Omdat er vannacht geen verslagen zijn gemaakt, Even van V-O-L opgehaald
00:25
Ze hebben het erover dat er deze week niet genomineerd word dus zal er wel een flinke weekopdracht aan komen (denken ze)
De verschillende BB's passeren de revue, van BB1 (Ruud), BB2 (Kelly was geweldigggg vind Rik) en dat Kelly het Andries ging vertellen dat ze niet geboren was als meisje.....Egbert weet te vertellen dat Andries nog mee gedaan heeft met Temptaion Island en lijkt goed op de hoogte van de BB's en andere reality soaps
00:28
Egbert verteld eerlijk dat hij zich kapot zou schrikken als (Kelly) iemand hem dit zou vertellen, dat verwacht je toch niet? Micheline zegt dat Rik toch ook gewoon verteld dat hij homo is en dat Kelly het gewoon meteen had moeten vertellen. Semhi zou niet schrikken van zulk nieuws zegt hij.....
Janine geeft nu aan dat ze een hekel aan Semih heeft. Ze houdt zich in tegenover hem....
00:36
Milica heeft tegen Marlies gezegd dat ze het vreemd vond dat "ze" gisteren opeens in de "andere" kamer zaten en of er groepjes gevormd werden?? Volgens Milica zei Marlies dat het helemaal niets voorstelde.
Janine vind het zoooo jammer dat haar moeder er niet is, ze had de mensen wel op een afstand gehouden: "wegwezen bij mijn dochter, moven, jullie hebben haar al genoeg ge-etterd" "Alle respect voor mijn moeder hoor, ze wil bij mijn zusje zijn om de geboorte van haar eerste kleinkind mee te maken maar ik mis haar wel!"
De mensen blijven Janine verbazen, kijken wat het weekje brengt...... ja kijken wat het weekje brengt fluisterd Hilde, ach WIJ hebben ook een leuk groepje hoor. (er vormen zich al duidelijk groepjes en gefluister over nominaties)
Volgens Hilde heeft E10 gezegd dat als er genomineerd moet worden dat hij dat voor de zwakste schakel gaat bij een weekopdracht dus Hilde weet zeker dat ze eruit gaat. "Maar sgatjuh je heb zo hard gewerkt, je was kapot lieverd, je werkt zo hard lieffie" antwoord Janine
Geestelijk kan HIlde iedereen aan, lichamelijk niet.
00:37
Hilde is bang voor haar hachie, E10 had gehoord dat ze...??... het erover hebben gehad dat ze de zwakste schakel eruit moeten stemmen wb de weekopdrachten.
Hilde zegt, nou ik kan ze geesteijk allemaal aan, wat dat betreft ben ik de sterkste. En met die opdracht heb ik het langst gestaan.
Hilde waarschuwt, als er gefucked gaat worden, nou daar zijn mijn vrienden bang voor hoor
En er gaat weer een glas aan gruzelementen.
00:47
Monique heeft het over vetpercentages en die checkt ze ook bij haar zoon...... dan is het altijd te laag en dat kan maar bij haarzelf....ze sport heel veel en wat vroeger goed voor je was is nu bijvoorbeeld niet goed meer. "Veren" blijkt nu niet meer goed te zijn na een fitness sessie, ze heeft nu last van haar knie. Tijn herkent het "veren" ook wel van teakwondoo
00:50
Rik zeg": ik ga liever de prostitutie in dan dat ik shag rook. Hilde ligt helemaal in een deuk en is het helemaal met hem eens.
00:55
Janine verteld dat als ze wint ze het eerste wat ze gaat doen is op vakantie en tieten...(kopen) Milica heeft ze al en vraagt of ze wel echt lijken, niet hard toch? Man in de badkamer (zag niet wie?) vertelde waarom hij niet vaak in bad gaat omdat het niet goed is voor je ballen, daarom hangen ze ook onder je lichaam, het moet 38 graden blijven anders wordt je onvruchtbaar, daarom gaat hij niet vaak in bad, dat is te warm en dat is niet goed voor je ballen. Milica en Janine wisten dit helemaal niet joh!
01:24
Tijn heeft het vandaag volgens Marlies moeilijk met het stoppen met roken, hij is voortdurend bezig.
Sabrina en Janine zitten in bad te zingen, de rest zit te kletsen in de lounge, Egbert is al naar bed en ik denk de zusjes ook al.
01:37
Rik is grappig samen met Hilde Over hobby's: puzzelen en breien. Puzzelen moet je beginnen met landschappen, Hilde heeft meer met bloemetjes, je moet ze wel inlijsten zegt Rik eerst vastplakken hoor. Rik heeft er 1 van wel 50.000 stukjes en dan vastplakken en inlijsten, deed hij wel 16 dagen over op de puzzelclub......
02:09
Monique en E10..... euh ja... "ik voel me wel prettig, zoals gisteren met jullie was lachen met euh...." E10: "niemand gelooft me maar ik ben eigenlijk een vet gevoelige jongen hoor." Ik ook zegt Monique.... (nou ja geen jongen euhhhh) "ik ben ook een gevoelige "jongen" weet je E10 ik ben eigenlijk een jongen..." "Tijn slaap jij lekker?" "Nee want ik pieker veel", oooow niet doen zegt Monique, ik wil niet piekeren. E10 piekert ook, vooral over zijn moeder omdat die het niet eens was met zijn deelname aan BB
Tijn zegt tegen Monique: "weet je wat het is, je moet realitiveren, er zijn mensen die het slechter hebben", Oh jaaa dat is zo zegt Sabrina (E10 kijkt niet happy als Tijn haar omhelst)
Tijn zegt tegen Monique: "weet je, je ziet er wel uit als 18 maar je heb al fokking kinderen joh die oud genoeg zijn om brommer te rijden " "ik zie heus wel dat je niet lekker in je vel zit, in het begin, met Sabrina, zat je nog op de hondenfrequentie (piep piep piep kwebbel kwebbel) zodat niemand jullie samen begreep maar dat was wel leuk, dat mis ik......"
Moninque vind de gesprekken moeilijk en begint te huilen.....Tijn en E10 proberen haar te troosten, ze kan het ook niet uitleggen waardoor het komt, of dat ze moe is of haar kinderen mist......Ze kan het niet onder woorden brengen wat het is maar in principe heeft ze het wel naar haar zin in BB, ze weet niet waarom ze huilt of niet kan slapen.....
02:24
Monique is verdrietig ergens over... Tijn en E10 proberen haar te troosten:
02:32
Hilde komt ergens vandaan (uit bed?) en zegt tegen Tijn dat hij haar verwaarloosd heeft vandaag.... "Ja sorry ik had even een Semih dag vandaag"... veel met Semih opgetrokken vandaag bedoelt Tijn... "neee nee zegt Hilde je laat je beinvloeden"................. (?) Neeeeee roept Tijn meteen
02:54
Micheline kwam huilend de slaapkamer uit en ging meteen naar de wc. Ze is weer teruggekomen, heeft een zakdoek gepakt en weer haar bed ingekropen.
Semih sprak over daarstraks over een ex en daarna zei hij en daar zit mijn toekomstige ex (over Micheline)
Semih en Micheline zijn aan t fluisteren. Ze voelt zich niet lekker fluistert ze net.
Gisteren vroeg Semih haar nog of ze de pil vandaag al gepakt had?
Monique heeft last van een "stressdrol" maar hij komt maar niet, daarom dacht ze (alweer) om maar een warme melk te nemen, warme thee maar niets helpt, ze is erg blij dat Sabrina slaapt.
E10 heeft geen gel meer, wat moet hij nu met zijn haar doen?
03:10
Tijn verteld heel lief over zijn oppas kindje en Jeroen gaat erop in "hoe oud is ze?" 18 ach joh... is het een lekker ding? Daar gaat het niet om zegt Tijn, het zijn mijn oppas kindjes, ach zegt Jeroen, daarmoet je doorheen "prikken"........
Jeroen zegt al als je ze niet zou kennen en over 5 jaar tegen zou komen, lekker ding en zo, nee zegt Tijn als zou ze in haar blote kont op haar springen nee sorry dat is mijn oppas kindje, Jeroen ziet dat niet zo geloof ik.
Micheline verteld iets over oppassen en Jeroen: interessante verhalen vertel jij Micheline........ he Tijn?
03:24
Tijn verteld dat er in de zonnebank bepaalde "geluiden" zitten en dat Semhi deze dus aanzette met vogel geluiden toen iedereen dacht de tuin open was of er vogels binnen waren. (ik hoorde vanavond ook al dat er zee (golven) geluiden in de zonnebank zaten)
03:41
Goed gesprek tussen Egbert en Tijn. Gaat erover dat Tijn op zijn werk veel de slechte kant ziet wat betreft Noord-Afrikanen, maar zijn ouders zijn meer van love and peace, dus zijn moeder probeert vaak gezinnen te helpen waarvan de helft van de kinderen naar school gaat en de helft thuis zit, gewoon om te helpen dingen op te lossen. En nu staat het huis vol met van die alladin lampjes die ze gekregen heeft, ook krijgt ze iedere week Turks brood.
"Gelukkig dat ik de 2 kanten meemaak en dus ze als mens zie en ze niet zo'n stempel opdruk van slecht." volgens Tijn
E10: ja maar de oudere Turken en Marokanen zijn netjes en resepctvol maar de generaties daarna............
03:55
E10: dat ze thuis Marokaans of turks praten oke, maar niet als je ergens in een groepje zit dat ze dat dan doen. Nu zit Semih hier, maar stel dat Ali er ook zou zitten en ze zouden met elkaar in het Turks spreken als ik erbij was dan zou ik er zeker wat van zeggen. Egbert: ja dan kunnen ze zich beter effe afzonderen.
E10 verteld over een straat BBQ, woonde ook een half Nederlands (vrouw) en half marokaans (man) koppel, die waren ook daar met een neefje van die man, met die jongen heeft hij al eens ruzie gehad in de stad finaal in elkaar geslagen, maar die jongen herkende me niet gelukkig. Opeens begonnen die man en dat neefje in het marokaans met elkaar te praten, dus ik reageerde daar op ik vond dat niet kunnen. Werd ik meteen als rascist neergezet als nazi... Je mag er tegenwoordig nergens meer van zeggen dan ben je een rascist. Ze zeggen wel dat ik geen respect heb voor jullie cultuur maar zij toch ook niet voor die van ons.
Tijn probeert alles wel steeds te relativeren. E10: er zijn tegenwoordig bijna meer moskees dan kerken Tijn heb je behoefte aan meer kerken dan? Nee dat stoort me ook niet maar toch...als de generatie van 15-16 nu stappen gaat en ik kom ze regelmatig tegen dat de meesten zich meer slecht gedragen dan goed gedragen. Vooral in Zwolle.
Tijn:Bij ons staat eerlijkheid heel hoog in het vaandel maar bij de Noord-Afrikaanse mensen staan trots en familie dan weer heel hoog, is toch logisch dat dat wel eens escaleert. E10: ik ben geen rascist ofzo, maar heb er wel moeite mee. Tijn: ik voel me ook niet perse echt Nederlander E10: owh ik wel, ik voel me echt Nederlander. Tijn: weet je wanneer ik me echt Nederlander voel? Als mijn broertje gewoon in de jurk kan staan dansen op een boot, dat zoiets mogelijk is.
Tijn: ik vind american history X de beste film die er is E10: ja ik ook, heb ik ook opgegeven als beste film Tijn: als je die gezien hebt dan kom je van een koude kermis thuis.
03:56
E10: dat ze thuis Marokaans of turks praten oke, maar niet als je ergens in een groepje zit dat ze dat dan doen. Nu zit Semih hier, maar stel dat Ali er ook zou zitten en ze zouden met elkaar in het Turks spreken als ik erbij was dan zou ik er zeker wat van zeggen. Egbert: ja dan kunnen ze zich beter effe afzonderen.
03:56
E10 verteld over een straat BBQ, woonde ook een half Nederlands (vrouw) en half marokaans (man) koppel, die waren ook daar met een neefje van die man, met die jongen heeft hij al eens ruzie gehad in de stad finaal in elkaar geslagen, maar die jongen herkende me niet gelukkig. Opeens begonnen die man en dat neefje in het marokaans met elkaar te praten, dus ik reageerde daar op ik vond dat niet kunnen. Werd ik meteen als rascist neergezet als nazi... Je mag er tegenwoordig nergens meer van zeggen dan ben je een rascist. Ze zeggen wel dat ik geen respect heb voor jullie cultuur maar zij toch ook niet voor die van ons.
03:57
Tijn probeert alles wel steeds te relativeren E10: er zijn tegenwoordig bijna meer moskees dan kerken. Tijn: heb je behoefte aan meer kerken dan? Nee dat stoort me ook niet maar toch...als de generatie van 15-16 nu stappen gaat en ik kom ze regelmatig tegen dat de meesten zich meer slecht gedragen dan goed gedragen. Vooral in Zwolle.
03:58
Tijn:Bij ons staat eerlijkheid heel hoog in het vaandel maar bij de Noord-Afrikaanse mensen staan trots en familie dan weer heel hoog, is toch logisch dat dat wel eens escaleert. E10: ik ben geen rascist ofzo, maar heb er wel moeite mee. Tijn: ik voel me ook niet perse echt Nederlander E10: owh ik wel, ik voel me echt Nederlander. Tijn: weet je wanneer ik me echt Nederlander voel? Als mijn broertje gewoon in de jurk kan staan dansen op een boot, dat zoiets mogelijk is.
04:05
Hele gesprekken over de voorspellingen van Nostradamus, over het feit dat er veel mensen in Tibet nog onderdrukt worden door China. Kortom goede gesprekken zo midden in de nacht.
04:10
Egbert lijkt me ook wel iets verbitterd door bepaalde allochtonen... misschien door zijn werk? Hij heeft alle afleveringen van Peking Express, Tijn is er zelf geweest.
Hij bood ook aan om ze Tijn eens op te sturen heeft ze toch allemaal op zijn pc staan.
E10 knikt en is het met ze eens dat mensen in arme mensen zomaar eten of een slaapplaats delen met vreemden zoals Tijn mee heeft gemaakt, Egbert ziet het ook in.
04:23
Tijn: ik heb gruwelijke zin in sex! E10: heb ik zo geen last van. Tijn: nou het is ook meer het kroelen enz.. E10: ja dat mis ik ook wel. Tijn: jij kan dat niet missen jij hangt de hele dag met je hoofd tegen een paar borsten aan
Milica komt binnen...
Tijn: we moeten even allemaal een knuffel we komen tekort...
Milica blijft staan
Tijn: we zijn weer niet goed genoeg!
Iedereen gaat tanden poetsen en naar bed...............
04:32
E10 en Tijn zijn naar bed, Egbert is nog aan het afwassen, hij stoorde zich aan de grote bende die er stond.
04:35
Rik verschijnt ineens in de keuken, hij kan niet slapen, heeft jeuk, dekbed is te warm en hij hoest zich te pletter, vervolgens steekt hij maar een sigaretje op. Hij pakt zich nog een biertje in de hoop dat hij dan wel kan gaan slapen.
Rik zit onder de rode plekken en bulten, denkt dat het van het dekbed is, dat die nog nieuw en ongewassen is en daar kan hij niet tegen. En dat hij niet kan slapen komt doordat hij vanmorgen terug is gaan slapen, is pas opgestaan nadat de rest gegeten heeft.
Egbert is klaar met de afwas en rookt nog een peukje mee met Rik.
Ze vragen zich af of de bultjes en jeuk (die een paar andere bewoners ook hebben) misschien komt doordat ze zo opgesloten zitten zonder frisse buitenlucht, of dat het door de wasverzachter komt. Rik vertrouwt het zwembad ook voor geen meter, is ook niemand meer in geweest na de laatste dagen zegt Egbert.
05:06
Egbert en Tijn roken beiden hun zoveelste laatste peuk vandaag, hebben het over een nieuwe weekopdracht. Egbert hoopt dat ze geen fietsopdracht krijgen deze BB Tijn denkt dat dat geen probleem is aangezien er wel een paar sportieve bewoners zijn, Nou zegt Egbert: als we morgen een opdracht krijgen zitten we er wel een paar dagen aan vast, dat wordt zuur. Verder wordt er niet veel gezegd, ze genieten beiden van hun sigaretje en de stilte in het huis.
Rik snottert en hoest wat af, heeft blijkbaar een verkoudheid, heeft hij meestal als hij op vakantie gaat.
05:14
De rest is in diepe slaap, alleen Marcel is nog effe naar de wc geweest
Rik besluit te gaan douchen in de hoop dan minder jeuk te hebben en dan hopelijk wat te kunnen slapen. Egbert gaat de andere slapende bewoners vergezellen.
05:23
Rik is na zijn douchebeurt maar weer een sigaretje aan het roken in de keuken.
05:28
En Rik besluit ook maar weer een poging te wagen om te gaan slapen
08:15
Ik zet net de streams aan en zie Micheline al onder de zonnebank liggen
[ Bericht 9% gewijzigd door Nunk op 27-08-2006 08:46:33 ]
I'm a runaway train on broken track
I'm a ticker on a bomb, that you can't turn back this time