abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41182951
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van vrijdag 25 augustus 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:02:57 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41183070

(Scanman)

Ze zijn nog klaarwakker. Semih en Micheline liggen wel in bed, de rest loopt gemaskerd rond. Van de jonge garde dan. Hilde en Egbert zitten aan tafel. Egbert en Rick zijn aan het dammen. Knabbel en Babbel hebben in de badkamer het hoogste woord.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:17:14 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41183665
Janine is ook nog in bad gekropen. Het wordt wat krap met zijn vijfen. De zusjes staan er nog omheen en giechelen om iets leuks.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41183730
"ik durf niet mijn lul op een BBQ te leggen, maar voor 95% zeker ben ik wel....!"
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:58:00 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41185204
Marlies heeft zo'n beetje bij iedereen uitgevist op wie ze gaan stemmen.
Dit gaat nog wel even door.

that's it for me...
pi_41185291
"meest gestemden":
Janine, Etiënne, Marcel, Hilde, Monique en Sabrina
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:08:05 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41185523
Nog heel even: Etiënne ligt bij Sabrina in bed.
pi_41186009
Semi en Micheline zijn naar de slaapkamer van de potentiele tegenstemmers (Sabrina, Monique en Etienne) gegaan om eens gezellig te kletsen over enge of paranormale dingen.

Hilde (bij het zwembad) :
"Er komt geen fietsen. Want ik heb gezegd : dat kan ik niet, en ik wil niet net als Tanja een voorkeursbehandeling"
Marcel "Maar er komt een groepsopdracht en... "

(streams draaien weg)

Andere slaapkamer:
Tijn gaat waarschijnlijk Janine nomineren, of anders Marcel
Egbert vindt Marlies gevaarlijk (zegt het letterlijk tegen haar), omdat ze alleen maar bezig is met het spel. Maar dat wil hij dus: hij wil alleen overblijven met mensen die bezig zijn met het spel. Nu heeft hij op zijn lijstje staan: Etienne, Milica en Janine

ik ga slapen
pi_41186109
Marcia zegt dat Egbert waarschijnlijk verliefd zou worden op Monique als deze geen man had.
Even later wordt dit door Marcia aan Egbert voorgelegd waar Marlies, Tijn en Rik bij zijn. Egbert geeft het toe en zegt dat hij Monique daarom ontwijkt. Hij wil heel graag met haar kletsen, maar wil niet verliefd op haar worden i.v.m. haar familie.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41188696

Het is al bijna morgen, maar Hilde, Sabrina, Monique, Etienne, Tijn, Marcel en Jeroen zijn nog steeds niet naar bed. Het gesprek gaat zoals gewoonlijk de laatste dagen over het nomineren.
pi_41189226
Alles is nog in dikke rust....
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:27:15 #12
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_41189565
Ik hoorde Hilde heel rottig hoesten..
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:56:21 #13
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41189813
Er zijn nog steeds geen bewoners wakker.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:19:06 #14
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41190090
Er is leven! Er gaat iemand naar het toilet!
pi_41190138
Inmiddels eweegt er hier en daar wat, denk dat het niet heel lang meer duurt voor ze wakker zullen worden.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:50:07 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41190582
Er gaat een sirene!
"Attentie dit is een bericht van de directie. Iedereen moet nu naar de nooduitgang gaan. Volg daarbij de aanwijzigingen van de bedrijfshulpverleners op."

Dit wordt nog in het Frans herhaald, en daarna vliegen de streams eruit!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:56:29 #17
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41190722
ontruiming ????
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:56:45 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41190733
Streams zijn terug. Iedereen is wakker, en lijkt druk in de weer.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:58:34 #19
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41190785
ik zie allemaal mensen in het huis en de streams werken weer.

Pappa E10 denkt dat het nu ongeveer 06:30 zal zijn
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:01:09 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41190833
Hans: "Ik denk dat het vroeger is dan normaal. Ik ben net nog naar het toilet geweest, dat doe ik meestal om een uur of zes, half zeven."

Eén van de zusjes heeft haar jas al aan.
pi_41190849
Egbert en Marcel zijn koffie aan het zetten.

Over het alarm wordt niet gesproken. Egbert zei alleen: Als we dit goed hebben gedaan....

Op de TV: Vals alarm. Niets aan de hand. Sorry
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:02:13 #22
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:02:17 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41190862
Op het TV scherm: Niks aan de hand. Vals alarm. Sorry.

ik zie dat er drie anderen aan het streamen zijn, ben er even van tussen.
pi_41190888
Janine: 't is gewoon een drill oefening.
Ze lopen heen en weer met z'n allen.
Niet aardig van BB volgens de zussen.
pi_41190920
Er wordt overlegd : Gaan we slapen?

Sabrina gaat weer terug naar de slaapkamer. De oven geeft 08:00u aan. Marcel denkt dat het 6 uur is.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_41190971
Hilde en Rik aan de peuk.
"Of het nou de haan is of dit"
Rik heeft ook een lekker rokershoestje.
Hilde: "Je moet een keer met Tijn kletsen"
Rik:"waarom"
Hilde:" hij is zo zenuwachtig over de nominaties, hij gaat langs iedereen"
Rik:"behalve mij"

Rik: "hij moet niet zo janken"
H: "maar zo is hij nou eenmaal"
pi_41191013
Rik en Hilde zitten een sigaretje te roken.

Hilde: Of het nu de haan is of dit.... Rik boeit het niet.

Hilde : je moet met Tijn gaan praten, hoor, hij gaat langs iedreen omdat hij zenuwachtig is over de nominatie. Tijn moet leren beslissen.

Rik maakt Tijn uit voor "Semmelkut" omdat hij liever een onbekende zou redden.

Rik: Hij moet niet zo janken. Hij is gewoon bang denk ik, dt hij iemand kwetst...
Hilde: Ja, Zo is het spel , he.
pi_41191059
Hilde : Goedenmorgen, Nederland, Ik ben weer helemaal frips en fruitig.

Egbert, Sabrien, Monique, Etienne, Marcel staan in de keuken bij het koffiezetapparaat.

Hilde vraagt of iedereen lekker geslapen heeft.

Etienne zat te twijfelen of hij zijn koffer in zou pakken. Monique zegt: Ik zou niets meenemen.
pi_41191099
Sabrina heeft het ooit een keer echt meegemaakt. Ze lag met (een vriendin) in een Hotel. De hele keuken stond in de fik. Dat was in Londen.

Ze lagen eerst een tijdje ruzie te maken wie het alarm van de wekker had gezet. Totdat ze er achter kwamen dat ze allebei de wekker niet hadden gezet, maar dat het een alarm was.
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:16:36 #30
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41191134
Hilde schuift de suikerpot naar voren en zegt tegen 1 van die blonde mutsjes *en denk je dattie nu dicht iss, neej hè?*
Ze krijgt het zelfs voorelkaar dat anderen haar het zware werk van een dekseltje op een suikerpot doen overnemen
pi_41191183
Etienne: Ik ben normaal heel twijfelachtig, maar ja, ik ben ook een Weegschaal.
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:24:00 #32
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41191298
Hilde jankt dat iemand teveel bacillen bij zich heeft en die ander heeft een passende duidelijke reactie * ja blijf dan ook bij mij uit de buurt*
Hilde zal deze boodschap niet begrepen vrees ik en hoest en niest door, de anderen zeggen iets van het gerochel

Hilde geeft aan dat ze *zo in d;r ponnetje naar buiten was gestapt en zag het álwéér hélémáál voor d'r dat iedereen zou duwen om buiten te komen na het alarm* ( Aan de uitdrukkingen op de gezichten van de heren te zien hebben zij óók beeld bij dat ponnetjes verhaal..)

Ze praten nu over het feit dat ze waarschijnlijk te traag reageerden en daarvoor vast wel een sanctie zullen krijgen. *Jaaaa* zegt Hilde, *je gaattt hier natuurlijk, rochel rochel, well wát trager worden*

Hilde heeft het nu over wormpjes en aambeien nadat *de BB Homo* zat te jengelen over *jeuk aan zijn bil* (Neen Hilde, niet HOL maar BIL )
pi_41191382
Marcel, Hilde en Egbert in gesprek.
Er wordt gehoest en geproest.
"de bacillen kunnen niet weg, he" zegt Hilde.
Egbert gaat nog even naar bed.
Marcel en Hilde gaan dammen, maar eerst regelt M. nog ff de koffie.

Rik ligt op de bank.
pi_41191413
Sabrina: "hoe krijg je warme melk? gewoon in een pan ofzo? "
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:31:08 #35
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41191449
Marcel en Egbert hebben genoeg van het gezever en gerochel en verlaten het *knusse rochelhoekje*.
Peinzend blijft Hilde achter..lult nog f tegen de half slapende Rik dat ze er *nog maar ff eentje gaat rollen* en blijft zinloos door janken over wanneer WE die shag gehaald hebben, Rik * we moeten er nog zo lang mee....*
Ook Rik kucht nu vrolijk mee, het groepsrochelen kan beginnen
pi_41191456
Etienne bestelt een broodmes en vraag aan BB of de oven aan mag
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:33:25 #37
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41191491
Hilde krijgt te weinig respons van Rik en sjokt richting de damtafel alwaar Marcel al enthousiast op haar zit te wachten
Ze begint weer te rochelen en Marcel's blik spreekt boekdelen als hij haar even aankijkt tijden het gerochel .

Ook elders in huis rochelen mensen .
pi_41191526
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:31 schreef cpuntb het volgende:
Etienne bestelt een broodmes en vraag aan BB of de oven aan mag
waarop Sabrina zegt: "je wilt zo graag wat bestellen dus ga je er zo (doet een staande bellende houding na) bij staan!"
E10 mompelt: "ja, moet ik dan gaan liggen?"
pi_41191541
Getverdemme, Rik rochelt, hoest en haalt luidruchtig zijn neus op.
"Kan ik nog van die vieze, gore, vuile shag zitten draaien"

(pak die jongen zijn shag af!)
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:36:27 #40
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41191558
Rik * Je hebt je buillll bijna leegggggg*
Hilde zevert iets terug waarop Rik aangeeft (lekker belangrijk) dat hij nu écht dunne gaat gaat draaien*

*ingelaste rochelpauze van 30 seconden*
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:45:47 #41
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41191760
Rik vraagt zich af offie nóg fitter gaat worden als ie ff onder de infrarood gaat
Hilde *ja maar dat mag maar een kwartier hè??*

Rik( met een jankerig stemmetje) *moet je met infrarood ook zo'n bril op*
Hilde * Neeehhhh, neehh*

*Ingelaste rochelpauze van een minuut*

Hilde blaast ondertussen haar ook lkker richting haar dampartner en haalt d;'r neus nog eens ongegeneerd op..*

Rikje is ondertussen aan het neuzelen over buikspieroefeningen (krijg de indruk dat hij de hele dag meer over gezond zijn praat dan dat hij daadwerkelijk iets ten goede van zijn gezondheid doet...)

Ondertussen staan er twee lekker hygiënisch (NOT) in de keuken een bal brooddeeg te kneden.

Één van de blondjes doet opdrukoefingen als voorbereidingen op standje * ik lig strax bovenop Etienne*

Het is KEISAAI
pi_41192425
De zusjes steken elkaar een hart onder de riem. Ze hebben allebei heimwee naar hun kinderen en thuis en er blijken gisteren door o.a. egbert opmerkingen te zijn gemaakt over het feit dat de zussen in het huis zitten en hun kinderen in de "steek" hebben gelaten.
er wordt wat bij gesnotterd en opbeurend op elkaar ingesproken.
pi_41192561
Zusjes doen" Siamese Tweeling."
Vinden niet dat ze meer naar elkaar toetrekken dan andere stellen in het huis.

Sabrina ziet er verdrietig uit.

"Wij zijn echt van die huismoedertjes."

Praten nu over hun kinderen, hoe ze het deden met overblijven en dat soort dingen.

Gesprek gaat van de hak op de tak, halen herrinneringen op over kids, honden enz, ze worden er wel weer wat vrolijker van.

[ Bericht 19% gewijzigd door Spablauw op 26-08-2006 12:45:40 ]
pi_41193170
Rik heeft lang liggen slapen onder de zonnebank. Hilde maakt hem wakker.

Rik: "Ik ben zo ziek als een hond, en ze trapt me er zo af...."

Hilde gaat nu onder de zonnebank liggen.

Hilde: "Oh dit is lekker, oh lekker....."
pi_41193219
Marcel wil dat er meer brood gebakken wordt... iedereen lust wel twee sneetjes 's morgens... Marcel zeker...
pi_41193320
Brood zit in de oven, zijn nu aan 't afwassen.
pi_41193532
Marcel en E10 bespreken wie ze nomineren en door wie ze genomineerd zullen worden...

E10 verwacht een stem van Monique, zodat ze haar zusje kan beschermen... dat gevoel heeft hij in ieder geval... Marcel noemt Sabrina het "dinnetje" van E10...
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:24:37 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41193567
Marcel: "Die mij kunnen nomineren? Ehm... Marcia, Egbert, Micheline, Rik. Dat zijn de 4 waar ik het minste mee heb. Dus dan denk ik automatisch ook dat ze mij dan eh.... En voor de rest. Als daar iemand achteraan zou komen dan zou het Marlies zijn. Ik kan me niet voorstellen dat Hilde mij nomineert, of Rik. Tijn verwacht ik ook niet. Melica verwacht ik ook niet en Janine ook niet. Dus 4 kunnen mij nomineren."
Etienne: "Mij sowieso Semih, Micheline en Marcia. Daar heb ik ook niets mee. Rik en Tijn denk ik niet. Egbert misschien wel wegens tactische redenen. Marlies denk ik ook niet. Kon ik wel mee lachen. Jeroen denk ik niet. Janine sowieso niet. Hilde niet en Sabrina ook niet. Monique is voor mij een twijfelgeval. Misschien qua bescherming voor Sabrina."
Marcel: "Zit ze ermee dan?"
Etienne: "Dat gevoel heb ik wel. Ik heb met haar gesproken. Nu is alles normaal, maar ik heb het gevoel dat ze...."
Marcel: "Sabrina een beetje van je weg wilt houden?"
Etienne: "Ja. Het viel Sabrina wel heel zwaar dat Monique haar daarop aansprak. Dus Monique zou nog wel.... Ze zeggen niet zo snel tegen iemand wat... en als ze dan moet kiezen... "
Marcel: "Aan de andere kant zal ze zich wel lullig voelen als we moeten zeggen op wie we gestemd hebben. Zoals ik het nu zie, zie ik jou wel goed in de groep. Je bent de jongste, dat is leuk enzo, snap je!"
Etienne: "Dat zegt natuurlijk niet zoveel hè. Van mensen als Monique en Sabrina... die zijn leuk op de achtergrond en die zul je dus niet zo snel... weet je wel?"
Marcel: "Ja."

My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:24:52 #49
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41193574
Etiënne: "Ik denk Semih. Dan sla ik twee vliegen in een klap."
pi_41193738

Er zijn er een paar wakker, rest van 't huis nog in diepe rust. Wel gekuch en dat soort dingen.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:34:06 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41193770
Gedoe over wel of niet ontbijten, want als ze het wel doen, dan beginnen ZIJ straks weer van.... Eén van de zusjes vraagt waarom ze niet gewoon brood bestellen. Hebben we een vriezer? Even in de magnetron dan is het zo ontdooid. Of het op de boodschappenlijst staat, brood? Nee staat niet op de boodschappenlijst. Ja maar zij zijn nu al zolang op en de anderen zijn naar bed, en als ze daarop wachten hebben ze pas echt honger.

Als ze nou straks nóg een brood bakken dan is er toch genoeg voor de anderen? Zusje vindt een broodje uit de vriezer het allerlekkerste: "het liefst een kapje".
pi_41193779
Monique, Sabrina, Marcel en E10 zitten op de bank... ze hebben het over eten en boodschappenlijstje en wie volgende week moet gaan bestellen en koken...

Ondertussen ligt Hilde onder de zonnebank met haar kleren aan... wel met haar broek op haar knieen...

De rest van de groep ligt nog in diepe coma... en BB lijkt ook geen aanstalte te maken om ze wakker te maken...
pi_41193791
Marcel en Etienne krijgen gezelschap van Monique en Sabrina.
Monique gaat zo nog 2 broden bakken.
Marcel legt uit hoe ze de bestellingen uitgedacht hebben.

M: "hebben jullie ooit in je leven wel eens zo over je voedsel na moeten denken?"

Marcel vindt dat volgende week een ander stel moet bestellen en koken.
Zussen vinden koken leuk, maar bestellen eng.

Marcel wordt geroepen door Hilde en vliegt overeind.
Hilde is klaar met de infrarood, Marcel gaat er onder.
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:35:44 #54
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41193856
Monique:" Ik en denken,dat is al heel raar!"
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:38:24 #56
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41193863
Hilde is ook weer bij het groepje. Zusje vraagt of ze een theetje wil. Als Hilde later vraagt of zusje ook een theetje wil zegt ze: "Nee ik heb al een theetje en een koffietje op."

Hilde vraagt of de rest weer ligt te slapen.

Etiënne hoopt dat de nominaties snel bekend worden. Er wordt door mensen schijnheilig gespeeld.
Hij is altijd recht voor zijn raap, maar in dit huis.
"Mijn vrienden zullen wel denken, jeetje Etiënne trek je bek eens open."
pi_41193966
Etienne: " zo ben ik wel, ik trek mijn bek open!"
"maar, weet je wat het is, er zitten hier een paar mensen om het spel te winnen!"
Ik denk, geniet er gewoon van! "
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:44:48 #58
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41194007
E: "Je moet er gewoon iedere dag van genieten dat je hier bent."
Hilde: "Het is nog veel te vroeg om met winnen bezig te zijn."

Zusje denkt, jeetje laat het gaan laat het los...
pi_41194036

Ontbijt en Nominatie's blijven in 't gesprek, wie gaat wie nomineren blijft een hype.. Brood is ook klaar, en er slapen nog steeds een aantal. Ze zijn ondertussen wel wat aan het eten wat Monique gemaakt heeft.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:53:44 #60
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41194185
E10 had bijna geen tijd om afscheid van zijn moeder te nemen. Zijn moeder staat ook niet achter "dit hele verhaal." E10 heeft zijn broertje in zekere zin opgevoed. De man van zijn moeder heeft een hartstikke goede baan. Zijn moeder heeft hem altijd alleen opgevoegd vroeger. Nu hij wat ouder is neemt hij automatisch die vaderrol op zich. Zijn broertje is allergisch voor noten... Als BB nu zou bellen, je broertje heeft een noot binnen gekregen, nou dan stapt hij eruit.

E10 denkt dat hij door drie mensen genomineerd gaat worden, van twee weet hij het zeker. Zusje denkt dat er misschien wel 4 mensen op de bank komen te zitten. Dat lijkt Hilde wel gezellig. E10 weer over de nominatie. Zusje weet zeker dat E10 er niet uitgestemd zal worden. "Want jij bent zooo leuk."
E10: Dat weet je niet je weet niet wat ze van je uitzenden.

E10 vond Roel verleden jaar heel leuk. Zusje of Hilde begint over Ralph. Die heeft helemaal geen eerlijke kans gehad.

[ Bericht 19% gewijzigd door Sanne op 26-08-2006 14:01:53 ]
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:06:21 #61
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41194498
Zusje: "Wij zijn helemaal van die dombo's. We zien iemand in zijn blootje douchen en doen het dan ook."
En scheren onder de douche. Dat zal toch niet allemaal op tv komen?
Zusje: "Misschien dat er één keer een blote tiet in beeld komt, maar dat is toch niet elke dag?"
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:51:37 #62
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41195476
Marcel en Hilde doen de afwas. Er ligt een zusje onder de infraroodcabine.
Janine is weer aan het stofzuigen geweest.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:13:47 #63
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41195997
Er valt even weinig te melden. Wat shotjes dan maar:

(caps Scanman)
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:16:05 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41196053
Het ene zusje vertelt tegen het andere zusje dat ze last heeft van haaruitval. Ze krijgt niet genoeg vitamine binnen. "Laatste keer dat het zo erg was was toen ik nog borstvoeding gaf." "Oh jeetje." zegt het andere zusje.
pi_41196458
Janine, Hilde en dochter, Tijn bij elkaar.
Beetje aan het bijkomen en praten over ditjes en datjes.

Egbert op de schommelstoel.
"Ik moet niet zoveel denken"

15.37
Hilde heeft haar medicijnen nodig van BB.
En roept dat in haar microfoontje.
Ze vinden het koud in huis.
pi_41196671
Tijn en Egbert zitten te discusiëren of je in je nachtkleding mag ontbijten. Volgens Egbert mag dat zolang je maar een shirtje aan hebt zodat je daar de microfoon aan vast kunt maken. Tijn heeft dus maar een shirtje aangetrokken en gaat nu samen met Micheline en Marchia ontbijten.
pi_41196800

Jeroen is ook wakker geworden en gaat slaperig bij de anderen aan de ontbijtttafel zitten.
pi_41197278
Ook Semih is uit bed en is in z'n streepjespyama aangeschoven aan de ontbijttafel. Marlies komt ook binnen en ze wensen elkaar een goeie morgen. Marlies zoekt naar het pak musli en gaat vervolgens ook ontbijten.
pi_41198008
Janine is gepist omdat Tijn commentaar had gegeven op de manier van koken, ze deed een mes erin en dat kan dus de baklaag aantasten// Hij heeft gelijk, maar ze hebben vrij weinig te doen, dus zitten te niksen, en dan gaan ze dus op veel dingen letten. Werdt net ook gezegt.
pi_41198370
16:50 Etienne zijn wenkbrauwen worden geepileerd door Hilde.
16:55 Marcel zijn wenkbrauwen worden geepileerd door Hilde.

[ Bericht 35% gewijzigd door ThaSandman op 26-08-2006 16:56:47 ]
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41198406

Tja, moet ook gebeuren he.
pi_41198517
16.57

Ook Marcel wordt nu geepileerd door Hilde
pi_41198584
De zusjes en Janine hebben het over Den Haag waar ze alledrie wonen en op school gezeten hebben. Allerlei straten, scholen en mensen worden bij naam genoemd en zo te horen zijn er veel Hagenezen die ze alledrie kennen.
pi_41198771
tijn spuwde net nog even zijn gal tegen egbert en marlies en hilde over sjaan.
"komt ze als laatste uit bed, gaat ff een eitje bakken en roeren, pakt een groot vleesmes en gaat dan in die pan staan hakken. en wordt dan pissed als ik er wat van zeg "
Hij liet dus even goed weten hoe hij over haar dacht
Doe maar gek dan doe je al gewoon genoeg
pi_41198819
Janine heeft het nu over Amsterdam waar ze blijkbaar nu woont vlakbij het Overtoom.

In Den Haag heeft ze haar hele leven in de Roemer Visscherstraat gewoond.

[ Bericht 33% gewijzigd door jeempie op 26-08-2006 17:22:51 ]
pi_41199847
Hilde en Etienne doen spelletjes en de rest staat in de keuken. Tijn en Micheline staan appeltjes te schillen. Volgens mij gaan ze een appeltaart maken, ze hebben het erover dat het jammer is dat ze geen kaneel hebben besteld.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_41199981
Marlies gaat zonnebanken. Rik en Milica zitten te praten over de verkoudheid van Rik. Milica zegt dat haar moeder ook nog steeds last heeft van verkoudheid. Janine blèrt er weer bovenuit over wat er in de was kan. Egbert gaat een peukje doen en even met Milica praten.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_41200848

Apart, maar leuk. Hoofd van Egebert wordt dus geschoren door Hilde, Moniqeu staat erbij, en zij een paar keer 'ojee' dus Egebert had zoiets van, oeps, wat nu.. Maar er is niks aan de hand.
pi_41201160

Zijn nog steeds bezig met dat hoofd scheren, Tijn Micheline en Sem zijn bezig met de Appeltaart, die is ondertussen ook klaar, ze stonden alleen nog deeg te eten.. Mischeline was bezig, tijn was zijn handen aan 't afdrogen toen Micheline bukte en Tijn haar 'sloeg' met het puntje van de handdoek, deed pijn, en dat was te horen.. Tijn wou iedereen nog een vinger deeg aanbieden.. Maar nee, niemand wou.
pi_41201476

Best spannend een hoofd scheren.. IEdereen komt even kijken, gaat wel erg langzaam.. Maar door een mesje van Milicia gaat het wat sneller.

Janine, Etiëne en Rik zitten te roken en even te praten over haren, weer wat nieuws in het huis dus, 1 is bezig met scheren, en Rik geeft Etiëne advies voor zijn haar als kapper.
pi_41201504
18.53
Egbert moet naar DBK.
Hilde was zijn haar aan het scheren.
Egbert vond het daarom nogal kansloos.
jammer
pi_41201647
Komende week wordt er dus nog niet genomineerd.. Hebben nu een envelop over het alarm.. BB heeft het niet expres gedaan, zouden ze nooit doen voor de veiligheid.
pi_41201669

Egbert leest de ontvangen brief voor met een half geschoren hoofd.
pi_41201752
Ze moeten goed gaan slapen is het advies van BB.. Daarom de haan en de waarschuwing van dat het middernacht is.

Eerst naar de DBK, daarna een envelop dus..

Ze maakte zich dus druk dat BB het alarm had laten afgaan om hun wakker te krijgen, het alarm ging vanzelf af, het is een gevoelig alarm speciaal voor hun veiligheid. Daarom zou BB ook nooit het alarm misbruiken zoals hun dachten.
pi_41202406

Ziet er al wel beter uit zijn hoofd, Tijn zei dat hij nu een baardje moet laten staan.. ,,ziet er wat stoerder uit''.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:38:59 #86
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41202814
Egbert, E10 en Marcia praten over het oppakken van de telefoon. Hier is nogal een discussie over. Het kan natuurlijk goed of slecht nieuws zijn.

Egbert moet er niet aan denken de telefoon op te pakken. Hij is bang dat hij te horen krijgt dat hij het huis uit moet. Ze praten hier over de Hot Line. E10 heeft het idee dat iedereen graag de telefoon op wilt pakken. Hij kan ook niet geloven dat via die telefoon word gemeld dat iemand het huis moet verlaten.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:47:57 #87
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41203084
Janine voegt zich bij het drietal en er wordt verder gepraat over het feit dat ze heel blij moeten zijn dat ze in het huis zitten. Egbert heeft E10 al snel omgepraat dat iedereen het geld heel belankrijk vind dat ze kunnen winnen.

E10 herhaalt zijn zinnen constant; Egbert aait nog maar eens over zijn net geschoren koppie; Janine heeft weer eens een kledingstuk voor haar microfoon hangen zodat ze onverstaanbaar is en Marcia houdt zich zoals wel vaker erg op de achtergrond.

thnx kukeleku
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:54:19 #88
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41203315
In de andere zithoek zitten Jeroen, Milica en Marcel. Zij vindne het jammer dat als de rokers willen roken zij iedere keer de andere personen uit de zithoek mee willen hebben naar de rookspot.

Ook alle soorten haargroei worden besproken. Het haar tussen de wenkbrauwen komt aan bod. Volgens Hilde moet het haar op de buik ook weg. Verder vind Milica dat mannen hun schaam haar ook bij moeten houden.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:03:13 #89
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41203590
Semih en Tijn zijn alweer enige tijd met het zakje aan het overschieten. Verder is Rik bezig met het opmaken van de dames. Op dit moment is Micheline aan de beurt.

thnx scanman01
pi_41203658
De zusje's halen herrineringen op..
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:08:36 #91
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41203773
Sabrine vertelt tegen Monique wat ze vroeger allemaal wel niet van haar oudere zus der speelgoed molde. En hoe ze altijd haar make-up jatte.
Monique en Sabrina hadden altijd Madonna's posters boven hun bed hangen en Rik had zijn kamer vol hangen met Spice Girl posters. Micheline had nooit posters in haar kamer hangen. Marlies gooit de naam Michael Jackson in de groep. Ook iedereen was hier in zijn jeugd fan van.

scanman
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:11:34 #92
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41203848
Monique is de volgende die mag gaan zitten om opgemaakt te worden. Egbert en E10 voegen zich ook bij de groep in de keuken. Al neemt Rik heel even pauze.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:27:36 #93
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41204314
Rik heeft voor Sabrina in gedachte om haar maandag een soort van Merlin Monrou kapsel te geven.

De bewoners in de keuken willen graag dat ze een lijst van nummers met kleding eraan gekoppeld krijgen zodat ze kleding kunnen bestellen.

Verder breken Semih en Tijn bijna het record hooghouden. Ze komen tot 28. Het record staat op 34. Dit hebben Jeroen en Tijn gevestigt. Micheline wil ook graag mee doen al willen de heren dat niet.

Er zijn appeltaarten gebakken. Egebert en Sabrina willen de appeltaart op de slaapkamer gaan verdelen. Ze staan een beetje te grappen over dat Sabrina de appeltaart staat te bewaken.

Sabrina plaats nog een brilliante opmerking: "Je je word steeds beter zodra je oefent." Doelen dop het hooghouden. Na enkele minuten voegt Sabrina zich ook bij de groep hooghouders en staan ze met z'n vieren.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:39:38 #94
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41204714
Ook Monique wordt nog uitgenodig om mee te doen aan het spel al zit zij te wachten op Rik totdat hij begint met opmaken.

Verder kijkt Egbert rustig toe hoe iedereen zich vermaakt. Hij laat wel duidelijk zien dat hij niet graagt bij het gesprek gaat zitten dat gaande is tussen E10, Hilde, Janine en Marcia.

Leuk is om te zien dat Jeroen en Milica steeds meer naar elkaar toe groeien. Tussen Jeroen, Milica en Marcel wordt gepraat over het omgaan met elkaar in het huis. Het gaat met name over het aandacht geven aan elkaar als er iemand allen zit.
quote:
rubstar - zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:38
Jeroen zou het wel op prijs stellen als Milica is een keer zegt van hey Jeroen kom is ff mee op bed liggen

om te praten dan he..
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:50:11 #95
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41204981
Janine gaat haar haren wassen. Op het moment dat ze weg is bespreken Marcel en Milica Janine. Ze heeft volgens hun een heel klein hartje en een hele grote mond. Beide zijn ze het er wel over eens dat er heel onduidelijk zich twee groepen aan het vormen zijn.

De groep die zich gevormd heeft bij de paarse banken praten over het verschil in leeftijd tussen moeder/vader en zoon/dochter. Jonge ouders vind iedereen heel ideaal.

*klokt uit
pi_41206852
Janine krijgt nu dam les van Hilde
pi_41207092

Jeroen wordt door Rik ingevlecht, er wordt ook eten gemaakt door Sem, Tijn en nog wat andere.. Hilde en Janine waren aan 't dammen, maar Janine kan er dus nik svan en liet het overnemen door Marcel.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:13:22 #98
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41207179
klokt in

De bewoners in de rolze banken op de shots hierboven praten over de elfstedentocht en andere wedstrijden waar lang uithoudingsvermogen van toepassing is. Ook steken de 'grote verhalen' de kop op. Jeroen verteld over zijn opa die 5 minuten voor tijd de finisch haalde van de elfstedentocht.
pi_41207237

Ze zijn laat met eten, in vergelijking met gister.. Het is nu 22.13, dus vrij laat.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:19:21 #100
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41207345
De zusjes en Jeroen praten nog steeds over de lange afstands sporten. Meerde bewoners lopen hard. Al is de max. die Jeroen loopt 20km en niet meer. Ook Marlies der microfoon gaat na vijf minuten aan en mengt zich in het gesprek.

Nieuwe look van Jeroen

scanman
pi_41207448

Nieuwe look dus. Rik heeft er veel tijd ingestoken lijkt me, JEroen is er wel tevreden over, en de rest vindt het ook wel mooi.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:28:27 #102
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41207621
Jeroen showt zijn haar. Hilde "Als ik naar jou kijk denk ik, moet dat nou mijn schoonzoon worden!?"

Tijn is verder van mening dat Egbert nog een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op zijn bek moet.

Bij de zithoek heeft zich een groep met dames gevormd. Deze vormen een gesprek over het hebben van een mannelijk maatje in het huis en knuffellen. Milica vind dat hij Jeroen door de eerste dag samen nu al veel beter kent en is dankbaar voor zo´n maajte.

De oude garde Marcel en Hilde doen een spelletje. En de rest hang rond de pannen in de keuken.

klokt uit
pi_41207768
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_41208121
Er zit een groepje te kletsen en er staan er een paar te koken :

pi_41208369

Bijna 11 uur en ze gaan eten. Ze hebben een leuke dag zeggen ze, geen nominatie's en de sweer is verbeter roept Rik.
pi_41208672

Zitten nog steeds te eten, het is nou ondertussen 11 uur geweest, en ze vinden het lekker. Ze kunnen dus wel lekker koken daar.
pi_41208703
Michelin stelt tijdens het eten voor om vanavond wat leuks te doen. De anderen vinden dat ook. Ze hebben wel het idee dat het avond is om dat ze opgemerkt hebben dat het licht wat gedimd is t.o.v. overdag.
pi_41209020
Eten zijn ze klaar.. Tijn verteld over zijn reizen, ze lijken het leuk te vinden, rest is nog wat aan 't eten, andere tafel wordt nog wat Musli gegeten.
pi_41209490
Hilde heeft de wijn lekker zitten, ze zitten beetje na te praten.. Maar hilde vloept er soms wat uit..
pi_41210538
De appeltaart zit eraan te komen, de nieuwe dag ook.. Hun hebben net gegeten..
  zondag 27 augustus 2006 @ 00:02:44 #112
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41210663
tnx allemaal
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')