Die caaf heeft wel een beetje een benauwde gezichtsuitdrukkingquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:16 schreef Maddy_K het volgende:
Ik vind die foto van Wobbel best wel zielig. Je ziet gewoon dat die cavia achter het wagentje niet op zijn gemak staat. Hij ziet er ook uit, alsof hij na het nemen van de foto achterover gevallen is. Ik hoop van niet!
Ik heb een keer een filmpje gezien van een babycaaf die ging traplopen. Dat was schattigquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:17 schreef Maddy_K het volgende:
Als de trapjes schuin staan, ja. Maar ze kunnen niet recht omhoog klimmen zoals een hamster.
zoiets bedoelde ik ook, even groot als de cavia zelf, en er toch op klauteren met z'n voorpootjes en dan beetje trappelen met z'n achterpotenquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer een filmpje gezien van een babycaaf die ging traplopen. Dat was schattig![]()
Mijn cavia's klauteren soms ook vanaf de grond naar het huisje op de tweede verdieping, terwijl ze toch de beschikking hebben over een stenen trap.
Erg is dat hequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:59 schreef CherryLips het volgende:
ik moet niet meer naar cavia's op op marktplaats kijken![]()
Ik weet het, ik ken het! Ik zou er nog best graag een mooi peruufje bij willen hebben... Er staan trouwens wel veel oudere caafjes op MP zeg. Zielig hoor. Ik zou die 2 van mij echt niet meer kwijt willen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:59 schreef CherryLips het volgende:
ik moet niet meer naar cavia's op op marktplaats kijken![]()
Die bovensta, ja! Dat had ik ook gezien, echt een mooi beessie. Die van jou trouwens ook.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Er staat een heel leuk peruufbeertje te koop bij riesamaris... leuk om te castreren als ie wat ouder is en bij je dames te zetten Maddy_K!
De vader wordt Onyxquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:54 schreef Maddy_K het volgende:
Wow wat heb jij een zelfbeheersing zeg!! Wie wordt de vader van de dochter van Onyx?
Nee joh, autisme is niet besmettelijk ofzoquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:33 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb zelf klassiek autisme heb ik het overgedragen aan Nova omdat ik haar zo vaak vastheb?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:44 schreef inkie1010 het volgende:
Zo ik ben er ook weer!! Beetje druk met nieuwe baan en alles
Nonneke wat erg dat Oma overleden isHoe is het nu met Asterixje??
Met Obelix en Toby gaat het goed! Hier foto's van afgelopen weekend:
[afbeelding]
Obelix
[afbeelding]
Obelix
[afbeelding]
Toby
[afbeelding]
Toby![]()
![]()
ik heb vandaag echt mooie cavia's gezien daar, ik was er helemaal verliefd op. maar ik heb er nu geen plek voor. m'n ouders zijn een week met vakantie dus ik zou ze gewoon kunnen halen eigenlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:15 schreef Maddy_K het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ken het! Ik zou er nog best graag een mooi peruufje bij willen hebben... Er staan trouwens wel veel oudere caafjes op MP zeg. Zielig hoor. Ik zou die 2 van mij echt niet meer kwijt willen.
linkjes pakt ie niet en foto's mag ik niet copy-pasten, maar zoek op "cavia bergschenhoek" en dan krijg je een hele rits. er zitten echt poepies tussen, maar wel erg veel dus ik vraag me af wat daar allemaal gebeurt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Cherry: link?
Hm, de slechtste smoes op Marktplaats die ik ben tegengekomen is 'wegens overcompleet'. Hoe in vredesnaam........ ??? Maargoed. Ik zeg maar niks, want je maakt het er toch niet beter op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:01 schreef Maddy_K het volgende:
CherryLips, anders moest jij hem/haar ook op MP zetten "Ik ben er allergisch voor". Het lijkt soms wel of half NL allergisch is voor caafjes. Caafjes nemen niet zo veel ruimte in hoor. Ik hoop dat je er snel 2 kunt gaan halen. Het lijkt me niet zo leuk om hier cavialoos mee te lezen. Mijn man wou er ook geen maar uiteindelijk heb ik hem overgehaald. Laatst ging hij winkelen, kwam hij terug met witlof. Dat lusten wij geen van 3-en dus ik reageerde verbaasd. Ja, zei hij, voor de cavia! Dat vond ik wel heel lief.
Zoeperzazke, ik heb idd mijn ava veranderd. Gisteren heel de avond zitten computeren. Dan ga ik allemaal rare dingen doen uit verveling.
Die hangmatjes zijn wel leuk. Bij de Boerenbond heb ik ze wel eens gezien, dan zijn ze eigenlijk voor ratten of fretten. Eigenlijk wou ik er gewoon daar 1 halen maar nou ik deze heb gezien... Toch maar eventjes tot 8 oktober wachten.
Ik heb mijn man al vastgelegd voor die dag dus we komen sowieso!! Ik neem zelf geen caafje mee hoor. Tenminste, ik had begrepen dat er ook knuffel-verkiezingen waren. Eerst dit jaar maar eens zelf kijken en wie weet, volgend jaar met een caafje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |