dus tijd voor de telefoon !quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:36 schreef AliceD het volgende:
Sterke verhalen aan de ontbijttafel
Pappie let nauwelijks op zijn spruit dus ik denk eigenlijk dat dat niet veel zal uitmaken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:36 schreef ThaSandman het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Etienne zich gedraagt als zijn pappie weg is.
Ik vind hem nou niet zo heel erg aan zijn vader hangen eigenlijk, niet zo erg als Marcia aan Egbert bijvoorbeeld. Wat dat betreft zou het voor Marcia beter zijn (en voor onsquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:36 schreef ThaSandman het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Etienne zich gedraagt als zijn pappie weg is.
Ja of alleen (samen met Semih en Marlies) genomineerd is, ik denk niet dat BB de telefoonopbrengsten graag mistquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:37 schreef witste het volgende:
Het feit dat er niet genomineerd wordt, is misschien doordat de eerste bewoner die de hotline pakt mag vertrekken... Heb ik even op deze vroege morgen lopen bedenken...
Ja maar toch zoekt hij nog af en toe support bij zijn pappie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Pappie let nauwelijks op zijn spruit dus ik denk eigenlijk dat dat niet veel zal uitmaken.
Ik denk wel dat degene die de telefoon opneemt veilig is, ik denk dat diegene iemand mag noemen die moet blijven, vervolgens diegene etc... soort van ketting... degene die als laatste overblijft moet wegquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:37 schreef LuQas het volgende:
Als ik het goed heb moet er dus deze week iemand het huis verlaten door toedoen van de telefoon, en over twee weken pas iemand door toedoen van nominaties?
Of dat de eerste bewoner die de hotline pakt, een andere bewoner moet aanwijzen, en dat die dan moet vertrekken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:37 schreef witste het volgende:
Het feit dat er niet genomineerd wordt, is misschien doordat de eerste bewoner die de hotline pakt mag vertrekken... Heb ik even op deze vroege morgen lopen bedenken...
Iddquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem nou niet zo heel erg aan zijn vader hangen eigenlijk, niet zo erg als Marcia aan Egbert bijvoorbeeld. Wat dat betreft zou het voor Marcia beter zijn (en voor ons)als paps met zijn kale kletskop vertrekt
Eensquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem nou niet zo heel erg aan zijn vader hangen eigenlijk, niet zo erg als Marcia aan Egbert bijvoorbeeld. Wat dat betreft zou het voor Marcia beter zijn (en voor ons)als paps met zijn kale kletskop vertrekt
Oh, dat zou echt heerlijk gemeen zijn. Net zoals er altijd mensen overbleven bij het kiezen van teams voor trefbal bij gym vroeger.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk wel dat degene die de telefoon opneemt veilig is, ik denk dat diegene iemand mag noemen die moet blijven, vervolgens diegene etc... soort van ketting... degene die als laatste overblijft moet weg
je moet je ondertitel veranderen in "He, wat een kutkop"quote:
Krijgen we dat weer...quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:39 schreef pleeborstel het volgende:
Maar dit topic ging over Tijn.... tja, dat is toch echt een latente homo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |