Tuurlijk mag ie er van uit gaan dat ie 70 rijdt.. daar zijn die borden voor..quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:14 schreef optifree het volgende:
Hij mag er niet van uit gaan dat jij al 70 rijdt, maar als jij op hem was geknalt was JIJ fout geweest omdat JIJ te hard reed....
Daarbij vind ik jou reactie en lomp en zou je alleen daarom al de kogel verdienen.
Je bent waarschijnlijk nog nooit daar geweest om de situatie in te kunnen schatten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:11 schreef Blue Thunder het volgende:
Van dit soort achterlijke acties komen JUIST ongelukken... En overigens.. als er aangegeven staat dat je maar 70 mag. MAG je ook maar 70...
1. het is laatstquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:19 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk nog nooit daar geweest om de situatie in te kunnen schatten.
Het is toch gvd geen politie agent, dat hij op het laast naar rechts gaat dat is gevaarlijk en daar krijg je juist ongelukken van.
FF voor de duidelijkheid ik hem nog nooit een ongeluk gehad in de afgelopen 12 jaar dat ik mijn rijbewijs heb.
En jaja, 70 is 70, regels zijn regels en recht is recht![]()
Maar je mag geen eigen rechter spelen... Als jij vaker zo rijdt mogen ze je rijbewijs wat mij betreft door de schredder gooienquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:19 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk nog nooit daar geweest om de situatie in te kunnen schatten.
Het is toch gvd geen politie agent, dat hij op het laast naar rechts gaat dat is gevaarlijk en daar krijg je juist ongelukken van.
FF voor de duidelijkheid ik hem nog nooit een ongeluk gehad in de afgelopen 12 jaar dat ik mijn rijbewijs heb.
Dat je er een beetje pissig van wordt, dat is te begrijpen. Maar iemand agressief 'terugpakken' slaat helemaal nergens op. Daar breng je niet alleen die ander en jezelf mee in gevaar, maar ook nog eens andere weggebruikers. Dom gedrag.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:19 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Nop, netzoals dat jij er niet vanuit mag gaan dat fietsers zich aan de regels houden. Daarbij reed hij op de linkerbaan en die heeft nog altijd voorang op de rechter.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:15 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ie er van uit gaan dat ie 70 rijdt.. daar zijn die borden voor..
Jammer dat je niet aangehouden bent hiervoor... Was duidelijk een artikel 5 gevalletje dit![]()
De ford niet en ik ook niet, de ford begint en krijgt een koekje van eigen deegquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:22 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Maar je mag geen eigen rechter spelen...
Oog om oog, tand om tand?quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:28 schreef JimDavis het volgende:
[..]
De ford niet en ik ook niet, de ford begint en krijgt een koekje van eigen deeg![]()
Stel nou voor dat ik een undercover agent ben, wat zou de politie dan doen?![]()
idd, wat zou het dan rustig zijn in Nederlandquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:27 schreef optifree het volgende:
ps. Wees blij dat ik de straffen niet opmaak![]()
Hij bedoelde denk ik: "Braketest", maar vergeef deze simpele ziel dat, hij kan niet verder kijken dan het puntje van zijn neusquote:
Je hebt echt stront in je ogen he!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:28 schreef JimDavis het volgende:
[..]
De ford niet en ik ook niet, de ford begint en krijgt een koekje van eigen deeg![]()
Stel nou voor dat ik een undercover agent ben, wat zou de politie dan doen?![]()
Wat de politie doet? die houdt je aan.. Die claxonneert niet, snijdt niet af en geeft geen braketest...quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:11 schreef Blue Thunder het volgende:
Niet dat het een slimme actie is van die ford? Maar als hij jou niet verwacht met 120 km/h kan ik het me wel voorstellen... Snelheidsverschil van 50 km/h...
Zeker, vooral mensen die hen boosheid niet kunnen beheersenquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:31 schreef JimDavis het volgende:
[..]
idd, wat zou het dan rustig zijn in Nederland![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |