Nee. Ik open er een topic over.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:52 schreef harteloos het volgende:
schrijf er een boek over
goedzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:52 schreef Klonk het volgende:
ik durf niet te kijken
die heeft heel FOK!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:54 schreef tonks het volgende:
Ik heb een fanfoto van ijsmeis!
-991919 slijmbal.quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Een schot voor open doel en dan nog missen..![]()
En daar hou jij je aan >> ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:49 schreef pussydeluxe het volgende:
En ik vond het nog wel zo leuk enzo.
heb je daar geen bediende voor?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:01 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik wil ook fanfoto'sIk verdien ze ! Maar dan wel van een ECHTE beroemdheid als tonks
![]()
![]()
![]()
![]()
maar dat is alleen als mensen fan van je zijn!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:03 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh lieve tonks, ik wil een fanfoto van je![]()
Dat ben je stiekem toch wel een beetje? Ik vind jou in ieder geval veeeeeeeel leuker dan die chriz, veel intelligenter en schattigerquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:03 schreef tonks het volgende:
[..]
maar dat is alleen als mensen fan van je zijn!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat ben je stiekem toch wel een beetje? Ik vind jou in ieder geval veeeeeeeel leuker dan die chriz, veel intelligenter en schattiger![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat ben je stiekem toch wel een beetje? Ik vind jou in ieder geval veeeeeeeel leuker dan die chriz, veel intelligenter en schattiger![]()
waag het !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En daar hou jij je aan >> ?![]()
Kom op baggeren daar en snel![]()
tonks intelligent, haha. Dat is net zoiets als zeggen dat Xebrozius genuanceerd isquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:04 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat hoor ik eerder tegen jou te zeggen.quote:
Xebrozius is een poot die denkt dat hij slim is , maar ik ben slimmer dan hemquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
tonks intelligent, haha. Dat is net zoiets als zeggen dat Xebrozius genuanceerd is.
Noem jij dat baggeren Remlofquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:55 schreef remlof het volgende:
Ik mag wel in je fobo baggeren toch drib?
Oooh wacht meid postte ik dat echt ? Laten we onze vete vergeten doll, en vriendinnen worden, leuke bril trouwensquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat hoor ik eerder tegen jou te zeggen.
ja dat denk ik ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Xebrozius is een poot die denkt dat hij slim is , maar ik ben slimmer dan hem![]()
Ha!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat hoor ik eerder tegen jou te zeggen.
Slimmer dan hij bedoel je?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Xebrozius is een poot die denkt dat hij slim is , maar ik ben slimmer dan hem![]()
Nee dank je, ik pas.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooh wacht meid postte ik dat echt ? Laten we onze vete vergeten doll, en vriendinnen worden, leuke bril trouwens![]()
Nou sorry hoor mevrouw kijk-mij-over-de-7000-posts-hebben , maar ik vind jou maar een doosquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Slimmer dan hij bedoel je?kutkloon. Van wie zijn die foto's die je gebruikt? Het is een lelijk wijf in ieder geval.
wat denk jij dan dat ik denk?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:37 schreef Eririn het volgende:
[..]
Ik verwijder het ook![]()
wat denk jij dan?![]()
Jij danquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:48 schreef murp het volgende:
[..]
wat ben jij een ongelofelijke kutuser....
zo.....
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |