Dat moet Borussia MG jaren zeventig zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:00 schreef tong80 het volgende:
Borussia Mönchengladbach jaren 80
Elftal dat in europa presteerde met aanvallend voetbal onder leiding van Gunter Netzer de geniale middenvelder en Alan Simonson de geweldige dribbelaar. Gladbach won in de jaren 80 de meeste kampioenschappen in de Bundesliga.
Post zelf anders eens iets constructiefs. Ik post wat er in me opkomt. Dat duurt soms even.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:15 schreef WeebI het volgende:
tong je kunt ook alles in 1 post zetten hoor
Leuk he, zo;n kleine Zola.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:21 schreef Beschouw het volgende:
Napoli van 1988-1989 met Maradona
[afbeelding]
Grappig. Volgens mij heb ik dat ook gedaan (Benfica 60-63 ring a bell?).quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post zelf anders eens iets constructiefs.
Lees mijn verklaringquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:01 schreef WeebI het volgende:
[..]
Grappig. Volgens mij heb ik dat ook gedaan (Benfica 60-63 ring a bell?).
Anyway, ik wilde slechts zeggen dat je niet voor ieder team een nieuwe post hoeft te maken, vooral als de vorige post(s) al van jou waren.
Ach vrijwel niemand post er hier.Zo lijkt het tournament nog ietsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:09 schreef DIGGER het volgende:
Tong weet na bijna 200K posts nog niet hoe ie moet editten en z'n nieuwe hersenspinsel bij z'n vorige moet proppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |