ja kan nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef Raphaelo29 het volgende:
ga ss slapuh dan
HA die kan je echt wel vindenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:07 schreef donnahvh het volgende:
en ik kan al die befzooi ea slowchatrommel niet vinden![]()
vermaak mij gaarne![]()
ja aars je lult niet meer terug dus dan ga ik t hier proberen hequote:
Ga je Clearasil aanbrengenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:09 schreef menininha het volgende:
ga neuken
ik heb geen idee eigenlijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:10 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja aars je lult niet meer terug dus dan ga ik t hier proberen he![]()
hoe kan je trouwens een leuke msnsmiley uploaden?
heb er nou toch een paar![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nou ga jij ook maar naar je nest dan![]()
Te laatquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef donnahvh het volgende:
nee hoor spookie me love you long time weet je wel he![]()
![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:11 schreef donnahvh het volgende:
[..]
hoi
(je kwijlde ik lik t er ff af
)
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:13 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb net ontdekt dat je van een broodje bapao kip sate een goed gelukte goatse kan maken
doe ff beter uitleggen tis al laat enzoquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:13 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
dankje
Als je zo verveeld..... ik zoek nog fobo fan foto's![]()
doe dan maar de exitquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kan niet echt meer, net opgegeten
Next time ok?![]()
comming upquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja dat je een briefje doet metnaam ofzo
Oh die wil ik ook wel
Je verveelt je toch
Ja, wat wil je.quote:
Zie mijn fotoboek....quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:14 schreef donnahvh het volgende:
[..]
doe ff beter uitleggen tis al laat enzo
jij zoekt foto's voor je fans?
![]()
Ja ze maakt ze even, ik ga mn fobo ook even Sugadude makenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Zie mijn fotoboek....
Zo'n foto wil ik ook van jou![]()
kon geen papiertje vinden:')quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja dat je een briefje doet metnaam ofzo
Oh die wil ik ook wel
Je verveelt je toch
not today honey of je moet ff spk als username nemenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Zie mijn fotoboek....
Zo'n foto wil ik ook van jou![]()
Ik zie 2 tietenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:22 schreef donnahvh het volgende:
[..]
not today honey of je moet ff spk als username nemen![]()
dat oogpotlood is niet bevorderend voor je velletje![]()
hey waar zit je nou weer man?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ze maakt ze even, ik ga mn fobo ook even Sugadude maken![]()
Of hoe heten die randmongolen
Ja ik moest je borsten verkleinenquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik moest je borsten verkleinen
Ze waren te groot volgens Fok
als dat mogelijk was geweest hadden we ons ook niet verveeld (ik denk even vanuit mijn situatie haha)quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:09 schreef menininha het volgende:
ga neuken
Het is jammer dat je in den haag woontquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:34 schreef roque79 het volgende:
[..]
als dat mogelijk was geweest hadden we ons ook niet verveeld (ik denk even vanuit mijn situatie haha)
Maar even serieus ik verveel me ook dus heel erg en moet zeggen dat er weinig , grappige topics zijn , misschien dat ik zelf even een flauwe ga openen dan maar
Jij zit nu nog te fokken...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:42 schreef roque79 het volgende:
hahahah bierbroeder , dan moet je tussen mij en mijn vriendje inkruipen en gokken wie aan je zithihi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |