Ja, ik ook.. [SC]s...quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:36 schreef Chowi het volgende:
Weet je hoe stoer, ik heb ooit eens een topic geopend dat níét BeF was maar toch 300 posts heeft!
Géén SC.quote:
Je blauwe kleur ondermijnt constant het gevoel dat ik je een bloem moet noemen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
Ik word nooit meer "schone zomerblom" genoemd. Ik mis dat.
Die vond ik grappig toen ik gisteren teveel bier op had.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:50 schreef Litso het volgende:
Wandelende piem0lopening is toch beter.
Het mág wel, hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je blauwe kleur ondermijnt constant het gevoel dat ik je een bloem moet noemen.
Da's alvast een stap in de goede richting.quote:
Neh.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:05 schreef Neenetje het volgende:
Ik wou net zeggen dat zwart weer eens in de meerderheid was.
Ik heb zelfs eens een TTT geopend!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:36 schreef Chowi het volgende:
Weet je hoe stoer, ik heb ooit eens een topic geopend dat níét BeF was maar toch 300 posts heeft!
Ga je kamer opruimen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:30 schreef ehqo het volgende:
[..]
Denigrerend. Je was als een soort moeder voor me.
BS terugnemen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
Ik word nooit meer "schone zomerblom" genoemd. Ik mis dat.
Oh sorry hoor, ik zal het niet meer doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:36 schreef Neenetje het volgende:
Godver JD, wat ben jij írritant om die topics vol te krijgen.
Dan niet.quote:
I will not! Dan lijkt het net alsof ik labiel ben.quote:
Zo ben ik. Immer.quote:
Okay.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:40 schreef Chowi het volgende:
Ja hallo, quit the crap. Ga gewoon meteen neuken.
En over vijftien minuten is het mijn beurt, ja?quote:
Okay. Misstique is even een uurtje AFK.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:40 schreef Chowi het volgende:
Ja hallo, quit the crap. Ga gewoon meteen neuken.
We moeten nu al van Dago.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
En over vijftien minuten is het mijn beurt, ja?
Pff, je bent veel te bezitterig. Wat ik op zich wel begrijp hoor, want Tiek is een puike dame.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay. Misstique is even een uurtje AFK.
En als je met Ehqo bedoelde, never.
O okay.quote:
Dat ging makkelijk.quote:
Pff, wat een vreselijk doorzichtige mannentactiek. Me pakken bij mijn zwakste punt.quote:
Niet dat ik het niet waardeer hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, wat een vreselijk doorzichtige mannentactiek. Me pakken bij mijn zwakste punt.
Sorry. Ik dacht, ik heb haar zachtste punt ook vast, dat kan er wel bij.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, wat een vreselijk doorzichtige mannentactiek. Me pakken bij mijn zwakste punt.
Whehehe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Sorry. Ik dacht, ik heb haar zachtste punt ook vast, dat kan er wel bij.
Vooral Dago en Mt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:35 schreef ehqo het volgende:
Alles valt samen, en past in elkaar.
En hóe.quote:
Ik hoef geen details te horen!quote:
Niks moetquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:51 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Waarom staat daar S op?
Moet het niet een T en een L zijn?
Tupperman. De redder met de plastic bakjes.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:51 schreef Neenetje het volgende:
Waarom staat daar S op?
Aan die voorwaarden kan je uitwerpselen hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Alleen als je geen voorwaarden stelt. En dat doet iedereen.
Hoezo T en L?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:51 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Waarom staat daar S op?
Dat vroeg ik me ook al af jaquote:
Als je wil leven, moet je ademen. Als je wil ademen moet je leven. Als je dood wil moet je stoppen met ademen, als je stopt met ademen moet je doodgaan. Als je uitwerpselen aan voorwaarden wil hebben, moét je uitwerpselen hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Aan die voorwaarden kan je uitwerpselen hebben.
Die hoer zit echt zo raar te praten hè! Gisteren nog zei ze dat Cerror een kloon van haar was.quote:
Verdikkie, ik heb nou net Patrick Kluivert uit de spits gehaald!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als je wil leven, moet je ademen. Als je wil ademen moet je leven. Als je dood wil moet je stoppen met ademen, als je stopt met ademen moet je doodgaan. Als je uitwerpselen aan voorwaarden wil hebben, moét je uitwerpselen hebben.
Achter de gordijnen.quote:
Nice try!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:21 schreef Chowi het volgende:
Die hoer zit echt zo raar te praten hè! Gisteren nog zei ze dat Cerror een kloon van haar was.
Ecccooooooooooooooquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als je wil leven, moet je ademen. Als je wil ademen moet je leven. Als je dood wil moet je stoppen met ademen, als je stopt met ademen moet je doodgaan. Als je uitwerpselen aan voorwaarden wil hebben, moét je uitwerpselen hebben.
Hier wel mên. Steeds als ik 's morgens beneden kom en de gordijnen los trek, zit er wel een hoer achter. Ik weet niet wat ze hier allemaal uitspoken in de nachtelijke uren.quote:
Die arme jongen. Overal weggepest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Verdikkie, ik heb nou net Patrick Kluivert uit de spits gehaald!
Wees blij dat ze geen klanten hebben dan, anders lagen ze in je bedquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hier wel mên. Steeds als ik 's morgens beneden kom en de gordijnen los trek, zit er wel een hoer achter. Ik weet niet wat ze hier allemaal uitspoken in de nachtelijke uren.
Racist.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Verdikkie, ik heb nou net Patrick Kluivert uit de spits gehaald!
Niet zo negatief over je moeder. Die ramen moeten ook gewassen worden!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:36 schreef Chowi het volgende:
Hier wel mên. Steeds als ik 's morgens beneden kom en de gordijnen los trek, zit er wel een hoer achter. Ik weet niet wat ze hier allemaal uitspoken in de nachtelijke uren.
Nou en.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:41 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik had een stille hoop dat hij toch voor Feijenoord zou kiezen
Daar zouden twee supportersgroepen extreem ontevreden over zijn volgens mijquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:41 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik had een stille hoop dat hij toch voor Feijenoord zou kiezen
Welnee. Bruine trui breien, Nelson Mandela op de boot zetten, Patrick Kluivert uit de spits halen, chocopasta leren surfen...quote:
Ja de supporters hadden er niet zo heel blij mee geweest.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar zouden twee supportersgroepen extreem ontevreden over zijn volgens mij
[..]
Welnee. Bruine trui breien, Nelson Mandela op de boot zetten, Patrick Kluivert uit de spits halen, chocopasta leren surfen...
Eén pot nat!
Bij een droge pot is er inderdaad wat mis met het toilet.quote:
Wel joh! Vlak Boussaboun niet uit!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:46 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja de supporters hadden er niet zo heel blij mee geweest.
Maarja nu heb je helemaal niks
quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:45 schreef rompompom het volgende:
Welnee. Bruine trui breien, Nelson Mandela op de boot zetten, Patrick Kluivert uit de spits halen, chocopasta leren surfen...
Eén pot nat!
Ik weet het niet, het word 1 groot drama dit seizoen denk ikquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel joh! Vlak Boussaboun niet uit!
Discipline!!!1quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou 2 uur en 43 minuten geleden beginnen met het fatsoeneren van m'n kamer. Verdorie.
Ik bedoelde het ook ontzettend sarcastischquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:49 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het word 1 groot drama dit seizoen denk ik
Dat dacht ik alquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook ontzettend sarcastisch
Alleen als jullie in vier dagen tijd Cruz nog weten los te weken bij Inter, geef ik je nog hoop. Anders zullen jullie moeten knokken voor een plek bij de eerste vijf.
Whehe, dat wordt een zwaar jaar inderdaadquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:53 schreef SPK het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, en Cruz jankte ook iedereen over toen, terwijl ik hem geweldig vond, echt een geslepen spits.
En ik denk ook dat de 1e 5 al moeilijk haalbaar is met dit team.
En dan samenwonend met een Ajaxcied zit ik gebakken voorlopig![]()
Daar! Daar op de trap!!quote:
schiet op dan! luie!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar ik moet nu wel opruimen. Morgen he'k geen tijd en dinsdag begint school. Het moet!!1! Voor school zou het schoon zijn.
En lits krijgt géén gelijk
Ga het maar luisteren.quote:
Welke lijst?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:07 schreef SPK het volgende:
Ik zie een David gray cd staan in de lijst
![]()
Ja, ik sta over 5 minuten opquote:
Gewoon vroeg naar bed of uren op de bank hangen met een boek of de tv. Niemand aan je kop en doen waar je zelf zin in hebt, niemand die zegt "we moeten nog this, that and the other thing".quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind een sociaal leven hebben maar niets, ik mis de tijd dat ik dagen achter elkaar thuis kon blijven zonder dat een hond het merkt.
Ja nieuwsgroepenquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welke lijst?.
[..]
Ja, ik sta over 5 minuten op.
True, true. En iemand om je heen hebben die je ook nog kan waarderen heeft ook wel z'n charmes natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gewoon vroeg naar bed of uren op de bank hangen met een boek of de tv. Niemand aan je kop en doen waar je zelf zin in hebt, niemand die zegt "we moeten nog this, that and the other thing".
Dat gaat ook vervelen.
Wazzup babe?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:30 schreef Chowi het volgende:
Hallo.
Dat mensen denken dat ik zulke lage acties zou uithalen.quote:
Het klinkt nu al bekend.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat mensen denken dat ik zulke lage acties zou uithalen.
Bwuh. Maar genoeg daarover. Op het forum tenminste.
Que?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:35 schreef SPK het volgende:
Toch niet weer die Copycat?
ik ben te nieuwsgierig ook
Die gast heeft wel een bekende stem joh, die Grayquote:
Dat is de laatste.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:38 schreef SPK het volgende:
[..]
Die gast heeft wel een bekende stem joh, die Gray
Hoe heet zn laatste cd, ik heb nu live in slow motion
Hm, laatst al eens geluisterd. Ik was er niet kapot van.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:08 schreef Dagonet het volgende:
Nizlopi roeleert.
Bijna.quote:
Iedereen zit in een MSN multi. Zorg dat je in iemands lijst komt en doe meequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik verveel me
Wie ben jij en waarom gaan er bij mij alarmbelletjes rinkelen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik verveel me
Daar weet ik wat op!quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik verveel me
Ah, mcD kan eindelijk nuecken.quote:
Ik ben Astrid aangenaam en hoezo alarmbelletjes?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie ben jij en waarom gaan er bij mij alarmbelletjes rinkelen?
Omdat een scan je linkt aan een paar gebande gebruikers. Vandaar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben Astrid aangenaam en hoezo alarmbelletjes?
eum ik snap t nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat een scan je linkt aan een paar gebande gebruikers. Vandaar. [afbeelding]. Beter is dan toch om gewoon uit te loggen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat een scan je linkt aan een paar gebande gebruikers. Vandaar. [afbeelding]. Beter is dan toch om gewoon uit te loggen.
1. Dat kan maar linken met 1 gebande gebruiker dus niet een paarquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Arme jij.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Voor mij lekker niet. [afbeelding]!
Full Metal Jacketquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:45 schreef kLowJow het volgende:
Wooly Booly!
Ik begin met school, dinsdag. En ik heb er zowaar zin inquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Geen medelijden nodig. Deze week ga ik gewoon rustig uitslapen en boeken lezen, ofzo.
Ik zie PDL nog wel posten iig. Maar die woont niet bij Stofje in huis, voor zover ik weet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:50 schreef SPK het volgende:
Ik vraag met toch iets af nu Dago
Als ik een ban heb, zou mijn partner dan nog op Fok mogen posten?
Met hetzelfde ipadres dan.
Ja het punt is juist hetzelfde huis en ipquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zie PDL nog wel posten iig. Maar die woont niet bij Stofje in huis.
En waar ga je deze keer heen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, na een week wil ik weer vakantie.
Ik ben niet op vakantie gegaan.quote:
Yup, troosteloze, grijze, veregende ochtend.quote:
Ja joh die kutspoken vind je overalquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:54 schreef Misstique het volgende:
Ook hier hallo SPK.
Je eigen jukebox. Tof.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:04 schreef SPK het volgende:
Echt komisch ik ben de enige luisteraar van action radio op het moment.
Iedere plaat die ik aanvraag komt
Hoe denk je dat goed te maken? Hmm?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:50 schreef Dagonet het volgende:
Sorry.
Door je vanavond vroeg naar bed te laten gaan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoe denk je dat goed te maken? Hmm?
Sjowie heeft een kater!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:10 schreef Chowi het volgende:
Stom bier.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Sjowie heeft een kater!!!
*Treiterend dansje doet.
Daar is geen kunst aan, aangezien je dan weg bent.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Door je vanavond vroeg naar bed te laten gaan?.
*Schouder aanbiedt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:13 schreef Chowi het volgende:
.
En ik kon nog niet eens uitslapen, omdat er om elf uur van diemaatschappelijk werkers
kwamen.
Ik huil niet zo snel.quote:
http://www.moron.nl/lyrics.php?id=90210&artist=Maria%20Menaquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:42 schreef SPK het volgende:
Wie weet welk nummer dit is?
Whyhyhyhyhy cant you just holded me
Dat klotenummer van Maria Mena..quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:42 schreef SPK het volgende:
Wie weet welk nummer dit is?
Whyhyhyhyhy cant you just holded me
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat klotenummer van Maria Mena..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:49 schreef Misstique het volgende:
Dan meen ik wat niet?
Ja ik klikte op jou linkquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
http://www.moron.nl/lyrics.php?id=90210&artist=Maria%20Mena
Die?
En ehmm. why can't you just holded me is geen goeie zin.
Klote 13 in een dozijn nummer.quote:
Het is niet leuk. Ze blijven het maar draaien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:56 schreef SPK het volgende:
Maar ik moet lachen dat het dat kutnummer van Tiek is
En dat Waahahahahahahahaaaaiiiii wordt na twee keer horen ook vrij irritantquote:
Ik denk het niet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:00 schreef SPK het volgende:
[..]
jij vind het wel een mooi nummer denk ik
Na 1 keer al.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:59 schreef JDude het volgende:
[..]
En dat Waahahahahahahahaaaaiiiii wordt na twee keer horen ook vrij irritant.
Doe idd geen moeite. Niks voor jou.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:01 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Maar ik hoef het niet te horen.
Zoiets dacht ik al..quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Doe idd geen moeite. Niks voor jou.
Ik wil ook nog wel met Misschiennetje meedoen..quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:04 schreef Dagonet het volgende:
Ja hup, niet alleen Neenetje meedoen met dat tournament. Oh, en Twin Peaks moet door.
Ik doe het vanavond wel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:04 schreef Dagonet het volgende:
Ja hup, niet alleen Neenetje meedoen met dat tournament. Oh, en Twin Peaks moet door.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik doe het vanavond wel.
Oh en Twin Peaks zuigt.
As always.quote:
Ik kende ze bijna allemaal.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:09 schreef Misstique het volgende:
Ik ken trouwens meer dan de helft van al die series niet.
Dan is het makkelijk een selectie te maken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:09 schreef Misstique het volgende:
Ik ken trouwens meer dan de helft van al die series niet.
Het werd alleen steeds vager tot het een persiflage van zichzelf werd. Dus verdomd goed? Neuh..quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:09 schreef Dagonet het volgende:
Twin Peaks was misschien wel vaag maar een verdomd goede serie. En Dale Cooper schopt kont.
dat viel best mee, kwam vooral omdat de uitzendtijd verschoven werd per week.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het werd alleen steeds vager tot het een persiflage van zichzelf werd. Dus verdomd goed? Neuh..
Nee hoor, want degene die ik wel ken, vind ik meestal niet goed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan is het makkelijk een selectie te maken.
Laat maar, we verschillen gewoon van mening. Het kan dus tóch.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
dat viel best mee, kwam vooral omdat de uitzendtijd verschoven werd per week.
Dan pak je de rest die je niet kent en doe je een gok.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee hoor, want degene die ik wel ken, vind ik meestal niet goed..
Dat doen we wel vaker, vooral qua muziek.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laat maar, we verschillen gewoon van mening. Het kan dus tóch.
Dan verneuk ik de uiteindelijke uitkomst.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan pak je de rest die je niet kent en doe je een gok..
Valt wel mee toch? Behalve Muse dan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat doen we wel vaker, vooral qua muziek..
Ik vind HSB ook leuk!!!quote:Oh, en ik vind Hill Street Blues leuk en jij amper.
goed topiquequote:Op maandag 28 augustus 2006 12:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat klotenummer van Maria Mena..
Ik open immer juweeltjes.quote:
Ik niet.quote:
nahquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:17 schreef Misstique het volgende:
Waarom zijn smilies eigenlijk altijd kaal?
quote:
Dank je.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:24 schreef Dagonet het volgende:
Maar je hebt toch een punt hoor. Het zijn net legopoppetjes of smurfen.
Twin Peaks zuigtquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik doe het vanavond wel.
Oh en Twin Peaks zuigt.
Waarom verbaast me dat niet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:30 schreef SPK het volgende:
[..]
Twin Peaks zuigtik ben echt een hele grote fan
![]()
Heb zelfs een cd met die vage muziek erop
Die heb ik ook nog ergens. Één tip: zet die cd nooit op repeat als je gaat slapen, het duurt uren na de wekker voor je enigszins wakker bent.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:30 schreef SPK het volgende:
[..]
Twin Peaks zuigtik ben echt een hele grote fan
![]()
Heb zelfs een cd met die vage muziek erop
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:34 schreef Misstique het volgende:
Paultjuhh, Dribbel_ of KaMo, PeZu en de rest van de baggerkliek. Account lenen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:36 schreef Misstique het volgende:
Ik ben in een bitchy bui. Wie mag ik even flink meppen?
Mag ik Dribbel_ dan permbannen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Paultjuhh, Dribbel_ of KaMo, PeZu en de rest van de baggerkliek. Account lenen?
Permbannen, account hernoemen en shredderen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik Dribbel_ dan permbannen?.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Permbannen, account hernoemen en shredderen?
Jullie mods zijn zo naief he`quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
.
Ow en een IP ban, zodat ie geen nieuw account kan aanmaken.
Ik had het over die CD. Je hebt duidelijk slechte smaak.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:42 schreef SPK het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, heb het lef om er een generatie verhaal van te maken
Laat mij nou dromen.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had het over die CD. Je hebt duidelijk slechte smaak..
Oy!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had het over die CD. Je hebt duidelijk slechte smaak..
Mwach, de muziek bij de serie was wel voldoende om te weten dat ik er geen hele CD van hoef te luisteren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:44 schreef SPK het volgende:
[..]
Heb je hem wel is geluisterd het is een prachtige cd
Maakt niet uit lief, je moet nog veel leren.quote:
David Lynch is top Blue Velvet is ook een topfilmquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mwach, de muziek bij de serie was wel voldoende om te weten dat ik er geen hele CD van hoef te luisteren.
On my way.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:51 schreef Misstique het volgende:
Dago, wil je ff Mr Brightside van Killers voor me downen?
Jij ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maakt niet uit lief, je moet nog veel leren.
Ik kan me alleen de mannen herinneren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:49 schreef SPK het volgende:
[..]
David Lynch is top Blue Velvet is ook een topfilm
Ik ben nog nooit zo verslaafd geweest van een serie, en de vrouwen die erin zaten![]()
Niet op het gebied van muziek.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet op het gebied van muziek..
Maar er is zooooooo veel meer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet op het gebied van muziek..
Lees de reviews over de jaren heen, doorspekt met woorden als baanbrekend, innovatief en geniaal. De leadsinger wordt gezien als één van 's werelds beste gitaristen, om nog maar niet te spreken over het arsenaal van andere instrumenten dat hij kan bespelen.quote:
Ik krijg er negatieve jeuk van en de rillingenquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lees de reviews over de jaren heen, doorspekt met woorden als baanbrekend, innovatief en geniaal. De leadsinger wordt gezien als één van 's werelds beste gitaristen, om nog maar niet te spreken over het arsenaal van andere instrumenten dat hij kan bespelen..
Ta very much.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:56 schreef Dagonet het volgende:
Got it.
Dat kan ik me best voorstellen, it's an acquired taste.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:58 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik krijg er negatieve jeuk van en de rillingen![]()
Boeken bijvoorbeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |