NAC - Ajaxquote:Beste luisteraars en kijkers,
Helaas is het ergste gebeurt, door het overweldigende succes van de TV stream de server dit weekend voor de tweede overbelast geraakt.
Helaas moeten we hier mee concluderen dat we voorlopig toch moeten stoppen met de TV stream. We gaan onderzoeken of andere manieren zijn om dit weer mogelijk te maken.![]()
Die doet het niet bij mij, enig idee hoe dit komt?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:59 schreef 2Drix het volgende:
Feyenoord - Heracles
www.radiozilvervos.com
Is geen p2pstream he...dus denk dat het vol zit daarquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:04 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Die doet het niet bij mij, enig idee hoe dit komt?
PPstream heeft een nieuwe versie als het goed is...je ziet nu een oranje vogeltje als icoon...was volgens mij eerst niet zoquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:41 schreef APK het volgende:
Ik krijg PCast en PPstream niet meer aan de gang.![]()
Die heb ik al gedownload.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:46 schreef 2Drix het volgende:
PPstream heeft een nieuwe versie als het goed is...je ziet nu een oranje vogeltje als icoon...was volgens mij eerst niet zo
kan je ook hier bekijken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:09 schreef hayder het volgende:
ik heb zin wanneer liverpool weer moet dirk
Heb je geen BBC?quote:Op zondag 3 september 2006 16:47 schreef Marcussi het volgende:
Waar kan ik cctv5 downloaden? (voor Bra-Arg)
Nog niet.. duikt snel genoeg op tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 10 september 2006 13:10 schreef Roynaldinho het volgende:
Heeft iemand een linkje voor Ajax - Vitesse?
Schijnt op dezelfde site als die wedstrijd van PSV te komen.quote:Op zondag 10 september 2006 13:10 schreef Roynaldinho het volgende:
Heeft iemand een linkje voor Ajax - Vitesse?
Ziet er vooralsnog goed uit met Tele2.quote:Op zondag 10 september 2006 13:47 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij wordt Ajax HIER uitgezonden, maar zeker weten doe ik het niet..
quote:Op zondag 10 september 2006 13:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er vooralsnog goed uit met Tele2.
http://www.radiozilvervos.com/tv.asxquote:Op zondag 10 september 2006 13:47 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij wordt Ajax HIER uitgezonden, maar zeker weten doe ik het niet..
Dat is dezelfde stream..quote:Op zondag 10 september 2006 13:57 schreef opinionr het volgende:
[..]
http://www.radiozilvervos.com/tv.asx
Hier wordt Ajax uitgezonden (nu nog de wedstrijd van vorige week)
Geen beste stream trouwens.
Ik mail wel even.quote:Op zondag 10 september 2006 13:55 schreef haloII het volgende:
[..]
kan je mij even bellen 06 xxxxxxxxxxx
127.0.0.1 is je eigen PCquote:Op zondag 10 september 2006 14:04 schreef patrickt37 het volgende:
Misschien hier: http://127.0.0.1:8902/tv.asf
Of je drukt gewoon op t knopje rechtsonder.quote:Op zondag 10 september 2006 14:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die moet je openen met VLC als je de stream open hebt met Sopcast.
Moet je even op voetbalinbeeld.nl kijkenquote:Op zondag 10 september 2006 14:37 schreef Zjakkie het volgende:
Kan ik ook Sparta - Feyenoord ergens kijken?
Thnxquote:Op zondag 10 september 2006 14:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet je even op voetbalinbeeld.nl kijken
Thanx voor de tip. Bij mij is het beeld wel ietsje beter bij vlc, kan ook bedrogzijn.quote:Op zondag 10 september 2006 14:48 schreef hayder het volgende:
http://www.ajaxlive.nl/livestreams/
kies mogelijkheid 2.
en installeer niet die VCL of zo voor beter beeld.
daar merk ik niks van
die streams zijn idd niet geweldig, het beste kan je gewoon een abbo nemen..quote:
dit staat op de site van dancealertquote:Vanaf heden is de Live TV stream niet meer beschikbaar. Deze zal hier en ook op de website van onze collega niet meer terugkomen.
Ik zat zelf ook verkeerd, dacht dat dit het liveverslag topic was :$.quote:Op zondag 17 september 2006 12:45 schreef Damzkieee het volgende:
Ajax weer een verdedigingsfout volgens LdL, ongelooflijk toch...
Ik ook inderdaadquote:Op zondag 17 september 2006 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zat zelf ook verkeerd, dacht dat dit het liveverslag topic was :$.
niet dus.
Nee hier doet hij het.quote:Op zondag 17 september 2006 13:29 schreef boemboem het volgende:
blijft die link bij jullie ook alsmaar bufferen (radio zilvervos)
Jup.quote:Op zondag 17 september 2006 13:29 schreef boemboem het volgende:
blijft die link bij jullie ook alsmaar bufferen (radio zilvervos)
Ja.quote:Op zondag 17 september 2006 14:37 schreef mcyodogg het volgende:
iemand Chelsea - Liverpool?
Thanksquote:Op zondag 17 september 2006 14:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja.
Guangdong-Sports
TV ants link: tvants://www.tvants.com/tvants/?k=883c5543c66b7c55
Tnx, ik heb de hele eerste helft met zo'n smal beeldje gekekenquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:36 schreef kikoooooo het volgende:
http://a1991.l2229962829.(...)2299/v0001/reflector:52288
Liverpool tottenham via superstream. Straks kom sjelski hier ook op waarschijnlijk.
Beeld is verdraaid, dit krijg je goed door in wmp het volgende t edoen:
Tools -> options -> tab devices -> je monitor -> properties en die waarde veranderen van 1,000 naar 0,5
quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:48 schreef FrisianReds het volgende:
[..]
Tnx, ik heb de hele eerste helft met zo'n smal beeldje gekeken![]()
waarschijnlijk wel, alleen komt de stream pas weer vlak voor de wedstrijd te voorschijnquote:Op zondag 24 september 2006 12:51 schreef Cheiron het volgende:
Wordt Ajax vanmiddag gestreamd?
Erg mooi ja, sta er ook bij versteld.quote:Op zondag 24 september 2006 14:30 schreef the_undertaker het volgende:
[afbeelding]
Mooi kwaliteitje op sopcast
Volgens mij een andere inderdaadquote:Op zondag 24 september 2006 14:34 schreef knowall het volgende:
Hé, even een n00b-vraagje, wanneer ik Roda-AZ wil kijken via VLC, dan moet ik blijkbaar een link kopiëren van Sopcast naar VLC, maar welke link precies? Deze: voetbalstreaming.cautela.nl? Want die doet 't niet... Of moet 't een andere link zijn?
Nog niets gevonden. Misschien maar www.radio1.nl?quote:Op zondag 24 september 2006 14:44 schreef DaMart het volgende:
Is er ergens een livestream van Feyenoord-Excelsior?
De radiostream van Rijnmond is namelijk een beetje kapot hier.
Kutzooi.quote:Op maandag 25 september 2006 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
AZ fan zoekt Turk om Kayserispor - AZ te streamen
http://www.forza-az.nl/comment.php?comment.news.1768
quote:Op maandag 25 september 2006 17:14 schreef Stereotomy het volgende:
AZ fan zoekt Turk om Kayserispor - AZ te streamen
Nu wel.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:32 schreef Me_Wesley het volgende:
Klopt het dat er op Caifu Sports nog niets te zien is?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Geen livestreampje van tele2 ergens?
die kneusjes met waardeloze internetverbindingen verpesten het altijdquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:03 schreef Erwtensoep het volgende:
en op het moment dat je dat zegt....
Ga naar het stadion! Ik ga ook naar de overwinning van Roda kijken in Eindhoven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:14 schreef R_Style het volgende:
Komt PSV - Roda JC zondag ook Live op Soepkast....
http://www.rojadirecta.comquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:48 schreef Camplo het volgende:
Iemand link van TV ANTS voor Ajax-FC Groningen? (GOAL TV2)???
Ik zou er op klikken ofzo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:16 schreef X-fi het volgende:
hoe te openen?
Wordt Ajax ook uitgezonden op PPStream vanavond?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou er op klikken ofzo.
Hier nog twee sites:
http://www.freesoccer.us/
http://www.myp2p.eu
Zelf vind ik PPStream overigens een stuk beter dan TVAnts.
Yep, klik maar op de eerder geplaatste links.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 18:59 schreef Cheiron het volgende:
Wordt Ajax ook uitgezonden op PPStream vanavond?
Woops, dacht dat het TVANTS links warenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:04 schreef APK het volgende:
[..]
Yep, klik maar op de eerder geplaatste links.![]()
agree, ik krijg niets fatsoenlijks van de grond hier.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:39 schreef Cheiron het volgende:
pff.. het is niet best allemaal
De Sopcast werkt wel aardig! (totnutoe)quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
agree, ik krijg niets fatsoenlijks van de grond hier.
yep, hier is het ook afgelopenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:04 schreef Cheiron het volgende:
issie dood of ligt het aan mij? (de sopcast)
op die forum van voetbalstreaming staat van wel.. waarschijnlijk te volgen via sopcast!quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:34 schreef LuNaTiC het volgende:
weet iemand of PSV vandaag te volgen is ergens?
PSV-Roda is inderdaad goed via Sopcast te volgenquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:54 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
op die forum van voetbalstreaming staat van wel.. waarschijnlijk te volgen via sopcast!
Inderdaad offline nuquote:Op zondag 15 oktober 2006 15:53 schreef knowall het volgende:
Cautela.
Maar volgens mij is 't kanaal offline nu.
Inderdaad, heb ik ook last van. Ik volg daar Chelsea - FC Barcelona.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:53 schreef Dos37 het volgende:
Die van sport 1 loopt het geluid iets voor is best vervelend.
Hier werkt ie soepel!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Inderdaad, heb ik ook last van. Ik volg daar Chelsea - FC Barcelona.
Ja ik dacht dat het daar ook over gingquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Inderdaad, heb ik ook last van. Ik volg daar Chelsea - FC Barcelona.
Stream was prima het geluid liep eerst niet goed maar later wel. Was absoluut geen zonde van die 1 euro 30. Beter als dat geknooi met die stomme chineze zenders.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe is de stream en hoe is de wedstrijd?
Dat was ook op TV de 1e helftquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:53 schreef Dos37 het volgende:
Ja ik zit in Nederland even kijken dan thx.
Die van sport 1 loopt het geluid iets voor is best vervelend.
Lekker hè?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:47 schreef Dos37 het volgende:
Stream was prima het geluid liep eerst niet goed maar later wel. Was absoluut geen zonde van die 1 euro 30. Beter als dat geknooi met die stomme chineze zenders.
Dat zeker.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker hè?![]()
Als ze ook Premier League online zouden doen zou ik elk weekend een paar wedstrijden meepikken.
Hoe bedoel je?quote:
Zekers, goede actie van Film1.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:47 schreef Dos37 het volgende:
Stream was prima het geluid liep eerst niet goed maar later wel. Was absoluut geen zonde van die 1 euro 30. Beter als dat geknooi met die stomme chineze zenders.
Volgens mij doen ze dat ook. Check de programmagids daar maar.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:09 schreef APK het volgende:
Als ze ook Premier League online zouden doen zou ik elk weekend een paar wedstrijden meepikken.
Volgens mij bedoelen ze daar mee het tv kanaal en dat ze enkel de champions League via de pc ook uitzendenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zekers, goede actie van Film1.![]()
[..]
Volgens mij doen ze dat ook. Check de programmagids daar maar.
Ff checken van het weekend maar.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:05 schreef denka het volgende:
Volgens mij bedoelen ze daar mee het tv kanaal en dat ze enkel de champions League via de pc ook uitzenden
Dan kan je beter een abbo op Sport1 nemen, ben je goedkoper uit dan een paar wedstrijden per weekend.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker hè?![]()
Mijn TV staat op wieltjes, die verplaats ik altijd een paar meter naar mijn hangmat om te kijken, dat gaat volgens mij niet lukken met zo'n decodert.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:45 schreef venomsnake het volgende:
Dan kan je beter een abbo op Sport1 nemen, ben je goedkoper uit dan een paar wedstrijden per weekend.![]()
Ik las volgens mij vanmorgen in de krant dat KPN (samen met Tele2) plannen heeft om meer wedstrijden via het internet aan te gaan bieden omdat ze nog steeds te weinig abonnee's hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:52 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het jammer dat Tele2 niet op die manier Eredivisie wedstrijden uitzendt via internet.
Dan kon ik mijn favo clubje volgen zonder een abbo op Tele2 te hoeven nemen.
Ik denk dat veel mensen daar gebruik van zouden maken.![]()
Talpa doet het ook al met de Jupiler wedstrijden.
Dat zou heul mooi zijn idd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ik las volgens mij vanmorgen in de krant dat KPN (samen met Tele2) plannen heeft om meer wedstrijden via het internet aan te gaan bieden omdat ze nog steeds te weinig abonnee's hebben.
Zou een goede zaak zijn.![]()
Ik heb nu dus al maanden kpn digitale televisie best wel o.k, gisteren een abbo genomen om op 2 kanalen live voetbal te volgen uit de eredivisie voor ¤6,- per maand. Dus morgen Feyenoord-Ajax en Psv-Az volgen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:18 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn TV staat op wieltjes, die verplaats ik altijd een paar meter naar mijn hangmat om te kijken, dat gaat volgens mij niet lukken met zo'n decodert.
Bovendien heb ik een extra tv naast mijn PC staan en ik daar kijk ik meestal naar P2P streams, zo'n sport1 stream zou ik ideaal vinden voor weekend wedstrijden.
http://www.freesoccer.us/quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:53 schreef assie het volgende:
Iemand nog iets fatsoenlijks gevonden voor Werder - Bayern ???
Sowieso Goal TVquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:08 schreef S-Two het volgende:
Feyenoord - Ajax morgen ook ergens te zien, of zal het weer dichtgetimmerd zijn?
Er zijn nog kaarten hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Sowieso Goal TV
En er komt een Nederlandse stream. http://voetbalstreaming.cautela.nl/viewtopic.php?id=1901&p=1
Zelf kijk ik gewoon via Tele2.![]()
Dream on.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
voor de stream roda-sparta hou ik mij aanbevolen
http://live.voetbal.mediafarm.versatel.nl/live3quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
voor de stream roda-sparta hou ik mij aanbevolen
[url=ppstream://61.152.157.150:26005/JAIWCWETAL5YKY5C6V6G4XD7KZ7GEIIR]ppstream[/url]quote:12:30 Eredivisie: Feyenoord Rotterdam - Ajax Amsterdam
- Goal TV 2 PPstream Tvants
- QS.IV.football VGO PPStream
- Fortune Sports Pcast
- UBC Sport+ Tvants
Welk kanaal?quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:28 schreef APK het volgende:
Nederlands commentaar waarschijnlijk via TVU player.![]()
Weet ik nog niet, zal waarschijnlijk weer cautela oid worden.quote:
Hoe download ik die?quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:28 schreef APK het volgende:
Nederlands commentaar waarschijnlijk via TVU player.![]()
Om je moeder in de dierentuin te bekijken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Er zijn nog kaarten hoor.
ja.. meestal komt ie rond half.. heb geduld er zijn genoeg linksquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:10 schreef RayMania het volgende:
Is Cautela een afkorting oid in die lijst, want ik zie hem er niet tussenstaan.
Had ik net ook, moet je even nog een keer op de channel klikken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:19 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik krijg bij Sopcast invalid username or password> iemand een account ofzo voor me?
Hij vraagt er nogsteeds om, dus maar even een account gemaakt. nog 8minutenquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:20 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Had ik net ook, moet je even nog een keer op de channel klikken.
Ik heb een HEEEEEL dun scherm bij sopcastquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:08 schreef 2Drix het volgende:
sop://211.152.34.35:3912/6670 daar moet ie komen op Sopcast
Hier ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:23 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ik heb een HEEEEEL dun scherm bij sopcast
Ik zie dus amper wat. Iemand een oplossing?![]()
PPstream werkt goed met chinees commentaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |