Dan is ze wel stil, dat telt ook voor iets.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:17 schreef AliceD het volgende:
lag ze niet onder de zonnebank? Hopelijk geen beelden
Streamverslagen topic gelezen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:19 schreef LuQas het volgende:Goedemorgen.
Hoe ernstig was die uitspraak van Semih vannacht? Is er een filmpje van?
Ernstig genoeg dat Micheline weer naast Semih ligtquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:19 schreef LuQas het volgende:Goedemorgen.
Hoe ernstig was die uitspraak van Semih vannacht? Is er een filmpje van?
Dat is alleen in BB om de titties beter te filmenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ook Marlies moet zich bukken als ze voor de spiegel staat.
Bevestigt mijn theorie, dat spiegels in dit land structureel te laag worden opgehangen.
Leuke theorie dus de ophanghoogte van de spiegels moet afgestemt worden op een gemiddelde lengte van 193quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:24 schreef Peter6000 het volgende:
Ook Marlies moet zich bukken als ze voor de spiegel staat.
Bevestigt mijn theorie, dat spiegels in dit land structureel te laag worden opgehangen.
Ik hoop Janinequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:30 schreef LuQas het volgende:
Ik vermoed dat naast Semih en Marlies Hilde en Marcel worden genomineerd. Ik hoop dan dat Hilde eruit vliegt, maar ik vrees Semih.
Hahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:32 schreef TheVulture het volgende:
Micheline doet me ineens denken aan Sjors uit GTST
Janine en Hilde mogen van mij wel blijven... die zorgen straks nog wel voor irritatiesquote:
Marcel voegt inderdaad ook echt weinig toe aan de groep heb ik het ideequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:34 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Janine en Hilde mogen van wel blijven... die zorgen straks nog wel voor irritaties![]()
Marcel mag er uit... heb niks met hem en nog niet eens een goed gesprek met hem gehad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |