Vincken vond ik voldoende. Deed goede dingen en vreemde dingen, maar in elk geval niet zo mat. Pierre kan het gewoon niet. Van Lucius had ik ook meer verwacht (vooral kwa pit). Hofs viel me tegen, die dacht als Pierre te traag is ga ik wel in de spits lopen, waardoor alle afvallende ballen voor Heracles waren (er was gewoon niemand van ons). Er moet gewoon een goede spits staan die hofs daar wegschopt en hem vanuit de tweede lijn laat schieten. Ook Timmer vond ik zeer slecht. Hij is niet iemand die er staat. Bijvoorbeeld dat hij die voorzet in de eerste helft wil vangen en Bahia dacht ik de bal over hem heen kopt. Hij moet schreeuwen los, hij is onzichtbaar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:56 schreef R81 het volgende:
Die jongen kan er niet zo veel aan doen natuurlijk... Dat is een jong talent en die moet nog leren, hij kan het natuurlijk ook niet in zn eentje. Pierre kan het niet meer aan en Lucius vond ik vandaag ook slecht. En dat is dan onze aanvoerder![]()
Met Huysegems kwam er wel meer "gevaar" dus in dat opzicht deed ie het goed imho!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:06 schreef snabbi het volgende:
Huysegems speelde ook niet goed vond ik, hij had meer als vincken moeten spelen, of schieten of voorgeven, niet dat gedrentel op zoek naar de pass. Wel speelde die natuurlijk beter dan Kolkka
quote:KOEMAN: ‘DIT KAN EEN MOEILIJK SEIZOEN WORDEN’
Feyenoord wist de eerste twee competitiewedstrijden niet te winnen en te scoren. Dat zorgelijke feit was voor Koeman aanleiding een tweetal punten te benadrukken. Allereerst de noodzaak om uiterlijk donderdag, de dag dat de transfermark sluit, een spits aan te trekken. ‘Dat is noodzakelijk’, aldus de trainer, die daarnaast aangaf dat Feyenoord wel eens een moeilijk seizoen tegemoet kan gaan. ‘Het zal niet vanzelf gaan, de spelers moeten dat beseffen.’
Zoals hem eigen is, weigerde Koeman ook na het gelijkspel tegen Heracles naar excuses te zoeken. Daar houdt hij niet van, herhaalde hij nog maar eens. Desgevraagd gaf hij wel aan dat er een aantal factoren een rol speelde. Feyenoord verscheen de laatste dagen veel en regelmatig in minder positieve context in de publiciteit, wat volgens Koeman onbewust toch een effect kan hebben gehad. ‘De jongens lezen ook de krant. We hebben een aantal jonge spelers die dan onder druk komen staan en spanning voelen tijdens zo’n wedstrijd. Dat we vandaag niet goed speelden kan zeker met zenuwen te maken hebben.’
Koeman: ‘Het was heel matig vandaag. We maakten bijna 1-0 na 20 seconden, maar daarna werd het minder. We hebben te weinig kansen gecreëerd en waren niet in staat te dicteren. Dat was het grootste probleem. We hadden de wedstrijd zelfs nog uit handen kunnen geven. De werklust was wel aanwezig, daar heb ik geen klagen over. Op dit moment missen we de routine, de coaching op het juiste moment en het scorend vermogen. Het is hopen dat we voor donderdagavond een spits aantrekken. Want dat is, zo blijkt na twee wedstrijden, noodzakelijk.’
'' Foto's online hier''quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
foto's van Feyenoord - Heracles Almelo online op www.fr-fotopage.nl
He sukkel, niks mis met Vincken. Was de eerste helft samen met De Guzman de enige speler die er nog iets van bakte.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Kolkka rot op
Vinken rot op
Wat een kut dag, vd herik koop een wereldspits of rot ook op.
Na afloop nog gewacht bij maasgebouw maar gebeurde niks
Dit is het slechtse Feyenoord wat ik ooit gezien heb
ramp jaar CRISIS
2e helft zwaar kut, verkopen maarquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
He sukkel, niks mis met Vincken. Was de eerste helft samen met De Guzman de enige speler die er nog iets van bakte.
Jij was zeker ook zo'n idioot die "joden lopen altijd weg" ging zitten zingen toen er nog 3 minuten te spelen waren? Toen dezelfde mensen weggingen die het elke wedstrijd doen, omdat ze de drukte voor willen zijn, of naar Groningen ofzo toe moeten?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2e helft zwaar kut, verkopen maar
Precies hetzelfde wat ik er van vind, best aardige spelers hebben we maar er is niemand voor die jonge jongens om zich aan op te trekken. Pierre alleen is niet genoeg en Theo brengt het nou nog niet echt bepaald.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Dit is echt veruit het slechtste Feyenoord wat ik de laatste jaren heb gezien. Op papier blijf ik erbij dat het helemaal geen slecht team is, maar het hangt echt van los zand aan elkaar. Er zat absoluut geen logica in het spel van Feyenoord vandaag. Zelfs de grensrechter kon het niet meer aanzien...
Tja, zo iemand is Lucius niet, daar is hij ook niet voor gehaald denk ik. We hebben inderdaad iemand die lijn in het spel kan brengen en die het spel kan versnellen als het moet, een type Cocu. Maar ja, daar is er maar één van.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord mist een echte spits (laat dat duidelijk zijn), maar misschien nog wel meer een controlerende middenvelder die het middenveld en de aanval dirigeert. In dat opzicht had ik meer van Lucius verwacht eigenlijk.
Tiendalli begon nogal onzeker, maar hij herstelde zich redelijk. Drenthe speelde verdedigend erg goed, maar aanvallend was het erg matig. Ook slecht van de rest van de verdediging (met name het centrum) dat ze dat niet inzagen, ze hadden de ballen veel maar naar het middenveld en naar rechts moeten spelen in plaats van naar Drenthe.quote:In de verdediging vond ik Tiendalli niet echt denderend (maar goed, z'n eerste potje, vooruit!) vond Drenthe daarentegen zeer verdienstelijk spelen (maar goed, als Bosschaart je concurrent is...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |