abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41210440
Het was heel erg gezellig

De BBQ was, uhh, bijzonder goed georganiseerd

Wij waren binnen een half uur thuis

En Cybersijp, bedankt voor het rondje, erg tof van je!

Foto's volgen nog
pi_41210810
dank voor het filmpje dag iedereen

en vooral duderinnetje, je roepte het hardste
pi_41210843
Jullie zijn wel erg vroeg thuis?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_41211015
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:06 schreef de.mrs het volgende:
dank voor het filmpje dag iedereen

en vooral duderinnetje, je roepte het hardste
Dat is snel!
pi_41211028
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:07 schreef vosss het volgende:
Jullie zijn wel erg vroeg thuis?
We hebben daar zeven uur lang gezeten!

En het meiske moest rije he, ik had nog wel 10 palmpjes gelust
pi_41211112
ja mmach stuurde het meteen door :p
pi_41211391
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:16 schreef de.mrs het volgende:
ja mmach stuurde het meteen door :p
Leuk hoor!

Marsepein heb ik net gebeld en die zat bij Antwerpen (als ik dat goed verstaan heb) , dus hij is nog wel ff aan het rijden
pi_41211463
denket
  zondag 27 augustus 2006 @ 01:53:28 #9
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41213818
Wij zijn ook al even thuis! Deze keer geen rally gereden

De auto is echt smerig

Was weer gezellig

Veel gebabeld over Fok, K&W en nog veel meer

CIJBERSIJP BEDANKIT VOOR HET RONDJE
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41213861
Ben benieuwd wat ik gemist heb

Nee kon echt niet, maar dat was wel duidelijk geloof ik man man wat een boel eters vandaag weer zeg, maar om het een bitje goed te maken dat deze kok geen acte de presence heeft gegeven een borrel op lokatie.

Kom maar op met filmpjes pics etc
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
  zondag 27 augustus 2006 @ 02:00:17 #11
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41213967
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 01:55 schreef Cybersijp het volgende:
Ben benieuwd wat ik gemist heb

Nee kon echt niet, maar dat was wel duidelijk geloof ik man man wat een boel eters vandaag weer zeg, maar om het een bitje goed te maken dat deze kok geen acte de presence heeft gegeven een borrel op lokatie.

Kom maar op met filmpjes pics etc
Je hebt een boel gezelligeheid gemist Sijp!

Mmach en Tnimble waren de cameracrew vanavond, dus het wachten is op hun uploads

Nogmaals top dat je dat rondje geregelt had! Echt hartstikke leuk!!!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41214066
Zo, ook ik ben thuis. Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de gezelligheid. De bbq was inderdad nogal, ehhh, goed maar iig niet georganiseerd.

Meneer de barkeeper vond het zo gezellig dat hij mijn bier maar opdronk

Maar verder is Drimmelen de plaats waar je moet zijn. Goedkoop en veel voor weinig. Aardige mensen enzo.

Wel typisch dat NIEMAND van de meet het in 1 keer gevonden had. 2 navigatie systemen wisten te vertellen dat het 10 km verderop lag. En het navigatiesysteem van Conflict had ruzie met de kaart.

Cybersijp is ook reuze bedankt voor de dubbele espresso. Ik denk wel dat ik er iets te veel op heb om wakker te blijven. Ik heb pupillen zo groot als frisbee's en ben TOTAAL niet moe.

Ik heb nog even een lekker biertje uit de koelkast gepakt en geniet nog even na.
pi_41214091
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 02:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Je hebt een boel gezelligeheid gemist Sijp!

Mmach en Tnimble waren de cameracrew vanavond, dus het wachten is op hun uploads

Nogmaals top dat je dat rondje geregelt had! Echt hartstikke leuk!!!
Ja dank dank dank, dacht dat het wel een leuk idee zou zijn.... Leuk dat t in de smaak viel zak maar zeggen. ik moet wel Mars effe over zijn bolletje aaien , zonder hem had ik het niet kunnen uitvoeren.

Grappig is dat Drimmelen(of al places dus) praktisch naast het plaatsje ligt waar mijn baas/zwager vandaan komt(Zevenbergen) Dus toen ik vanavond aan de bar vertelde van de "meet"zei hij meteen ik weet wel waar dat is, een leuke jachthaven etc etc. Je ziet zo in de middle van de rimboe was het nog niet

ben benieuwd naar de uploads verhalen etc

laat maar komen

edit: Mars koffie rulez bigtime, denk dat ik vandaag ook wel een bakje of 12 op heb. Zo lekker die koffie bij ons uit de koffie machine(calimari voor het geval iemand het iets zegt)

enne mars ? thx mate
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_41214153
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:24 schreef Conflict het volgende:

[..]

Leuk hoor!

Marsepein heb ik net gebeld en die zat bij Antwerpen (als ik dat goed verstaan heb) , dus hij is nog wel ff aan het rijden
Dat had je goed verstaan, ik heb uiteindelijk bij de Mc bij Breda ff gepinkeld en een Mc Kroket en een cola gehaald
  zondag 27 augustus 2006 @ 02:50:58 #15
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41214909
Allereerst: het was super gesjellig
en Marsepein, ik kan u niet genoeg bedanken voor het transport
De volgende keer ga ik er ook weer proberen zijn, hopelijk ook met de.mrs herself, wie weet.
Een random sfeerfilmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=Z806E10f--Q
Goede foto's heb ik niet echt want tnimbles camera was veel leuker om te gebruiken
pi_41216354
**proest** je hebt de bejaarde soos ook op de film. En die man he, die met dat roze overhemd he, die dronk mijn bier op
pi_41216663
brak
pi_41217528
Voorlopig zijn we wel de enige die rise-and-shine zijn!
pi_41218137
ik heb de tt iets aangepast
pi_41218602
Goedemorgen.

Wat een barbecue was dat!

[ Bericht 41% gewijzigd door Biancavia op 27-08-2006 12:18:53 ]
Ja, die met de ballen in de bek.
  Moderator zondag 27 augustus 2006 @ 12:31:07 #21
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  zondag 27 augustus 2006 @ 13:13:26 #22
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_41220760
goedemorgen, ma nog niet lang geslapen ook
pi_41228140
Cybersijp bedank voor het rondje!

Vandaag een *** dag gehad maa gisteren was ontzettend leuk!

De foto's ben ik nu aan bezig dus volgen zo.
pi_41229433
Na dat alle genodigden waren gearriveerd, wat voor enkele op een complete rally toch tussen de weilanden uit liep, en onder genot van een drankje waren bijgekomen van de reis zaten we allen wat verdeusd te kijken toen buiten de bbq werd ontstoken en we familiair naar buiten werden gedirigeerd door de dief van Marsepijn zijn biertje.

Vol 'enthousiasme' was de barkeep bezig de BBQ uit te leggen en het voor te doen.

Al gauw nam Marsepein het over. Als nieuwe Mod moet je laten zien wat je kunt! Al gauw schoot Arty te hulp om de lasten wat te delen.

Even verder op werd druk gediscuteerd. Waar ze het over hadden weet niemand maar Sanger vond het wel grappig zo te zien. (of kwam dat omdat MMach los ging met de hish speed shooting mode?)

Als FA houdt je de boel wel in de gaten. Vooral als een nieuwe mod bezig is.

De bediening was zeker niet slecht Hellace heeft net een nieuw drankje gekregen.

Nee Marsepein en Arty zijn niet aan het testen wie het langst hun hand oven de BBQ kunnen houden. De ene kant van de BBQ werd niet warm.

Zo gaat het beter met alles aan de werkende kant van de BBQ. MMach lijkt het probleem gevonden te hebben ?!?

De eerste stukken zijn gaar, MMach heeft honger gekregen van het proberen te repareren van de BBQ en brengt alvast de stukken naar binnen.

Te be continued (door het zien van de foto's heeft tnimble trek gekregen en gaat eerst wat naar binnen schuiven)
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:03:42 #25
148972 Hellace
Hellace kicks ass
pi_41231233
na een gezelligen rally rit waren we eindelijk op plaas van bestemming de meet was erg gezellig alleen een beetje jammer dat de bbq buiten was maar dat heeft ook wel weer wat en maar hoopen dat het niet ging regenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')