Ja dat zei die net.quote:
Ik begin er ook wat in te zien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker, ik vind hem zeer symphatiek
Ja PcEend, neem je dit op??quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:46 schreef ThaSandman het volgende:
PC eend neem je dit op?
Dat vind ik wel interessant ja... ook al ben ik zelf meer van de classic rock.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:47 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Het is erg hardcore.....maar het heet tekno.....met een nadruk op de K in plaats van ch....
Maak ookhele slome depressieve muziek...mocht je het interessant vinden....
www.dataleak.orgquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat vind ik wel interessant ja... ook al ben ik zelf meer van de classic rock.
Zijn er samples van te downloaden?
dat zie je goed Roel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef roeland303 het volgende:
Of er zijn er andere factoren in het spel?... sociaal economische status....
Was net te laat dat e10 zei dat ze hem af en toe nazi noemenquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:46 schreef ThaSandman het volgende:
PC eend neem je dit op?
preciesquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef roeland303 het volgende:
In zwolle???? hoeveel buitenlanders wonen daar eigenlijk?
In rotterdam meer dan de helft, en tja... buitenlanders hebben gemiddeld meer criminaliteit....tja hoe komt dat...door hun gehele mentaliteit e10???? Of er zijn er andere factoren in het spel?... sociaal economische status....
Sodeju, beetje opletten hè, we rekenen wel op een filmpjequote:Op zondag 27 augustus 2006 03:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was net te laat dat e10 zei dat ze hem af en toe nazi noemen![]()
Fucking bier
Ik vind ook wel dat jij er een "pens" van krijgt.quote:
Streamt?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:53 schreef Coraatje het volgende:
waarom zin me streams nu bagger grrrrrr tips eentje die niet ehhh hoe heet dat ook al weer?
Ik weet niet waar je het ober heb man, dat is echt niet alleen marocquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja PcEend, neem je dit op??
En sla je er dan ons in de winter weer mee om de oren zoals gebruikelijk van jou de afgelopen jaren. Ben nog steeds op zoek naar een goeie pro-deo advocaat die imagoschade in zijn pakket heeft.![]()
Het is GVD al drie uur geweest hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sodeju, beetje opletten hè, we rekenen wel op een filmpje![]()
http://bb.nednu.nlquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:53 schreef Coraatje het volgende:
waarom zin me streams nu bagger grrrrrr tips eentje die niet ehhh hoe heet dat ook al weer?
Flikker opquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sodeju, beetje opletten hè, we rekenen wel op een filmpje![]()
Is weer up to datequote:Op zondag 27 augustus 2006 03:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
http://bb.nednu.nl
Of Floris zou weer in de lucht moeten zijn, dat heb ik nog niet gecheckt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |