abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41216802
Gisteren avond rij ik met mijn vriendin op de a50 naar eindhoven.
Je mag daar 120km/uur maar net voordat je bij het ekkersrijt aankomt gaat de snelheid na 70km/uur. Ik rij links met een snelheid van 120km/uur, rechts voor mij rijden 2 auto's de achterste remt af voor de auto voor hem die het nodig vond om bij het bord 70 ook daatwerkelijk 70 te rijden.
Niks aan de hand dus, op het moment dat ik de auto op de rechterbaan wil passeren gaat de mafkees naar links onder het mom van je mag toch maar 70km/uur.
Ik moest echt alles bijzetten om niet achterop de Ford Windstar van meneer te klappen.
M'n hard zat in mijn keel, clacson ff 20 sec ingdrukt die mafkees afgesneden en ook ff een breektest gegeven.

Als hij langs mij was gaan staan bij het volgende verkeerslicht had ik denk ik niet voor de gevolgen kunnen instaaan.

Sterf met je kut Windstar
pi_41216832
Wat een overtrokken reactie zeg.
pi_41216906
Goh, dus jij bent zo'n agressieve hufter...

Gedraag je eens naar je leeftijd.. Van dit soort achterlijke acties komen JUIST ongelukken... En overigens.. als er aangegeven staat dat je maar 70 mag. MAG je ook maar 70...

Niet dat het een slimme actie is van die ford? Maar als hij jou niet verwacht met 120 km/h kan ik het me wel voorstellen... Snelheidsverschil van 50 km/h...
pi_41216909
Misschien had jij alvast even kunnen afremmen omdat je weet dat je nog maar 70 km/h mag?
pi_41216929
Hij mag er niet van uit gaan dat jij al 70 rijdt, maar als jij op hem was geknalt was JIJ fout geweest omdat JIJ te hard reed....

Daarbij vind ik jou reactie en lomp en zou je alleen daarom al de kogel verdienen.
pi_41216937
Leuk zo'n onvrijwillige remtest... wel weer grappig dat als hij het niet red, jij het haasje bent....
Fouten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst
pi_41216946
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 10:14 schreef optifree het volgende:
Hij mag er niet van uit gaan dat jij al 70 rijdt, maar als jij op hem was geknalt was JIJ fout geweest omdat JIJ te hard reed....

Daarbij vind ik jou reactie en lomp en zou je alleen daarom al de kogel verdienen.
Tuurlijk mag ie er van uit gaan dat ie 70 rijdt.. daar zijn die borden voor..

Jammer dat je niet aangehouden bent hiervoor... Was duidelijk een artikel 5 gevalletje dit
  zondag 27 augustus 2006 @ 10:15:46 #8
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_41216955
He meneer Tokkie post ook op fok!
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_41216994
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 10:11 schreef Blue Thunder het volgende:
Van dit soort achterlijke acties komen JUIST ongelukken... En overigens.. als er aangegeven staat dat je maar 70 mag. MAG je ook maar 70...
Je bent waarschijnlijk nog nooit daar geweest om de situatie in te kunnen schatten.

Het is toch gvd geen politie agent, dat hij op het laast naar rechts gaat dat is gevaarlijk en daar krijg je juist ongelukken van.

FF voor de duidelijkheid ik hem nog nooit een ongeluk gehad in de afgelopen 12 jaar dat ik mijn rijbewijs heb.

En jaja, 70 is 70, regels zijn regels en recht is recht
pi_41217031
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 10:19 schreef JimDavis het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk nog nooit daar geweest om de situatie in te kunnen schatten.

Het is toch gvd geen politie agent, dat hij op het laast naar rechts gaat dat is gevaarlijk en daar krijg je juist ongelukken van.

FF voor de duidelijkheid ik hem nog nooit een ongeluk gehad in de afgelopen 12 jaar dat ik mijn rijbewijs heb.

1. het is laatst
2. nu ging hij weer naar rechts op het laatst? ipv links...?
pi_41217035
Hoi.
pi_41217041
quote:

[..]

Maar je mag geen eigen rechter spelen... Als jij vaker zo rijdt mogen ze je rijbewijs wat mij betreft door de schredder gooien

Ze hebben heus niet voor jan lul een snelheidsbeperking van 70 gemaakt daar. En als ze dat wel gedaan hebben. VETTE PECH!, je hebt je er maar aan te houden. Je kwam wel met een snelheidsverschil van 50 km/h aanvliegen hoor.... genoeg om je rijbewijs in te leveren bij Koos

Als je mijn post echt gelezen had, had je gelezen dat ik het gedrag van de andere automobilist ook niet goedkeur!!

Ik heb in de afgelopen 12 jaar dat ik mijn rijbewijs heb ook geen ongeluk gehad, maar wel bijna ongelukken door mongolen die vinden dat ze beter en harder mogen rijden dan de rest!
  zondag 27 augustus 2006 @ 10:23:48 #13
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_41217055
quote:

[..]

Dat je er een beetje pissig van wordt, dat is te begrijpen. Maar iemand agressief 'terugpakken' slaat helemaal nergens op. Daar breng je niet alleen die ander en jezelf mee in gevaar, maar ook nog eens andere weggebruikers. Dom gedrag.
pi_41217103
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 10:15 schreef Blue Thunder het volgende:

[..]

Tuurlijk mag ie er van uit gaan dat ie 70 rijdt.. daar zijn die borden voor..

Jammer dat je niet aangehouden bent hiervoor... Was duidelijk een artikel 5 gevalletje dit
Nop, netzoals dat jij er niet vanuit mag gaan dat fietsers zich aan de regels houden. Daarbij reed hij op de linkerbaan en die heeft nog altijd voorang op de rechter.

Maar ik keur van beide de actie niet goed. Hij had al tenminste eerder zijn gas moeten loslaten en absoluut niet voor eigen rechtertje met te kleine lul moeten gaan spelen. Die andere automobilist had beter moeten kijken en beter kunnen bedenken dat hij hem er achter had kunnen drukken.

Mijn oordeel als ik het verhaal lees:
De automobilist die hem er voor druk een cursus "hoe schat ik snelheden in" en een opfrissing wat beleeft (en handig) is in het autorijden en zo.

Die mongool die hier klaagt, mag van mij gewoon de kogel...dat soort mensen hebben we niet nodig.

ps. Wees blij dat ik de straffen niet opmaak
pi_41217119
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 10:22 schreef Blue Thunder het volgende:

[..]

Maar je mag geen eigen rechter spelen...
De ford niet en ik ook niet, de ford begint en krijgt een koekje van eigen deeg

Stel nou voor dat ik een undercover agent ben, wat zou de politie dan doen?
pi_41217144
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 10:28 schreef JimDavis het volgende:

[..]

Oog om oog, tand om tand?

Van dit soort trieste (en domme) figuren die zo enorm overtrokke reageren heb je alleen maar overlast....neem een cursus Anger Managment, daar doe je de wereld een plezier mee.....of ga ten minste grassprietjes opdrukken.

En als het een undercover agent was geweest...waar ik niet vanuit ga, want die mensen zouden neit zo een gevaarlijke situatie creeeren, dan zou je nu hangen
  zondag 27 augustus 2006 @ 10:30:19 #17
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_41217147
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 10:00 schreef JimDavis het volgende:
breektest

Luguber.
Ga doorrrrrr!
pi_41217166
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 10:27 schreef optifree het volgende:

ps. Wees blij dat ik de straffen niet opmaak
idd, wat zou het dan rustig zijn in Nederland
pi_41217167
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 10:30 schreef Ablaze het volgende:

[..]

Luguber.
Hij bedoelde denk ik: "Braketest", maar vergeef deze simpele ziel dat, hij kan niet verder kijken dan het puntje van zijn neus
  zondag 27 augustus 2006 @ 10:32:27 #20
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_41217176
Dit soort topics haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
pi_41217178
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 10:28 schreef JimDavis het volgende:

[..]

Je hebt echt stront in je ogen he!

Uit mijn 1e post
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 10:11 schreef Blue Thunder het volgende:

Niet dat het een slimme actie is van die ford? Maar als hij jou niet verwacht met 120 km/h kan ik het me wel voorstellen... Snelheidsverschil van 50 km/h...
Wat de politie doet? die houdt je aan.. Die claxonneert niet, snijdt niet af en geeft geen braketest...
pi_41217184
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 10:31 schreef JimDavis het volgende:

[..]

idd, wat zou het dan rustig zijn in Nederland
Zeker, vooral mensen die hen boosheid niet kunnen beheersen
  zondag 27 augustus 2006 @ 10:35:07 #23
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_41217224
TS rijdt 50 km te hard en er komt iemand van rechts.
En dan nog een topic openen om te gaan klagen.

NB Iedereen in een Windstar is natuurlijk wel een enorme sukkel. En dit soort manoeuvres zijn ook niet echt slim of handig. Maar jij moet uitkijken en niet gaan lopen janken.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_41217251
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_41217259
Fijn dat er verkeersborden bestaan

Niet gezien zeker?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')