Tuurlijk mag ie er van uit gaan dat ie 70 rijdt.. daar zijn die borden voor..quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:14 schreef optifree het volgende:
Hij mag er niet van uit gaan dat jij al 70 rijdt, maar als jij op hem was geknalt was JIJ fout geweest omdat JIJ te hard reed....
Daarbij vind ik jou reactie en lomp en zou je alleen daarom al de kogel verdienen.
Je bent waarschijnlijk nog nooit daar geweest om de situatie in te kunnen schatten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:11 schreef Blue Thunder het volgende:
Van dit soort achterlijke acties komen JUIST ongelukken... En overigens.. als er aangegeven staat dat je maar 70 mag. MAG je ook maar 70...
1. het is laatstquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:19 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk nog nooit daar geweest om de situatie in te kunnen schatten.
Het is toch gvd geen politie agent, dat hij op het laast naar rechts gaat dat is gevaarlijk en daar krijg je juist ongelukken van.
FF voor de duidelijkheid ik hem nog nooit een ongeluk gehad in de afgelopen 12 jaar dat ik mijn rijbewijs heb.
En jaja, 70 is 70, regels zijn regels en recht is recht![]()
Maar je mag geen eigen rechter spelen... Als jij vaker zo rijdt mogen ze je rijbewijs wat mij betreft door de schredder gooienquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:19 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk nog nooit daar geweest om de situatie in te kunnen schatten.
Het is toch gvd geen politie agent, dat hij op het laast naar rechts gaat dat is gevaarlijk en daar krijg je juist ongelukken van.
FF voor de duidelijkheid ik hem nog nooit een ongeluk gehad in de afgelopen 12 jaar dat ik mijn rijbewijs heb.
Dat je er een beetje pissig van wordt, dat is te begrijpen. Maar iemand agressief 'terugpakken' slaat helemaal nergens op. Daar breng je niet alleen die ander en jezelf mee in gevaar, maar ook nog eens andere weggebruikers. Dom gedrag.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:19 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Nop, netzoals dat jij er niet vanuit mag gaan dat fietsers zich aan de regels houden. Daarbij reed hij op de linkerbaan en die heeft nog altijd voorang op de rechter.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:15 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ie er van uit gaan dat ie 70 rijdt.. daar zijn die borden voor..
Jammer dat je niet aangehouden bent hiervoor... Was duidelijk een artikel 5 gevalletje dit![]()
De ford niet en ik ook niet, de ford begint en krijgt een koekje van eigen deegquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:22 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Maar je mag geen eigen rechter spelen...
Oog om oog, tand om tand?quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:28 schreef JimDavis het volgende:
[..]
De ford niet en ik ook niet, de ford begint en krijgt een koekje van eigen deeg![]()
Stel nou voor dat ik een undercover agent ben, wat zou de politie dan doen?![]()
idd, wat zou het dan rustig zijn in Nederlandquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:27 schreef optifree het volgende:
ps. Wees blij dat ik de straffen niet opmaak![]()
Hij bedoelde denk ik: "Braketest", maar vergeef deze simpele ziel dat, hij kan niet verder kijken dan het puntje van zijn neusquote:
Je hebt echt stront in je ogen he!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:28 schreef JimDavis het volgende:
[..]
De ford niet en ik ook niet, de ford begint en krijgt een koekje van eigen deeg![]()
Stel nou voor dat ik een undercover agent ben, wat zou de politie dan doen?![]()
Wat de politie doet? die houdt je aan.. Die claxonneert niet, snijdt niet af en geeft geen braketest...quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:11 schreef Blue Thunder het volgende:
Niet dat het een slimme actie is van die ford? Maar als hij jou niet verwacht met 120 km/h kan ik het me wel voorstellen... Snelheidsverschil van 50 km/h...
Zeker, vooral mensen die hen boosheid niet kunnen beheersenquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:31 schreef JimDavis het volgende:
[..]
idd, wat zou het dan rustig zijn in Nederland![]()
Als ze jou leven in gevaar brengen word je niet boosquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:33 schreef optifree het volgende:
[..]
Zeker, vooral mensen die hen boosheid niet kunnen beheersen![]()
en dat bracht jij niet door een braketest uit te voeren? Je weet NOOIT hoe de ander daarop reageert. Het zal niet de 1e keer zijn dat een braketest fout afloopt...quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:38 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Als ze jou leven in gevaar brengen word je niet boos![]()
Jij brengt jouw leven in gevaar, en dat van die Windstarsukkelsquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:38 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Ja, hoe durft 'ie zich aan de regels te houden?!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:38 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Z'n auto als een dolle naar links gooien op het moment dat iemand inhaald is niet echt volgens de regelsquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:40 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ja, hoe durft 'ie zich aan de regels te houden?!
Ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:41 schreef JimDavis het volgende:
Is een van jullie bekend met de situatie daar.
DAT BOEIT GEEN REET!!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:41 schreef JimDavis het volgende:
Ik doelde erop dat hij 70 km/h reed. En jij lijkt dat vreemd te vinden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:42 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Z'n auto als een dolle naar links gooien op het moment dat iemand inhaald is niet echt volgens de regels![]()
je reed 50km te hard manquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:42 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Z'n auto als een dolle naar links gooien op het moment dat iemand inhaald is niet echt volgens de regels![]()
Jammer dat jij niet kan lezen, ik heb mijn rijbewijs al 12 jaar, de ford gaat naar links op het moment dat ik bijna langs hem rij......quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:43 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ja.
En bovendien heb je zelf al zeer duidelijk uitgelegd dat JIJ helemaal fout zit.
Jammer dat je dat zelf niet ziet.
Je blijft maar non-argumenten te verzinnen over de situatie aldaar en dat die vent in die ford zijn auto zomaar naar links gooide (of was het nou rechts... zou me niks verbazen dat je hem rechts in ging halen eigenlijk)quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:42 schreef JimDavis het volgende:
[..]
ROFL!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:46 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet kan lezen, *KNIP*
Dat was om je er op te attenderen dat je 50 km/h te hard reed.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:46 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet kan lezen, ik heb mijn rijbewijs al 12 jaar, de ford gaat naar links op het moment dat ik bijna langs hem rij......
Dat was niet op mij gericht hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:47 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Ik reageer op een gedeelte van je verhaal![]()
Dat bedoel ik nou, dat is niet aan hem om dat te doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:47 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dat was om je er op te attenderen dat je 50 km/h te hard reed.
Goed, nu ben je het boekie zoekquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:49 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, dat is niet aan hem om dat te doen![]()
Misschien zag hij je over het hoofd.....Maar hoe dan ook...eigen rechtertje spelen mag al helemaal niet....quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:42 schreef JimDavis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:49 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, dat is niet aan hem om dat te doen![]()
Mensen die proberen stoer te doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:57 schreef JimDavis het volgende:
Ok, ok, ik heb een beetje gelogen in de OP.
Braketest heb ik niet gegeven omdat ik niet weet hoe je het schrijft en dat niet mocht van mijn vriendin.
Jullie hebben mij overtuigt, ik was helemaal verkeerd bezig en zal het nooit meer doen![]()
Wat heefd dit met stoer doen te makenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:01 schreef optifree het volgende:
[..]
Mensen die proberen stoer te doen![]()
tsss...quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:57 schreef JimDavis het volgende:
Braketest heb ik niet gegeven omdat ik niet weet hoe je het schrijft en dat niet mocht van mijn vriendin.
Jullie hebben mij overtuigt, ik was helemaal verkeerd bezig en zal het nooit meer doen![]()
Ik geloof je alleen als je vanaf morgen ook Windstar gaat rijdenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:05 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Ik sta op het punt mijn leven te verbeteren en dan nog is het niet goed![]()
Geef jezelf dan aan bij de politie omdat je 120 reed in een 70 km/h-zone. Dan is het goed.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:05 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Wat ben jij ongelooflijk stom bezig geweest. Als het mis gaat is er iemand dood en ga jij de bak in en heb je een strafblad.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:00 schreef JimDavis het volgende:
...
M'n hard zat in mijn keel, clacson ff 20 sec ingdrukt die mafkees afgesneden en ook ff een breektest gegeven.
...
Omdat de persoon in kwestie had geremd om een bumperklever een lesje te leren. Dat ging mis en de bumperklever in kwestie heeft het niet overleefd.quote:de verdachte ter zake van "doodslag" veroordeeld tot 24 maanden gevangenisstraf waarvan acht maanden voorwaardelijk met een proeftijd van twee jaren, met ontzegging van de bevoegdheid motorrijtuigen te besturen voor de duur van vier jaren.
Vanwege het feit dat je gelogen hebt over de braketest trek ik gelijk de rest van je verhaal ook in twijfel..quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:05 schreef JimDavis het volgende:
[..]
psstquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat ben jij ongelooflijk stom bezig geweest. Als het mis gaat is er iemand dood en ga jij de bak in en heb je een strafblad.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:57 schreef JimDavis het volgende:
Ja en mijn vriendin lag net als ik te slapenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:12 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat je gelogen hebt over de braketest trek ik gelijk de rest van je verhaal ook in twijfel..
Ik gok dat het eerder zo is gegaan.
Jij zat niet op te letten in de auto terwijl je met 120 aan komt scheuren terwijl je maar 70 mag en die kerel in de ford zat al een tijdje op dezelfde rijbaan maar je kwam er pas op het laatst achter waardoor je vol in de ankers moest gaan.....
En als jij het hele topic gelezen zou hebben was je er achter gekomen dat ie uit zijn nek lultquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat ben jij ongelooflijk stom bezig geweest. Als het mis gaat is er iemand dood en ga jij de bak in en heb je een strafblad.
Ik wil je even verwijzen naar een uitspraak van 11 juni 2002 van het gerechtshof te Arnhem waarin de
[..]
Omdat de persoon in kwestie had geremd om een bumperklever een lesje te leren. Dat ging mis en de bumperklever in kwestie heeft het niet overleefd.
beroep bij de Hoge Raad op 20 januari 2004 is afgewezen.
LEZEN!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:13 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Ja en mijn vriendin lag net als ik te slapen![]()
Jij zegt niet opletten en ik slapen om het aan te dikkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:14 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
LEZEN!!!!!!!!!!!!!
je zat niet op te letten zei ik!!!!!
Jah, dat weten we inmiddels, dat je aandikt....quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:16 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Jij zegt niet opletten en ik slapen om het aan te dikken![]()
Ja, en het gruwelijk stom om daar met 120 op de stoplichten af te vlammenquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:41 schreef JimDavis het volgende:
Bord staat precies 2.2 km van stoplicht vandaan, daarbij was het 1 uur s'nachts.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, en het gruwelijk stom om daar met 120 op de stoplichten af te vlammen
Ja en dat bord staat niet voor niets al 2.2 km van het stoplicht vandaan. Juist zo dat je zonder in je ankers te vliegen met het gas los rustig uit kunt rollen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:28 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Bord staat precies 2.2 km van stoplicht vandaan, daarbij was het 1 uur s'nachts.
"dat is nog geen reden om je niet aan de snelheid te houden"
Hoeven jullie bovenstaande niet meer te zeggen...
Ja, want het is de schuld van het glas ranja dat het gevallen isquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:28 schreef markna het volgende:
dus met andere woorden is zijn glas ranja van tafel gevallen en is hij daar boos over
Voorals als ze zelf fout zittenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:01 schreef Henny_Huisman het volgende:
Sukkels die op anderen commentaar leveren in het verkeer
Dan verdiend TS toch wel wat huldequote:Op zondag 27 augustus 2006 12:10 schreef Henny_Huisman het volgende:
Bovendien heben grotere auto's altijd voorrang, ten opzichte van kleine rammelbakken zoals de panda van TS.
Jij hebt er geen problemen mij als je een vrachtwagen inhaald, als je er bijna naast zit gaat er een panda met 80 naar links.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:01 schreef Henny_Huisman het volgende:
Sukkels die op anderen commentaar leveren in het verkeer
Nee, daar moet je op anticiperen in het verkeer daar gaat het namelijk om in het verkeer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:36 schreef JimDavis het volgende:
Jij hebt er geen problemen mij als je een vrachtwagen inhaald, als je er bijna naast zit gaat er een panda met 80 naar links.
Dan geef jij geen commentaar![]()
Waarom zou ikquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:36 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Jij hebt er geen problemen mij als je een vrachtwagen inhaald, als je er bijna naast zit gaat er een panda met 80 naar links.
Dan geef jij geen commentaar![]()
quote:Als hij langs mij was gaan staan bij het volgende verkeerslicht had ik denk ik niet voor de gevolgen kunnen instaaan.
Vanwege dit soort reaties ben ik voor een beperking van het aantal CC moterinhoud voor beginnende bestuurders en een nog strengere controle op hun rijvaardigheid en verkeersgedragquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:58 schreef Henny_Huisman het volgende:
En dan ook nog dit:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent zeker pas een beginnende bestuurder? Jij moet nog veel leren knul.
En hoelang heb je Nederlandse les gehad op school?quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:46 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet kan lezen, ik heb mijn rijbewijs al 12 jaar, de ford gaat naar links op het moment dat ik bijna langs hem rij......
Hadden we vroeger niet op schoolquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:12 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
En hoelang heb je Nederlandse les gehad op school?
12 jaar je rijbewijs en dan nog dit soort gedrag in het verkeer?quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:46 schreef JimDavis het volgende:
Beperking van het aantal CC op jonge leeftijd zal weinig helpen, dan wordt er weer veel gebruik gemaakt van kantelmotoren e.d.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Vanwege dit soort reaties ben ik voor een beperking van het aantal CC moterinhoud voor beginnende bestuurders en een nog strengere controle op hun rijvaardigheid en verkeersgedrag
Ik doe het normaal niet hoor, zal wel door de adrenaline zijn gekomenquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:19 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
12 jaar je rijbewijs en dan nog dit soort gedrag in het verkeer?![]()
Tuurlijk dat spreekt ook echt uit je OPquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:25 schreef JimDavis het volgende:
Ik doe het normaal niet hoor, zal wel door de adrenaline zijn gekomen![]()
Nee, en had daar toevallig een flitser gestaan hadden we weer geklaag gehad waarom men doet flitsen daarquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:51 schreef Sputnik het volgende:
met 120km/h een 70km/h zone induiken in Eindhoven is nu ook weer niet zo heel verstandig :/
Jezus man, je bent een gevaarlijke gek in het verkeer. Als je zo belachelijk opgewonden raakt van iemand die iets doet wat jij niet verwacht in het verkeer, moet je eerst even een paar jaartjes in therapie, voordat je weer aan het verkeer gaat deelnemen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:00 schreef JimDavis het volgende:
Gisteren avond rij ik met mijn vriendin op de a50 naar eindhoven.
Je mag daar 120km/uur maar net voordat je bij het ekkersrijt aankomt gaat de snelheid na 70km/uur. Ik rij links met een snelheid van 120km/uur, rechts voor mij rijden 2 auto's de achterste remt af voor de auto voor hem die het nodig vond om bij het bord 70 ook daatwerkelijk 70 te rijden.
Niks aan de hand dus, op het moment dat ik de auto op de rechterbaan wil passeren gaat de mafkees naar links onder het mom van je mag toch maar 70km/uur.
Ik moest echt alles bijzetten om niet achterop de Ford Windstar van meneer te klappen.
M'n hard zat in mijn keel, clacson ff 20 sec ingdrukt die mafkees afgesneden en ook ff een breektest gegeven.
Als hij langs mij was gaan staan bij het volgende verkeerslicht had ik denk ik niet voor de gevolgen kunnen instaaan.
Sterf met je kut Windstar![]()
Schreef je die gefrustreerde OP tijdens het 20 seconden toeteren, of tijdens de break-test?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:25 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Ik doe het normaal niet hoor, zal wel door de adrenaline zijn gekomen![]()
Goh, waarom zou er dan de max snelheid naar beneden gehaald zijn?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:57 schreef Henny_Huisman het volgende:
Bovendien; de A50 staat bekend als een weg waar nogal vaak ongevallen gebeuren.
Al dan niet dodelijk.
Ja, zeker als je stoplichten naderd vreemd hequote:Op zondag 27 augustus 2006 15:06 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Goh, waarom zou er dan de max snelheid naar beneden gehaald zijn?
En z'n vriendin zat trouwens ook nog eens naast hemquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:48 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Jezus man, je bent een gevaarlijke gek in het verkeer. Als je zo belachelijk opgewonden raakt van iemand die iets doet wat jij niet verwacht in het verkeer, moet je eerst even een paar jaartjes in therapie, voordat je weer aan het verkeer gaat deelnemen.
Je raakt gefrustreerd om dat iemand je belemmert om 70 te rijden. Dan moet je niet gaan janken over het feit dat hij naar links gaat, maar snappen dat je dus bij 120 niet meer alles kunt anticiperen als je medeweggebruikers 70 rijden ZOALS HET HOORT.
Dan nog niet, want er zijn altijd nog mede weggebruikers. Tenzij het echt een onverlate weg is, dan mag je je van mij om een boom vouwen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:58 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
En z'n vriendin zat trouwens ook nog eens naast hemHoe maf kun je dan zijn dit soort gevaarlijke dingen uit te halen.
Als je jezelf de dood in wil jagen, prima. Maar toch zeker niet met passagiers in je auto.
Nee, doe ook maar niet want er zijn altijd nabestaanden en mensen die je van de boom af moeten halen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan nog niet, want er zijn altijd nog mede weggebruikers. Tenzij het echt een onverlate weg is, dan mag je je van mij om een boom vouwen.
En wat te denken van die arme boom ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, doe ook maar niet want er zijn altijd nabestaanden en mensen die je van de boom af moeten halen.
Gedrag je maar gewoon zoals het hoort in het verkeer dat is veel beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |