Die heeft het niet nodig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:37 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb pas de pdf van dat boek weer teruggevonden.
Voor tien euro stuur ik het door naar geïnteresseerden.
Ik had op z'n minst wel een stuk of dertig PM's verwacht, maar helaas.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]Nu gaan we weer een stormloop een posts hier krijgen
.
Kun je niet zelf zo'n boek uitbrengen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik had op z'n minst wel een stuk of dertig PM's verwacht, maar helaas.
Ja, natuurlijk wel. Ben er al druk mee bezig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:38 schreef gronk het volgende:
[..]
Kun je niet zelf zo'n boek uitbrengen?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:12 schreef Biancavia het volgende:
*zucht*
Nou, vooruit.
Hier is de link naar het boek.
Overigens: Ja, ik heb het PDF'je nog, en voor niets gaat de zon op.quote:geheimen van het verleiden
Van: <info weggehaald>
Verzonden: dinsdag 3 november 2009 19:11:28
Aan: biancavia
Hi Bianca,
Zou je mij het PDFje kunnen sturen van geheimen van het verleiden? Ik zal je voor eeuwig dankbaar zijn!
groet,
<naam weg>
Inderdaad, ik kom er ook maar niet vanaf.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:54 schreef Isabeau het volgende:
Johan, is het nu de bedoeling dat mensen je gaan mailen? Laten we dat maar niet doen
Die heeft vast een goed voornemen.quote:Van: M
Verzonden: zondag 2 januari 2011 20:38:54
Aan: biancavia
Beste,
Ik heb uw mail adres gevonden opde foum van fok.nl.
Boek "De Geheimen van het Verleiden Onthuld"
Ik heb een vraagje: Heeft u het boek "De geheimen van het verleiden onthuld"? Zo ja kunt u deze even doorsturenj naar me aub.
plz
thnx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |