Geef mij het geld dan regel ik dat boek wel voor jequote:Op zondag 23 september 2007 18:34 schreef erikbakker00 het volgende:
kan iemand mij het boek sturen ik krijg hem nergens.
<mail weg>
Ik heb me daarbij maar beperkt tot de laatste twee op deze pagina... was veel te druk bezig met mijn lachspieren in bedwang proberen te houden op de vorige pagina'squote:Op zondag 23 september 2007 21:30 schreef DaMart het volgende:
Ik heb even wat e-mailadressen verwijderd, omdat het gewoon niet slim is om dat openlijk op een forum te posten. Voor je het weet heb je een mailbox vol spam en dat lijkt me ook niet de bedoeling.
9 man 1 euro inleggen, kopen en door mailen maarquote:
Te vermakelijk als je het mij vraagt, daarnaast staan de email adressen er nog steeds als je alleen een slotje doetquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:23 schreef fptz het volgende:
In plaats van de moeite te nemen om iedere post hier te editen om alle e-mailadressen te verwijderen... Is een slotje misschien een idee?
Nee, vind ik niet. De insteek van deze topic was het bespreken van een boek. Dat de onvoorziene omstandigheid zich voordoet dat tig wanhopige vrijgezellen zich enkel registreren om hun e-mailadres te spammen, vind ik op zich geen reden om een topic, zeker eentje die al zo lang loopt, dan maar dicht te doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:23 schreef fptz het volgende:
In plaats van de moeite te nemen om iedere post hier te editen om alle e-mailadressen te verwijderen... Is een slotje misschien een idee?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:24 schreef FvK het volgende:
Ik kwam toevallig een link van dit boek tegen op hyves, ik heb dus een link opgezocht en heb ik die site bekeken. Dit maakt me wel nieuwschierig.
Dus als iemand nog die link/bestandje heb zou iemand het naar dit mail adress willen sturen > a@b.c<
Onbegrijpelijk. En gewoon ook alleen speciaal daarvoor registreren!quote:
Ja dat verbaast me nog het meest ookquote:Op zondag 30 december 2007 14:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. En gewoon ook alleen speciaal daarvoor registreren!
... en na de post meteen weer verdwijnen... schaamtegevoel?quote:Op zondag 30 december 2007 14:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. En gewoon ook alleen speciaal daarvoor registreren!
Sinds ik 'm gelezen heb heb ik echt *iedere* dag sex. Man, ik kom niet meer aan werken toe.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:47 schreef sbzvln het volgende:
heeft iemand mnog
En tegen mij zei je dat sinds het tragisch overlijden van de liefde van je leven je al járen geen liefde en seks meer had gehad en dat je niet meer wist hoe het moest en of ik je kon helpenquote:Op donderdag 28 februari 2008 22:45 schreef gronk het volgende:
Sinds ik 'm gelezen heb heb ik echt *iedere* dag sex. Man, ik kom niet meer aan werken toe.
Erm... maar ik heb ook jaaaren geen sex gehad!quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En tegen mij zei je dat sinds het tragisch overlijden van de liefde van je leven je al járen geen liefde en seks meer had gehad en dat je niet meer wist hoe het moest en of ik je kon helpenc
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:14 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik pas 5 maanden niet(volgens mij sinds mijn 16e het langste ooit
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |