Staat genoteerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:55 schreef RD4 het volgende:
50 euro geboden, lijkt me bruut om die op te knappen....
Hij heeft meer intresse in volgende week.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:21 schreef MouseOver het volgende:
En diem, wat zei je spaarvarken?
Het is maar een nickquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:25 schreef MouseOver het volgende:
Laatste kickje, en anders is het ding maandag voor RD4.
(RD4 is overigens de naam van de lokale vuilnisboer.. arme BB)
user RD4 dusquote:Op maandag 4 september 2006 20:30 schreef T42 het volgende:
jowis ie al weg? zo neej waarstaat hij? als dicht is bij haal ik em graag op!!!
zonde als ie geloopt of vernietigd word!!!!
ik krijg daar gewoon kenteken op hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:56 schreef Mark_Boelen het volgende:
Een aanzienlijk deel van de brommers van dit type heeft geen NL-keur waardoor ik verwacht dat die door de kentekenplicht in onderdelen verkocht zullen worden.
Deze NL typegoedkeuring is dat een papiertje? hoe moet ik dat zien
ik knap dingen niet op laat ze zo als ze zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 13:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
OMG 10 euro is écht niks voor dat ding.
Als je hem netjes opknapt en paar jaar wacht is dat een goede investering, dat kan ik je verzekeren
Jammer dat het bij mij financieel gezien niet zo goed uitkomt, anders had ik zeker meegeboden maarja, hij zij zo.
klopt alleen men pa vond het toch te ver weg....:(quote:Op donderdag 21 september 2006 13:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
OMG 10 euro is écht niks voor dat ding.
Als je hem netjes opknapt en paar jaar wacht is dat een goede investering, dat kan ik je verzekeren
Jammer dat het bij mij financieel gezien niet zo goed uitkomt, anders had ik zeker meegeboden maarja, hij zij zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |