Dat soort reacties zijn ook altijd tof, en totaal overbodig.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:20 schreef SunChaser het volgende:
Kijken of je er nog zo over denkt als moeder kanker krijgt, of je partner.
Hier ervaring mee, me moeder, opa en oma allemaal kanker gehad. en nog zeg ik:quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:20 schreef SunChaser het volgende:
Ja maar Bob Saget stinkt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:20 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb de tering gehad en dat was ook geen pretje. Nou nou wat erg om dan het woordje te lezen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:23 schreef mirelia het volgende:
pleuris, pest, cholera, tering zijn ziektes die in NL niet zoveeel meer voorkomen (gelukkig0 dus daar kwets je minder mensen mee
Als stopwoordje is 't inderdaad niet echt tof, maar als ik heel erg boos ben, of ik moet me om wat voorquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:23 schreef mirelia het volgende:
Ik heb kanker en kan je vertellen dat het niet echt leuk is om dat woord steeds tegen te komen op Fok.
Ik kan er normaal over praten maar om het steeds te zien terwijl het niet nodig is (stopwoordje?) dat is niet zo prettig
pleuris, pest, cholera, tering zijn ziektes die in NL niet zoveeel meer voorkomen (gelukkig0 dus daar kwets je minder mensen mee
Waarom moet heel fok/nederland zich aanpassen omdat jouw vriend/familielid kanker heeft?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:24 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Ja maar Bob Saget stinkt.![]()
Hmm ben het wel deels eens met TS. Maar ik kan me voorstellen dat ik er anders over zou denken als er een vriend/familielid aan kanker overlijdt.
Daar ben ik het dan ook mee eens.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:26 schreef Orealo het volgende:
[..]
Waarom moet heel fok/nederland zich aanpassen omdat jouw vriend/familielid kanker heeft?
dat het niet prettig is ok, dat je er anders over denkt ok, maar waarom proberen het tegen te houden, kost veel meer moeite, en je schiet er niks mee op..
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik heb de tering gehad en dat was ook geen pretje. Nou nou wat erg om dan het woordje te lezen.
Dat hoeft ook niet, het gaat erom of je het nog zou roepen als je zelf iemand kent die het heeftquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:26 schreef Orealo het volgende:
[..]
Waarom moet heel fok/nederland zich aanpassen omdat jouw vriend/familielid kanker heeft?
Zelf misschien niet, of misschien nog wel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, het gaat erom of je het nog zou roepen als je zelf iemand kent die het heeft
Hoezo dat? mensen die een vloek over zichzelf uitspreken, niks mis mee toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik ken mensen die aan kanker zijn overleden. Maar daarvoor zei ik t ook niet, nu ook niet. Wat anderen doen moeten ze zelf weten. Ik stoor me meer aan Godverdomme's.
Goh, wie niet. Hebben wij dan opeens wel het recht om kanker te roepen omdat wij wel weten wat het inhoudt en half Den Haag (quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik ken mensen die aan kanker zijn overleden. Maar daarvoor zei ik t ook niet, nu ook niet. Wat anderen doen moeten ze zelf weten. Ik stoor me meer aan Godverdomme's.
Dat maakt het juist een betekenisvollere woord.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:20 schreef SunChaser het volgende:
hahaaa dan zal jij et ook wel krijgenquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:23 schreef little_pussy het volgende:
[..]
Hier ervaring mee, me moeder, opa en oma allemaal kanker gehad. en nog zeg ik:
Krêg de kankah
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:03 schreef bonke het volgende:
[..]
hahaaa dan zal jij et ook wel krijgen
toffffffffffff
eeij, et zit in de familie daar en ze vind het leuk om te zeggenquote:
kanker! nu je het zegt!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:08 schreef bonke het volgende:
[..]
eeij, et zit in de familie daar en ze vind het leuk om te zeggen
dussssss, erg zal ze het niet vinden he
kankerjankertquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:21 schreef descendent1 het volgende:
Hee; hou es op jullie met dat gek*nker!![]()
Dat mag je heul niet zeggen! Ik ga huilen hoor!![]()
quote:
heerlijk toch! onder je niveau kankerenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:57 schreef GioStyle het volgende:
Kanker toch een eind op met je kankertopic.
Matig, ik weet het!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:20 schreef SunChaser het volgende:
Dan heeft je moeder/partner/vriend/familielid recht van spreken. Wat een gelul de hele tijd. Ik héb het gehad en ik doe toch ook niet moeilijk? Wat kan mij dat woord schelen. Dat stelletje aanstellers moet zich met zijn eigen zaken gaan bemoeien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:24 schreef Koenholio het volgende:
Hmm ben het wel deels eens met TS. Maar ik kan me voorstellen dat ik er anders over zou denken als er een vriend/familielid aan kanker overlijdt.
Zeg dat ze geen gevoel voor tumor hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:19 schreef Orealo het volgende:
Elke keer als iemand op fok 't woord kanker zegt, komen er zoveel 'OOH MAG JE NIET ZEGGEN' reacties.
Onzin.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:20 schreef SunChaser het volgende:
.. en dat ze eens gezwellig moeten doen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:46 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Zeg dat ze geen gevoel voor tumor hebben.
en er niet zo chemotioneel over moeten doen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:55 schreef shadow196 het volgende:
[..]
.. en dat ze eens gezwellig moeten doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |