede spits staan die hofs daar wegschopt en hem vanuit de tweede lijn laat schieten. Ook Timmer vond ik zeer slecht. Hij is niet iemand die er staat. Bijvoorbeeld dat hij die voorzet in de eerste helft wil vangen en Bahia dacht ik de bal over hem heen kopt. Hij moet schreeuwen los, hij is onzichtbaar.
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:34:40 #52
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41232176
Timmer houd je wel in de wedstrijd met een paar goede reddingen
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:37:38 #53
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_41232284
Wat was het slecht vandaag zeg, niet te geloven Pierre kan ook echt geen bal aannemen en ik heb geen enkele goede voorzet gezien vanaf de zijkant. Nee er moeten snel goede spelers komen, want het leek vandaag nergens op. Verdomme zeg

edit: misschien een idee om de TT te veranderen in Dirk, You'll never walk alone!
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:38:28 #54
139407 jorienvdherik
pi_41232318
Kut seizoen, het gaat ook niet beter worden. We zullen meer verliezen dan winnen, sparta uit gelijk en psv uit verlies je
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:43:57 #55
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_41232510
Dit is echt veruit het slechtste Feyenoord wat ik de laatste jaren heb gezien. Op papier blijf ik erbij dat het helemaal geen slecht team is, maar het hangt echt van los zand aan elkaar. Er zat absoluut geen logica in het spel van Feyenoord vandaag. Zelfs de grensrechter kon het niet meer aanzien...

Feyenoord mist een echte spits (laat dat duidelijk zijn), maar misschien nog wel meer een controlerende middenvelder die het middenveld en de aanval dirigeert. In dat opzicht had ik meer van Lucius verwacht eigenlijk.

In de verdediging vond ik Tiendalli niet echt denderend (maar goed, z'n eerste potje, vooruit!) vond Drenthe daarentegen zeer verdienstelijk spelen (maar goed, als Bosschaart je concurrent is...), Bahia en Greene speelde vooral nuttig. Kan Greene overigens niet die controlerende rol op het middenveld vervullen misschien?

In tegenstelling tot veel mensen hier vond in De Guzman echt zwaar kut spelen, geen pass kwam goed aan imho. Nicky Hofs wou wel maar kon niet echt. En Lucius vond ik ook nog te chaotisch en geen echte aanvoerder.

Pi-Air, leuke kerel voor het laatste kwartier! Kolkka vond ik drie keer niks. Vincken wisselt goerde acties af met slechte, maar durfde tenminste te komen, vind hem wel nog iets te licht. Huysegems viel zeer goed in, kwam tenminste weer wat dreiging, en De Ceulaer viel op dat gebied minder in.

Kortom, ik hoop toch echt dat de technische staf nog iets uit de hoge hoed tovert deze week, want op deze manier zullen de kernwoorden om dit seizoen door te komen "sarcasme" en "zelfspot" worden.

Overigens wel een afscheid voor Dirk Kuyt!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_41233233
Huysegems speelde ook niet goed vond ik, hij had meer als vincken moeten spelen, of schieten of voorgeven, niet dat gedrentel op zoek naar de pass. Wel speelde die natuurlijk beter dan Kolkka
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:10:00 #57
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_41233400
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:06 schreef snabbi het volgende:
Huysegems speelde ook niet goed vond ik, hij had meer als vincken moeten spelen, of schieten of voorgeven, niet dat gedrentel op zoek naar de pass. Wel speelde die natuurlijk beter dan Kolkka
Met Huysegems kwam er wel meer "gevaar" dus in dat opzicht deed ie het goed imho!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:17:57 #58
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_41233626
Ik heb er gewoon geen woorden voor, zo ongelovelijk slecht spelen ze
De inzet is echt super, maar er komt gewoon niks uit.. nog nooit meegemaakt dit.
Slechtste Feyenoord in jaren, terwijl het op papier toch wel een heel redelijk elftal is.
Ik snap het gewoon niet

Dit word een heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang seizoen

En waar is die Woerts nu, normaal staat ie elke week in het AD of VI..
Ik wil gewoon duidelijkheid van het bestuur, financieele zaken enzo.

Hopelijk kan Hugo wat lospeuteren vanavond
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:18:25 #59
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_41233643
quote:
KOEMAN: ‘DIT KAN EEN MOEILIJK SEIZOEN WORDEN’

Feyenoord wist de eerste twee competitiewedstrijden niet te winnen en te scoren. Dat zorgelijke feit was voor Koeman aanleiding een tweetal punten te benadrukken. Allereerst de noodzaak om uiterlijk donderdag, de dag dat de transfermark sluit, een spits aan te trekken. ‘Dat is noodzakelijk’, aldus de trainer, die daarnaast aangaf dat Feyenoord wel eens een moeilijk seizoen tegemoet kan gaan. ‘Het zal niet vanzelf gaan, de spelers moeten dat beseffen.’

Zoals hem eigen is, weigerde Koeman ook na het gelijkspel tegen Heracles naar excuses te zoeken. Daar houdt hij niet van, herhaalde hij nog maar eens. Desgevraagd gaf hij wel aan dat er een aantal factoren een rol speelde. Feyenoord verscheen de laatste dagen veel en regelmatig in minder positieve context in de publiciteit, wat volgens Koeman onbewust toch een effect kan hebben gehad. ‘De jongens lezen ook de krant. We hebben een aantal jonge spelers die dan onder druk komen staan en spanning voelen tijdens zo’n wedstrijd. Dat we vandaag niet goed speelden kan zeker met zenuwen te maken hebben.’

Koeman: ‘Het was heel matig vandaag. We maakten bijna 1-0 na 20 seconden, maar daarna werd het minder. We hebben te weinig kansen gecreëerd en waren niet in staat te dicteren. Dat was het grootste probleem. We hadden de wedstrijd zelfs nog uit handen kunnen geven. De werklust was wel aanwezig, daar heb ik geen klagen over. Op dit moment missen we de routine, de coaching op het juiste moment en het scorend vermogen. Het is hopen dat we voor donderdagavond een spits aantrekken. Want dat is, zo blijkt na twee wedstrijden, noodzakelijk.’
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:18:59 #60
139407 jorienvdherik
pi_41233663
foto's van Feyenoord - Heracles Almelo online op www.fr-fotopage.nl
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:29:44 #61
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:37:01 #62
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41234260
Wat een kankerlul is die Kolkka zeg.

Gaat een lang seizoen worden.
En kan iemand tegen Peter zeggen dat ie niet zo met het geluid moet knoeien
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_41234369
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
foto's van Feyenoord - Heracles Almelo online op www.fr-fotopage.nl
'' Foto's online hier''

dan moet je van dat ''hier'' wel ff een linkje maken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:40:48 #64
139407 jorienvdherik
pi_41234428
Frutos zit niet op de bank bij RSCA nu tegen Club Brugge,

Ik hoop !
pi_41234836
wat een slechte kutwedstrijd zeg
Kolkka slecht, Tiendalli slecht, Lucius slecht, De Guzman slecht

we moeten echt een spits én een verdedigende middenvelder kopen (helaas gaat dat niet)
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:52:21 #66
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41234849
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Kolkka rot op
Vinken rot op

Wat een kut dag, vd herik koop een wereldspits of rot ook op.

Na afloop nog gewacht bij maasgebouw maar gebeurde niks

Dit is het slechtse Feyenoord wat ik ooit gezien heb

ramp jaar CRISIS
He sukkel, niks mis met Vincken. Was de eerste helft samen met De Guzman de enige speler die er nog iets van bakte.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:53:33 #67
139407 jorienvdherik
pi_41234895
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef Tomasso het volgende:

[..]

He sukkel, niks mis met Vincken. Was de eerste helft samen met De Guzman de enige speler die er nog iets van bakte.
2e helft zwaar kut, verkopen maar
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:57:20 #68
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41234996
Vincken is een waardeloze speler die het (waarschijnlijk) nooit zal redden.
Maar dat roep ik al een jaar ofzo.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:58:27 #69
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41235046
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

2e helft zwaar kut, verkopen maar
Jij was zeker ook zo'n idioot die "joden lopen altijd weg" ging zitten zingen toen er nog 3 minuten te spelen waren? Toen dezelfde mensen weggingen die het elke wedstrijd doen, omdat ze de drukte voor willen zijn, of naar Groningen ofzo toe moeten?

En nog steeds niets mis met Vincken, je bent gewoon blind
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41235326
Vincken heeft mij ook nog niet overtuigd
pi_41235328
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Dit is echt veruit het slechtste Feyenoord wat ik de laatste jaren heb gezien. Op papier blijf ik erbij dat het helemaal geen slecht team is, maar het hangt echt van los zand aan elkaar. Er zat absoluut geen logica in het spel van Feyenoord vandaag. Zelfs de grensrechter kon het niet meer aanzien...
Precies hetzelfde wat ik er van vind, best aardige spelers hebben we maar er is niemand voor die jonge jongens om zich aan op te trekken. Pierre alleen is niet genoeg en Theo brengt het nou nog niet echt bepaald.
pi_41235422
Van Gelder zegt net in het voorstukje van studio voetbal dat ze cijfers bekend gaan maken over Feyenoord en dat daarom Jorien erbij is,

Alsof er nog niet genoeg onrust was.
pi_41235446
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord mist een echte spits (laat dat duidelijk zijn), maar misschien nog wel meer een controlerende middenvelder die het middenveld en de aanval dirigeert. In dat opzicht had ik meer van Lucius verwacht eigenlijk.
Tja, zo iemand is Lucius niet, daar is hij ook niet voor gehaald denk ik. We hebben inderdaad iemand die lijn in het spel kan brengen en die het spel kan versnellen als het moet, een type Cocu. Maar ja, daar is er maar één van.
quote:
In de verdediging vond ik Tiendalli niet echt denderend (maar goed, z'n eerste potje, vooruit!) vond Drenthe daarentegen zeer verdienstelijk spelen (maar goed, als Bosschaart je concurrent is...)
Tiendalli begon nogal onzeker, maar hij herstelde zich redelijk. Drenthe speelde verdedigend erg goed, maar aanvallend was het erg matig. Ook slecht van de rest van de verdediging (met name het centrum) dat ze dat niet inzagen, ze hadden de ballen veel maar naar het middenveld en naar rechts moeten spelen in plaats van naar Drenthe.
pi_41235548
Het geluid was wel erg kut, de eerste keer dacht ik dat er een straaljager over kwam vliegen .
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:13:32 #75
139407 jorienvdherik
pi_41235632
Waren kinderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')