Begin eens met niet op FOK! rond te hangenquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:20 schreef de.mrs het volgende:
Hoe kan ik deze motivatie terug opkrikken
Dat komt wel, FOK! is verslavendquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:32 schreef de.mrs het volgende:
ik ben op fok gekomen om die vraag te stellen, enigste forum dat ik ken is klussen en wonen en enkel omdat de vriend daat een topic heeft lopen. het is niet dat ik hier uren spendeer
Wat voor medische problemen heb je?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:34 schreef de.mrs het volgende:
maar dat geeft me geen antwoord op mijn vraag
Genezen lijkt me niet nutteloos. Lijkt me dat je je energie daar al nodig voor hebt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:48 schreef de.mrs het volgende:
ik wil iets doen ipv mezelf zo nutteloos te voelen
Mkay. Ambitieus. Maar als je situatie verslechtert heb je straks een diploma maar geen leven.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:16 schreef de.mrs het volgende:
mijn 1e prioriteit is slagen voor examens voor deze maand
voor volgende maand beter worden
Ja, nog vier maanden, als we je moeten geloven. Vind t toch een vreemd verhaal, je wil studeren, pas volgende maand aan je herstel werken maar hebt nergens motivatie voor dan hangen en film kijken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:26 schreef de.mrs het volgende:
niet vergeten dat ik die ziekte al heel mijn leven heb en het voor mij dus niets nieuw is. ik leef ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |