Die zijn groot en rood, maar niet bloot, want anders gaat Etienne dood.quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het graag overde tieten van Sabrina willen hebben
Uhhhh, dat is SC, COS, FBquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het graag overde tieten van Sabrina willen hebben
Truste maatje.quote:
Ik ga mee en dan zullen we ff fukken daarquote:Op vrijdag 1 september 2006 01:52 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ik klaag ze aan en ga het huis wel in dan![]()
Het lijkt erop dat het SC eindelijk gaat lopen, kan ook niet anders want in het huis is het echt een hele saaie boelquote:
Ik vroeg het me ook af, maar op de streams zijn ze niet te zienquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhhhh, dat is SC, COS, FBSorry, doe maar wat
![]()
Pardon? Uhhh... Met Tijn dan wel toch?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ga mee en dan zullen we ff fukken daar![]()
Ik raak mijn ei toch wel kwijt hoor, goooooo with the flowwwwwquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:31 schreef PC eend het volgende:
Samenvatting?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:35 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Pardon? Uhhh... Met Tijn dan wel toch?![]()
Mod-hormoontjes?quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik raak mijn ei toch wel kwijt hoor, goooooo with the flowwwwwEven die mod-hormoontjes laten wapperen. Whehehehehehe
Lekker boeiend, net als de streams
![]()
Ok dan, eerlijk zullen we alles delenquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorry en ja is wel te hopen, de rest is niet echt dat je zegt..hmm lekker of zo?
![]()
Streams niet boeiend? Goh wat een verrassingquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik raak mijn ei toch wel kwijt hoor, goooooo with the flowwwwwEven die mod-hormoontjes laten wapperen. Whehehehehehe
Lekker boeiend, net als de streams
![]()
Ik bedoel dat de usertjes in FB chronisch ongesteld zijn. Of dat zei ik niet precies maar dat bedoel ik wel. Ik zie hier users die verder nergens komen allleen in FB. Best hoor, maar hou dan verder je kop over BBquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mod-hormoontjes?
Je bedoeld dat die mods hier chronisch ongesteld zijn
Hey KRIBBET!quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het SC eindelijk gaat lopen, kan ook niet anders want in het huis is het echt een hele saaie boel![]()
2 mensen moeten doen of ze een stelletje zijn, 4 of 5 uur wachten totdat er een koffer valt, Egbert die natuurlijk mocht blijven (wie heeft er gebeld??) Touwtje springen en vandaag een opdracht.
In 2 zinnen heb je de 2 weken van BB6![]()
![]()
Vorig jaar kwam het veel eerder op gang, zou Hummie nog op vakantie zijn? Mochten ze niets doen zonder de vrouwelijke Attila de Hun?
Ik heb een paar keer gekeken naar de streams, de tv uitzending laat ik lekker aan me voorbij gaan![]()
Er zal echt wat moeten gaan gebeuren want dit slaat nergens op, als ik op vakantie ga met mijn schoonfamilie is er meer strijd en gezeur dan deze 15 mensen![]()
Zo, dat ben ik weer even kwijt![]()
![]()
Ik begin al te verlangen naar een inpak opdracht, is er tenminste een paar dagen wat te zien en de drank moeten ze gewoon krijgen dat hoort niet bij de boodschappen![]()
Ben wel blij dat Isabeau er weer bij is![]()
Geregeld denk ik terug aan mijn 2 favoriete "nachtverplegers" Sanne en Marijke (niet omdat ze toevallig vrouwlijk waren en zijn) maar ze hebben beide meer voor me gedaan dan de artsen![]()
's nachts bij me zitten, zorgen dat de pijn minder werd enz. (oke, het wassen was ook niet erg)
Ik heb gewoon een zwak voor verpleegsters en ook voor verplegers en ja ik weet dat ze verpleegkundige worden genoemd![]()
Kortom, deze BB is voor mij nog niet begonnen![]()
Jij ook alquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de usertjes in FB chronisch ongesteld zijn. Of dat zei ik niet precies maar dat bedoel ik wel. Ik zie hier users die verder nergens komen allleen in FB. Best hoor, maar hou dan verder je kop over BB![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
Ik zie hier users die verder nergens komen allleen in FB. Best hoor, maar hou dan verder je kop over BB![]()
Als ik met m'n schoonfamilie op vakantie moet vechten we elkaar binnen een dag de kiet uit vrees ikquote:Op vrijdag 1 september 2006 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er zal echt wat moeten gaan gebeuren want dit slaat nergens op, als ik op vakantie ga met mijn schoonfamilie is er meer strijd en gezeur dan deze 15 mensen![]()
Kortom, deze BB is voor mij nog niet begonnen![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 03:03 schreef Morwen het volgende:
Ik heb er de kracht niet meer voor. Slaap lekker liefies![]()
![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:31 schreef Bergie88 het volgende:
Weer een dag werken en weer een dag zonder BB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben wel vergelekenquote:Op vrijdag 1 september 2006 10:28 schreef Sassefras het volgende:
heej goedemorgen!
is er nog wat spannends gebeurd, nadat de weekopdracht was afgelopen?
hebben ze nog antwoorden vergeleken enzo?
ik las in de streams dat tijn en rik een aanvulling op het noodrantsoen hebben gekregen? hoe reageerde de rest daarop?
* ik is nieuwsgierig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |