hey scopie. Ik zie die rik niet. Dan was hij het toch die ik net bloot zag.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:45 schreef Scope het volgende:
Jeez, het haar van Rik. Nu is het écht net een wijf.
damn Je hebt altijd baas over baas.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht er meer aan om daar het hele hoofd te verwijderen![]()
nee, dat was marlies.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:46 schreef itsme het volgende:
[..]
hey scopie. Ik zie die rik niet. Dan was hij het toch die ik net bloot zag.![]()
Hey itsme! Rik zit de hele tijd aan tafel bij Marcel vogelsn mij!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:46 schreef itsme het volgende:
[..]
hey scopie. Ik zie die rik niet. Dan was hij het toch die ik net bloot zag.![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:48 schreef toxikon het volgende:
iemand een cap gemaakt van plofkop met dat brilletje op zn bolus?
mijn vriendin kwan net langslopen en piste spontaan in haar broek van die gangster.![]()
hopelijk help mich semih effe van zijn overtollig zaad af?quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Micheline kruipt bij Semih in bed.
Voor Roel werkte deze look ook vorig jaar.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Check mie gangstah sein jah.
[afbeelding]
Tja Devil in disguise.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:00 schreef AliceD het volgende:
Volgens Pa schijnt de echte Elvis nog te leven.....
Je vraagt je toch af hoe E10 aan zijn geestelijke bagage komtquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:00 schreef AliceD het volgende:
Volgens Pa schijnt de echte Elvis nog te leven.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |