Dus.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja en wat als marlies of Semih em opnemen dan...dan verandert er niks... Zal vast alleen om die persoon draaien.
Vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja en wat als marlies of Semih em opnemen dan...dan verandert er niks... Zal vast alleen om die persoon draaien.
Zou heel goed kunnenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:38 schreef Inca het volgende:
Misschien hebben Marlies en Semih te horen gekregen in de DBK dat ze van de foon af moesten blijven. Maar dat ze daar niks over mogen zeggen.
Was ook mijn idee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:38 schreef Inca het volgende:
Misschien hebben Marlies en Semih te horen gekregen in de DBK dat ze van de foon af moesten blijven. Maar dat ze daar niks over mogen zeggen.
Voorkennis. Check BB site maar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:42 schreef pullup het volgende:
Is deze TT een wens of voorkennis ?
Ja geweldig hequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch netjes dat ze het van te voren even melden.
* streams aan
Allebei, zie de site van BB.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:42 schreef pullup het volgende:
voorkennis zie http://www.bigbrother.tvquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:42 schreef pullup het volgende:
Staat op Talpa sitequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:42 schreef frankium het volgende:
Hoezo gaat de telefoon vandaag? Of ies dat nog niet zeker?
Staat op de site van Talpa en degene die opneemt staat genomineerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:42 schreef pullup het volgende:
Ok merciquote:
Erg he dat heb ik ook hahahahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:43 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het echt spannend man. Bereid me al voor op de hysterie.
Ik ook ...zit klaar met drinken erbij... Gezin geinformeert dat het eten op zich laat wachten hahahaha Als ze honger krijgen maken ze maar zelf Bamiquote:
Maar is diegene dan samen mét Marlies en Samih genomineerd, of apart? Dat kijkers diegene kunnen laten blijven of wegsturen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Staat op de site van Talpa en degene die opneemt staat genomineerd![]()
![]()
![]()
Humorquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:46 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik ook ...zit klaar met drinken erbij... Gezin geinformeert dat het eten op zich laat wachten hahahaha Als ze honger krijgen maken ze maar zelf Bami![]()
Precies wat ik me ook zit af te vragen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar is diegene dan samen mét Marlies en Samih genomineerd, of apart? Dat kijkers diegene kunnen laten blijven of wegsturen.
That's the questionquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar is diegene dan samen mét Marlies en Samih genomineerd, of apart? Dat kijkers diegene kunnen laten blijven of wegsturen.
Ja gvd!quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:47 schreef BBoon het volgende:
Janine is veeeeeeeeeeeel te ver weg van de telefoon
Denk dat ze toch eerst gaab overleggen eerlijk gezegd.. niet gewoon wie er het eerst is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:47 schreef BBoon het volgende:
Egbert zit er vlakbij ...man oh man die schrikt zich echt een slag in de rondtequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:47 schreef BBoon het volgende:
Hahaha, ik moet ook bami maken, da's ook uitgesteldquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:46 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik ook ...zit klaar met drinken erbij... Gezin geinformeert dat het eten op zich laat wachten hahahaha Als ze honger krijgen maken ze maar zelf Bami![]()
Dan denk ik dat Etienne hem gewoon oppakt onder het overleggen van de rest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat ze toch eerst gaab overleggen eerlijk gezegd.. niet gewoon wie er het eerst is.
Hehe wie zit er het meest dichtbij ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:47 schreef BBoon het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hahaha, ik moet ook bami maken, da's ook uitgesteld![]()
Als BB Semih en Marlies heeft gezegd niet op te nemen dan gaat Semih Micheline heeeeel stevig knuffelen op het moment dat de foon gaat als ie slim is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:45 schreef KlootMajoor het volgende:
Wat nou als ze erbij staan...en de telefoon gaat en ze lopen ervan weg? beetje overduidelijk dat ze deze liever niet opnemen
Naast de keukenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar staat die tele eignlijk precies?
Ik hoop dat niemand opneemt en iedereen genomineerd staat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:49 schreef GeKa het volgende:
Ik hoop echt onzettend dat E10 de telefoon opneemt en dan wil ik met alle plezier er wel wat geld tegen aan gooien zodat hij morgenavond verdwijnt!
Je bent niet de enigequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
Ik raak helemaal opgewondenvan een telefoon die zo afgaat, waarvan ik al weet wat er gezegd gaat worden. Dat is echt kansloos.
Dan lijkt een van die zusjes me de klosquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:52 schreef Marrije het volgende:
Egbert en de zusjes zitten er het dichtsbij op het moment.
vraag ik me ook af idd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:50 schreef egmo het volgende:
binnen hoeveel tijd moet de telefoon ziijn opgenomen ?
Binnen 10 minuten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
vraag ik me ook af idd.
hoop dat Hilde opneemt! Straks wordt het iemand die we helemaal niet willen.![]()
Dat is een ding wat zeker is ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:54 schreef ThaSandman het volgende:
E10 Moet de foon opnemen. Als hij dan niet eruit hoeft morgen weten wij tenminste dat BB de boel manipuleert.
Ik ook.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zie die Egbert straks nog wel roepen: 'AFBLIJVEN, RUSTIG!"
Dat denk ik ook Net als bij het zeilquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zie die Egbert straks nog wel roepen: 'AFBLIJVEN, RUSTIG!"
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:55 schreef BBoon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook Net als bij het zeil
En Hilde : consetrassssssssssssssssssssie
nog 4quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog een paar minuten. Ik ben echt zenuwachtig nu!
In de verte hoor ik trommelgeroffelquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:57 schreef Kinga het volgende:
Camera draait al beetje richting foon!
Blijven ademhalen, dan komt alles goed.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog een paar minuten. Ik ben echt zenuwachtig nu!
Nou, dan kun je lekker gaan SMS'en om die persoon er in te houden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
vraag ik me ook af idd.
hoop dat Hilde opneemt! Straks wordt het iemand die we helemaal niet willen.![]()
Welke ingenieuze berekening heeft je tot deze conclusie getrokken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:58 schreef LuQas het volgende:
De streams lopen ongeveer 1, 2 minuten achter.
Dan ben ik aant hyperventileren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:58 schreef druide het volgende:
[..]
Blijven ademhalen, dan komt alles goed.![]()
dan schrik jequote:Op zondag 27 augustus 2006 16:59 schreef Spablauw het volgende:
Spannend!! Zal net je eigen telefoon gaan om 5 uur! :-)
Ik had hem sluwer ingeschat!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:01 schreef LuQas het volgende:
Wat een sukkel, die Egbert.
Nou, dat weet ik dus niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:02 schreef Marrije het volgende:
Whahahaha, die Egbert!! Ze geloven m niet.
Dusssss, Egbert, Semih of Marlies.
Aanbidden gaat me wat te ver maar eenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:03 schreef arneaux het volgende:
Ik zei toch dat Egbert 'm zou oppakken. Aanbid mij.
Hahaha ja dat denk ik dus ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:03 schreef golfer het volgende:
Wheohaha, volgende keer durft niemand meer die telefoon op te nemen en dan zal je zien dat het volgende telefoontje juist een beloning inhoudt.![]()
Onzin, hij riep vanaf het begin al dat ie hem zou opnemen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:03 schreef koen... het volgende:
egbert was er juist zo bang voor .. en hij neemt um op![]()
Alleen egbert.... het zal wel een ja/nee sms-spel wordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:04 schreef GeKa het volgende:
Het gaat toch ALLEEN om Egbert morgenavond, toch nog niet om Semih of Marlies?
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:03 schreef gringoman het volgende:
Egbert wordt morgen niet weggestemd,weet ik zeker.Jammer dat Janine niet opnam.
ik ook maar zo dom is ie nou ook weer nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:04 schreef -Myrt- het volgende:
ik had gehooopt op e10
Ik zou het jammer vinden als er op korte termijn geen exit komt. Dus alleen sms'en of Eggie erin mag blijven zou ik zonde vinden. Ik wil op zeker een exitquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:02 schreef Debbus het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik dus niet.
Die waren genomineerd (M & S). Egbert moet er morgen misschien al uit.
heb je het gemist!!!!!!!!quote:
Doe maar wel !quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
Het Poll hier op Fok openen of Egbert wel of niet wegmoet is geloof ik niet zo zinvol![]()
Idd alsof hun dat kunnen wetenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:06 schreef Scrupules het volgende:
marcel: bij het publiek ben je populair dusse...
whatever
die hing gelijk bij egbert aan z'n nekquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:06 schreef natronic het volgende:
Maar waar was die praatjesmaker dan???
Of ze denken, nu is het negatief, volgende is positief.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:07 schreef BorTheWolf het volgende:
Maar de de grote hamvraag is "wie durft hem de volgende keer op te pakken? "
Die was sluwer als Egbertquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:06 schreef natronic het volgende:
Maar waar was die praatjesmaker dan???
Ja, Tele2 in Apeldoorn viel uit van 1655 tot 1702quote:
Tot nu toe heeft ie bij elk spelletje van BB bewezen niet de allerslimste te zijn...quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:07 schreef golfer het volgende:
De spelspeler en tacticus Egbert baalt nu echt als een stekker.![]()
Helemaal niets zover ik weetquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:09 schreef LuQas het volgende:
Is er vanavond een reguliere uitzending of een weekoverzicht?
Helemaal geen uitzending...quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:09 schreef LuQas het volgende:
Is er vanavond een reguliere uitzending of een weekoverzicht?
hahaha dat mocht hij willenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:11 schreef Scrupules het volgende:
elk reclameblok een spotje, ja hoor egbert![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:11 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, Egbert heeft nog 24 uur invloed op "de mensen van internet"![]()
Ja Egbertquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:12 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand het opgenomen?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:11 schreef Scrupules het volgende:
hij gaat ons nog 24 beinvloeden met zijn geweldige aanwezigheid![]()
Kan alleen maar slechter wordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:12 schreef Jappie het volgende:
Nou Egbert...zeg eens iets waardoor ik van mening ga veranderen....doe je best.
![]()
Hij heeft nog 30.000 euro, smokkel het naar buiten zo ik zo zeggenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:12 schreef pullup het volgende:
Hij zet zijn vertrouwen op de invloed die hij nog op de mensen heeft die via internet kijken 7 dagen per week![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |