Dat zou inderdaad leuke tv opleveren!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk wel dat degene die de telefoon opneemt veilig is, ik denk dat diegene iemand mag noemen die moet blijven, vervolgens diegene etc... soort van ketting... degene die als laatste overblijft moet weg
Er zijn al 2 genomineerden. Degene die de telefoon pakt staat automatisch als derde genomineerd. En die nominaties worden dan morgenavond tijdens de uitzending bekend gemaakt. Hebben ze mooi een week SMS-opbrengstenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of dat de eerste bewoner die de hotline pakt, een andere bewoner moet aanwijzen, en dat die dan moet vertrekken.
edit: idd niet zo waarschijnlijk, Talpa zal de telefoon en sms opbrengsten niet willen missen.
yupquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:45 schreef TheVulture het volgende:
we wachten op de foon
Dat denk je toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er zijn al 2 genomineerden. Degene die de telefoon pakt staat automatisch als derde genomineerd. En die nominaties worden dan morgenavond tijdens de uitzending bekend gemaakt. Hebben ze mooi een week SMS-opbrengsten
Nah dat denk ik niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Wie denkt er hier dat de relatie tussen Semih en Micheline een einde vindt in het BB-huis?
Daar zeg je me wat. Dan baal ik wel zeg. Marlies en Semih mogen er nog wel even in blijven namelijk. Maar dat is nog niet zeker toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er zijn al 2 genomineerden. Degene die de telefoon pakt staat automatisch als derde genomineerd. En die nominaties worden dan morgenavond tijdens de uitzending bekend gemaakt. Hebben ze mooi een week SMS-opbrengsten
Dat is mijn gedachte erachter, maar ik kan het ook mis hebben. Ik denk eerder dat er een onmogelijke opdracht volgt en als die mislukt staat de persoon genomineerd. En uiteraard gaat die mislukkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat denk je toch?
Dat is niet zeker.. of wel?
Wie weet zet Marlies joker in danquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat. Dan baal ik wel zeg. Marlies en Semih mogen er nog wel even in blijven namelijk. Maar dat is nog niet zeker toch?
Ik weet niet of het zal eindigen maar ik denk wel dat er een keer een vette ruzie komtquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Wie denkt er hier dat de relatie tussen Semih en Micheline een einde vindt in het BB-huis?
Dat zou ik ook zeggen, maar ik zou liever Monique dan Sabrina in het huis zien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Als ik de stelletjes uit elkaar mocht halen (1 van ieder stelletje exit), dan zo:
Tijn vs Rik
Marcia vs Egbert
Hilde vs Milica
Etienne vs Marcel
Monique vs Sabrina
Micheline vs Semih (doet pijn, maar Semih gaat nog voor gedonder zorgen)
Tijn is cool.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:46 schreef scanman01 het volgende:
Als ik de stelletjes uit elkaar mocht halen (1 van ieder stelletje exit), dan zo:
Tijn vs Rik
Marcia vs Egbert
Hilde vs Milica
Etienne vs Marcel
Monique vs Sabrina
Micheline vs Semih (doet pijn, maar Semih gaat nog voor gedonder zorgen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |