quote:
ik dacht even dat dit over de meeting gingquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vooral de pijnlijke stiltes vond ik briljant. En ik had tranen in mijn ogen toen David en Tim het rolstoelmeisje in het trappenhuis achterlieten.![]()
Echt? Ik dacht juist een domme opmerking te maken...quote:
Waren daar dan:quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:12 schreef Soempie het volgende:
ik dacht even dat dit over de meeting ging![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:23 schreef wyccie het volgende:
Haha, dat was toch de peperbus in Zwolle?
Gezocht op peperbus zwolle dus.... lijkt me sterk dat google dan die in BOZ laat zien... toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:27 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, in Bergen op Zoom staat ook een peperbus, die wordt met carnaval ook altijd aangekleed.
Deze, dus:quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:27 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, in Bergen op Zoom staat ook een peperbus, die wordt met carnaval ook altijd aangekleed.
Jawel, seizoen 1 is uit op dvdquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is Green Wing nog niet uit op DVD, klopt dat?
Net als de huisjes er voor....quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:32 schreef peaceman het volgende:
Moet zeggen dat ie er wel verdomd veel op lijkt..
sorry...quote:
Werkt dat zo tegenwoordig? Ik dacht dat het om het goede antwoord ging...quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:40 schreef peaceman het volgende:
maar die gaf het antwoord wat ik wilde horen...
Ja hallo, zo ken ik er ook nog wel een paar!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:40 schreef peaceman het volgende:
sorry...![]()
maar die gaf het antwoord wat ik wilde horen...
Dat ik mij vergis, daar kan zij niks aan doen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Werkt dat zo tegenwoordig? Ik dacht dat het om het goede antwoord ging...
Stom van mij![]()
Dat is wel zo, maar als dan het juiste antwoord alsnog gegeven wordt...quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:43 schreef peaceman het volgende:
Dat ik mij vergis, daar kan zij niks aan doen...
Tis gewoon mijn stomme fout, niet de hare!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |