Zo homo als een paard....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:49 schreef Canisfire het volgende:
Rik weet wel hoe met vrouwen om te gaan het is echt een ras homo.
Huhquote:
jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ruzies moeten er komen. Keiharde confrontaties.
En een plakkie opgerolde hamquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:51 schreef Kinga het volgende:
haha dat eten wij thuis ook altijd, nasi met gebakken eitje
Sabrina kon ook koken zei ze,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:51 schreef GeKa het volgende:
OMG What happend to Jeroen?
Is Semih de opperkok? Ben eigenlijk wel benieuwd of er iemand anders is die lekker kan koken, anders kunnen ze Semih beter maar niet gaan nomineren (ook omdat ik dat natuurlijk niet leuk zou vinden)
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh... Nu nog eten. In plaats dat ze dat dan doen als ik een film zit te kijken
Wel een intelligente versie ervan, dan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:52 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Semih de Willem van deze serie wordt....
t Zijn gewoon goudeerlijke meisjes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:53 schreef Kinga het volgende:
Ik moet zeggen, monique stijgt op me lijstje, terwijl ze op plaats 14 stond. Ik vind haar echt een lieverd.
Ja of die andere blonde een van de twee in iedergeval.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef GeKa het volgende:
[..]
Sabrina? Echt waar?
Waarom heb ik toch moeite om dat te geloven?![]()
Veel levenswijsheid en positiviteit. Terwijl ze ook heel stil kan zijn.....Kortom een hele leuke vrouwquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:53 schreef Kinga het volgende:
Ik moet zeggen, monique stijgt op me lijstje, terwijl ze op plaats 14 stond. Ik vind haar echt een lieverd.
Terwijl BB toch steeds precies om 0:00uur aangeeft dat het middernacht isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze zijn hun ritme volledig kwijt.... Lunch was om 4 uur...
Die kalmte die ze over zich had bij de weekopdracht, prachtig gewoon.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Veel levenswijsheid en positiviteit. Terwijl ze ook heel stil kan zijn.....Kortom een hele leuke vrouw![]()
Monique zei inderdaad dat ze kon koken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja of die andere blonde een van de twee in iedergeval.
Wat knap is, want `s avonds om 12 uur krijgen ze de juiste tijd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze zijn hun ritme volledig kwijt.... Lunch was om 4 uur...
Vastberaden liet ze zich niet uit haar Consentraaaasie halen....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die kalmte die ze over zich had bij de weekopdracht, prachtig gewoon.
We kunnen dus stellen dat Monique de boelt relativeert in het huis.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die kalmte die ze over zich had bij de weekopdracht, prachtig gewoon.
neee nog nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:55 schreef cpuntb het volgende:
Zo... nu ze zo gezellig zitten te eten: TELEFOON!
Blijft moeilijk om na slaap enigszins de tijd te raden. Ik wordt ook wel eens al wakker terwijl ik er pas 3 uur in lig. Zonder wekker had ik dan ook geen idee gehad hoe laat het was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Terwijl BB toch steeds precies om 0:00uur aangeeft dat het middernacht is
Niet als jij de enige bent die aan de waterpijp lurkt...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef LuQas het volgende:
Offtopic: Kan het roken van een waterpijp kwaad als je snipverkouden bent?
Jaaaa... als ze eindelijk besloten/ gestemd hebben wie de telefoon opneemt: ophangen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:57 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
neee nog niet
pas als ze allemaal in bed liggen.
en wanneer ze er bijna zijn weer ophangen![]()
en dat heel de nacht vol houden![]()
Welnee, gewoon doen. Gaat alles lekker los van zitten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef LuQas het volgende:
Dat is overigens pas sinds vandaag bekend.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Terwijl BB toch steeds precies om 0:00uur aangeeft dat het middernacht is
Ja he! Janine moet daar weg danquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:59 schreef arneaux het volgende:
De groep is zo precies goed in t midden verdeeld. Nou ongeveer dan.
drugsgebruiker!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef LuQas het volgende:
Ze zijn heerlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Zijn gewoon goudeerlijke meisjes.
E10 wel, die wil Monique kwijt, zodat hij achter Sabrina aankanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze zijn heerlijk.
Ik zoek meestal de stream op waar zij zijn... meestal hilarische gesprekken.
Zij gaan ook bij iedereen zitten en vormen niet echt een kliekje.
Ik heb nog niemand hun naam horen noemen bij de nominaties.
Had ik al gecapt. Hier is ie nogmaalsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:00 schreef Kinga het volgende:
Wie capt hoofd van Jeroen?
Ja, maar eerst wil hij Semih kwijt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:01 schreef GeKa het volgende:
[..]
E10 wel, die wil Monique kwijt, zodat hij achter Sabrina aankan
Ja.. het is een topgozer, maar hij moet er toch maar uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, maar eerst wil hij Semih kwijt.
Ja helaas Marlicia dus ook die had ik liever omgeruilt gezien met Janine,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:02 schreef Nostalgist het volgende:
Leuk die tafelindeling weer... Geeft de scheiding in de groep goed weer..... De Vlieger-groep zit weer bij elkaar....
En ik wil E10 graag als eerste kwijtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, maar eerst wil hij Semih kwijt.
Kort samengevat E10's logica.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja.. het is een topgozer, maar hij moet er toch maar uit.
De Bewoners van BB6quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:03 schreef LuQas het volgende:
Beide zusjes hebben toch een kind thuis, of niet?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:03 schreef LuQas het volgende:
Jepquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:03 schreef LuQas het volgende:
Thanksquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had ik al gecapt. Hier is ie nogmaals
[afbeelding]
Monique heeft een zoon van 14 + dochter van 12, en Sabrina een dochtertje van 6 jaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:03 schreef LuQas het volgende:
de vlieger groep dat zijn: Etienne, Marcel Hilde Dochter Hilde en?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:02 schreef Nostalgist het volgende:
Leuk die tafelindeling weer... Geeft de scheiding in de groep goed weer..... De Vlieger-groep zit weer bij elkaar....
en Jeroenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:06 schreef itsme het volgende:
[..]
de vlieger groep dat zijn: Etienne, Marcel Hilde Dochter Hilde en?
En Monique heeft ook nog een dochter van 12 of 13quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Monique heeft een zoon van 15 en Sabrina een dochtertje van 5 jaar.
Bij mijn weten is die dochter 12quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Monique heeft een zoon van 14 en Sabrina een dochtertje van 5 jaar.
Ik denk dat Jeroen minder vastgeroest in die groep zit hoor. Die zou ook zo maar meer de kant van Tijn en Rik op kunnen trekken.quote:
Jeroen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Jeroen, het vriendje van Marcelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Tot nu toe zien ze het ook als een schoolreisje... maar zal wel veranderen als de één na de ander het "schoolreisje" moet verlaten...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:07 schreef PKfotografie het volgende:
ik begin me redelijk te storen aan dat boeren en vervolgends duim tegen voorhoofd houden.
dacht dat alleen brugklassers dat deden.
You'd better hide als ze "De vlieger" gaan zingen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:07 schreef PKfotografie het volgende:
ik begin me redelijk te storen aan dat boeren en vervolgends duim tegen voorhoofd houden.
dacht dat alleen brugklassers dat deden.
dat genoegen heb ik tot nu toe kunnen ontlopenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
You'd better hide als ze "De vlieger" gaan zingen...![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:10 schreef itsme het volgende:
[..]
darn Hoe kon ik Wolter Kroes vergeten.![]()
Wacht maar... met een beetje mazzel en wat bier/ wijn kun je je lol op !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:10 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat genoegen heb ik tot nu toe kunnen ontlopen![]()
Heb ik net zo...ze gaat me erg irriteren met haar manier van pratenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:11 schreef bunnyma het volgende:
De stem van Micheline gaat me steeds meer tegen staan....zo'n leizig, zeurderig stemmetje.
Gaat je niet lang lukken voorspel ik je nu al....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:10 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat genoegen heb ik tot nu toe kunnen ontlopen![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:10 schreef Canisfire het volgende:
Eingelijk zou nu dat hek dicht moeten gaan.
Verrasing: big brother is nu veranderd in big brother the battle!,
Idd. Soms gaat het een tijd lang heel goed, zoals vannacht op het bed van de zusjes. Maar sommige tijden is het echt heel erg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:11 schreef bunnyma het volgende:
De stem van Micheline gaat me steeds meer tegen staan....zo'n leizig, zeurderig stemmetje.
Ze is veel minder overdreven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Sinds Janine nu een weekje afgekickt is van blowen etc... is ze wel wat vriendelijker geworden volgens mij...
Met ieder glas wijn komt ze beter in haar rol....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:15 schreef LuQas het volgende:
Ik word echt gestoord van Hilde, wat een vreselijk wijf.
hij zegt ook niets terug die lamlulquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:15 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde zit nu Jeroen af te zeiken geloof ik met zijn haren...
Ik weet niet of het taktiek is, maar buiten heeft ze een bepaalde positie en 'status'. (binnen haar vrienden- en werkkring dus).quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:14 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Ze stapte het huis in met de verkeerde tactiek... en is tot inkeer gekomen...![]()
Wat zei ze?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:16 schreef rubstar het volgende:
[..]
hij zegt ook niets terug die lamlul
Dat kan hij ook niet. Jeroen is een beetje dom.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:16 schreef rubstar het volgende:
[..]
hij zegt ook niets terug die lamlul
Ze maakte zijn haar belachelijk..quote:
Hilde heeft een wijntje op en zit gewoon de boel in de maling te nemen.quote:
Beetje houding van Al Bundyquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB260897.jpg]afbeelding][/URL]
Moet ie even met Janine gaan praten. Voelt ie zich zo weer geliefd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:19 schreef schatje het volgende:
Ik vind het gewoon gemeen hoor om zo'n jongen in de zeik te nemen.
Kom zeg, hij heeft al zn chromosoompjes toch of niet? Hij kan zichzelf prima verdedigen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:19 schreef schatje het volgende:
Ik vind het gewoon gemeen hoor om zo'n jongen in de zeik te nemen.
Ik vroeg mne al af de vliegergroep, ik dacht aan 1 of andere louche zakenman.......quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
You'd better hide als ze "De vlieger" gaan zingen...![]()
Hij luistert wel naar je.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet ie even met Janine gaan praten. Voelt ie zich zo weer geliefd.
Dat is Marcelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:22 schreef AliceD het volgende:
[..]
Ik vroeg mne al af de vliegergroep, ik dacht aan 1 of andere louche zakenman.......
Ik heb nog niet echt iets negatiefs aan hem kunnen ontdekken, hooguit dat hij te weinig opvalt.quote:
nou, hij scheurt een servetje en zegt iets over respect.. je moet gewoon die Hilde aankijken en zeggen die kop van jou, die ziet er ook niet uit auwe.. en dan moet je gaan lachen..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:24 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen raakt pissed off...
"Als ik de smauzebek van je zie heb jij ook een stoeptegel proberen weg te koppen, of nie."quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:26 schreef rubstar het volgende:
[..]
nou, hij scheurt een servetje en zegt iets over respect.. je moet gewoon die Hilde aankijken en zeggen die kop van jou, die ziet er ook niet uit auwe.. en dan moet je gaan lachen..
die niet houden van al die toeristen die in het weekend naar Amsterdam komen om uit te gaan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:26 schreef LuQas het volgende:
Janine heeft het over ' wij amsterdammers' kom op zeg... doodvermoeiend.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:25 schreef Flujas het volgende:
Is Hilde een beetje dronken? jesus hoe die praat zeg. Ik krijg steeds meer medelijden met Milica
Dat klopt ook wel, maar ze woont er net 5 jaar. Ze is geboren en getogen Haagse. De doos.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:28 schreef bunnyma het volgende:
[..]
die niet houden van al die toeristen die in het weekend naar Amsterdam komen om uit te gaan.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:27 schreef arneaux het volgende:
[..]
"Als ik de smauzebek van je zie heb jij ook een stoeptegel proberen weg te koppen, of nie."
Simpel.
Mooie capquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:29 schreef Taz10 het volgende:
tis gewoon dikke pret met hilde, die heeft gewoon lol daar prikt een ieder toch wel doorheen, of denken jullie nu echt dat moe roggel bloedserieus is ??![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Hilde !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:30 schreef cpuntb het volgende:
Wat hoor ik voor gepiep??
ze kan dan wel wijn op hebben maar er komt toch een moment dat je ff op moet treden zodat je niet compleet afgebrand wordt.. maar goed Jeroen gaat liever afwassenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:29 schreef Taz10 het volgende:
tis gewoon dikke pret met hilde, die heeft gewoon lol daar prikt een ieder toch wel doorheen, of denken jullie nu echt dat moe roggel bloedserieus is ??![]()
Ja idd!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hilde lacht hetzelfde als Gerard Joling
De aanwezigheid van Hilde in dat huis zou voor mij reden zijn voor een vrijwillige exit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:29 schreef bunnyma het volgende:
Jeroen vlucht....
quote:
Yep, als zelfs je eigen dochter wegloopt....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:31 schreef Peter6000 het volgende:
Treurig gezicht ook, zo helemaal alleen aan dat tafeltje
Ik zit ook smakelijk te lachen, kan het niet helpen.....quote:
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zit ook smakelijk te lachen, kan het niet helpen.....![]()
![]()
Jupquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:33 schreef BBoon het volgende:
Volgens mij heb ik niet zoveel gemist Is Hilde dronken??????
Klopt. Wanker.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:34 schreef rubstar het volgende:
je wilt het bijna opnemen voor die Jeroen.. de zielepoot..
E10 komt in zijn gesprekken altijd met de duidelijkste standaard politieke antwoorden ooit..
" ja vrouwen de zitten altijd van heey wat zie je er goed uit, en dan heb ik zoiets van meen je dat nou?"
dat zegt ie ook alleen maar omdat ie weet dat hij dan een reactie krijgt van Janine..
Die heeft er dan wel een bakje glasen inzitten danquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:37 schreef Scrupules het volgende:
janine denkt dat ze pas lelijk wordt als ze een glas in dr gezicht krijgt![]()
Exactly my thoughts.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:37 schreef cpuntb het volgende:
Luistert E10 wel of denkt ie ergens anders aan?
haha....als iemand 4 glaasjes wijn op heeft is die al dronken zekerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:36 schreef Mikiej15 het volgende:
''zal ik even gaan roken dan''..
Damn, en dan zeiken dat ze ze niet meer aardig vindt doen.. Nee!! je bent dronken.
die mag er dan linea recta uit.. vervelend secreetquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:38 schreef Inca het volgende:
Hilde is gewoon zich zelf
Kan ook aan de avond liggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:38 schreef riri het volgende:
[..]
haha....als iemand 4 glaasjes wijn op heeft is die al dronken zeker
ergeren is greatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:38 schreef Mikiej15 het volgende:
Ik zit expres naar Hilde en die sooi te kijken, anders erger ik me aan Sjaan en E10
Vervelende secreten moesten toch blijven. Anders mag Janine ook exit, gevolgd door Etienne.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:39 schreef rubstar het volgende:
[..]
die mag er dan linea recta uit.. vervelend secreet
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:39 schreef arneaux het volgende:
Gatverdamme. Etiënne.
Hij doet echt of hij Don Etiënne in Zwolle is.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:39 schreef arneaux het volgende:
Gatverdamme. Etiënne.
Hij doet echt of hij Don Etiënne in Zwolle is.
Nee die mag der voor mij nog wel een poosje inblijven is tenminste lol kijk naar die andere zeikerdsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:39 schreef rubstar het volgende:
[..]
die mag er dan linea recta uit.. vervelend secreet
en je ergert je niet aan Hilde ??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:38 schreef Mikiej15 het volgende:
Ik zit expres naar Hilde en die sooi te kijken, anders erger ik me aan Sjaan en E10
In Zwolle hebben ze dan ook leipe tenten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:41 schreef arneaux het volgende:
Hahahaha. Etiënne kan iedereen in elke tent eruit laten zetten. Hij kent tenslotte iedereen. Het is wel opvallend dat hij dit tegen Janine verteld, vertel ditzelfde verhaal tegen Tijn of Semih ofzo en hij word gewoon uitgekotst en gelachen.
Minder als aan die andere 2quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:41 schreef Flujas het volgende:
[..]
en je ergert je niet aan Hilde ??
Toon me uw vrienden en ik zeg u wie u bent.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
Milica is zo'n leuke meid. Waarom gaat ze in vredesnaam iedere keer bij die gladjakker liggen
TALPA moet dan wel voor de ziekenhuisonkosten opdraaien.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:40 schreef Scrupules het volgende:
ik hoop dat ie bij zn exit goed opgewacht wordt![]()
Etiënne ziet zichzelf al helemaal zitten in zn geblindeerde Mercedes SL500, langzaam rijdend door de binnenstad, lekkere mokkel naast 'm, word vaak gebeld, en deelt orders uit. Sjongejongejonge.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:43 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
In Zwolle hebben ze dan ook leipe tenten.
Milica weet natuurlijk niet dat hij 'Mein Kampf' onder zijn hoofdkussen heeft liggen. Als ze dat wist, zou ze misschien niet zo close meer zijn met dem Etienne.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Toon me uw vrienden en ik zeg u wie u bent.....![]()
Ken het me niet voorstellenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:44 schreef AliceD het volgende:
Sjaan dressed zich graag da bomb
Anders dalen de kijkcijfers nog meer.....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:44 schreef Kinga het volgende:
Waarom laten ze die leuke groep niet zien. Die hebben tenminste leuke, interessante, met beetje inhoud, gesprekken.
Nog nooit van die uitspraak gehoord, maar het is wel heel erg waar als ik er zo over nadenk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Toon me uw vrienden en ik zeg u wie u bent.....![]()
Dat snap ik even niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Anders dalen de kijkcijfers nog meer.....
Zullen we tennisballetjes met briefjes erin door het zwembadraam gaan gooien?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica weet natuurlijk niet dat hij 'Mein Kampf' onder zijn hoofdkussen heeft liggen. Als ze dat wist, zou ze misschien niet zo close meer zijn met dem Etienne.
wiet service?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Etiënne ziet zichzelf al helemaal zitten in zn geblindeerde Mercedes SL500, langzaam rijdend door de binnenstad, lekkere mokkel naast 'm, word vaak gebeld, en deelt orders uit. Sjongejongejonge.
Nee, met toppen wiet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zullen we tennisballetjes met briefjes erin door het zwembadraam gaan gooien?![]()
Ik doe meequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zullen we tennisballetjes met briefjes erin door het zwembadraam gaan gooien?![]()
Nou moe, die Patrick word allemaal besproken. Zet hem in dat huis.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nu heb ik nog de neiging om de tv uitzendingen te bekijken. Omdat ik weet dat ik niet alles op de streams zie...quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica weet natuurlijk niet dat hij 'Mein Kampf' onder zijn hoofdkussen heeft liggen. Als ze dat wist, zou ze misschien niet zo close meer zijn met dem der Etienne.
Je hebt gelijk... Het zijn lichtbakken...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik doe mee.. als er een raam was
Ow zoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nu heb ik nog de neiging om de tv uitzendingen te bekijken. Omdat ik weet dat ik niet alles op de streams zie...
Nee, na 'mit' volgt in het Duits derde naamval. 'Dem Etienne' dus.quote:
Het gaat niet om Kluivert hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:48 schreef rubstar het volgende:
Janine zit zich aan Patrick (Kluivert??) te ergeren omdat ie alle aandacht wil hebbenals ie ergens in een club binnekomt
en dat vind ze echt erg.. en dat komt natuurlijk omdat zij dan geen aandacht meer krijgt..
Nooit gezien. Maar ik zwalk ook niet meer alle kroegen af in het weekend, dus vandaar misschien.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:49 schreef Bocaj het volgende:
Hey Scan, jij woont toch ook in Zwollywood? Heb je e10 wel eens gezien?? of je kinderen??
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, na 'mit' volgt in het Duits derde naamval. 'Dem Etienne' dus.
Als Milica zo bij mij lag, dan kreeg niets of niemand me meer wegquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:50 schreef cpuntb het volgende:
Let op: E10 gaat of niks meer zeggen of gaat weg (hoewel Milica wel bij hem ligt) nu Rik er bij is komen zitten...
Ze moeten ook overdag zoeken s nachts vind je ze nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:51 schreef arneaux het volgende:. Janine is achterna gezeten door de politie en ze konde haar niet vinden. Toen ze gevonden was zei de politie :"Petje af meisje, petje af."
.
Godver nu ben ik benieuwd wat Marlies heb gedaan?!
Krijg lekker het kanker achter je hartklep met je kutracistische opmerkingen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:52 schreef Inca het volgende:
[..]
Ze moeten ook overdag zoeken s nachts vind je ze niet
Mijn ideequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Milica zo bij mij lag, dan kreeg niets of niemand me meer weg
volgens mij wel hoor.. hij heeft een boek geschreven.. was getrouwd met een mooie vrouw die 9 miljoen heeft gekregen.. dat was de vrouw van kluivert tochquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:50 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het gaat niet om Kluivert hoor..
Klopt... maar het is dus Mit dem Etienne, omdat er 'mit' voor staat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Der Mann
Der Junge
Der E10 ???
Laat maar ben ook geen mof!![]()
Zeg, kap eens met die opmerkingen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:52 schreef Inca het volgende:
[..]
Ze moeten ook overdag zoeken s nachts vind je ze niet
Ja? Hmm.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:54 schreef rubstar het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor.. hij heeft een boek geschreven.. was getrouwd met een mooie vrouw die 9 miljoen heeft gekregen.. dat was de vrouw van kluivert toch
ze keek naar mij hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Micheline werkt een verliefde blik naar Semih.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2608107.jpg]afbeelding][/URL]
Ik krijg toch meer het idee dat zij net gezegd heeft; zal ik jou eens een tepel afbijten!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Micheline werkt een verliefde blik naar Semih.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2608107.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook met de achterliggende gedachte dat je Hilde dan als schoonmoeder zou krijgen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, verpest jij het weer effe voor die gasten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ook met de achterliggende gedachte dat je Hilde dan als schoonmoeder zou krijgen?
Ik ga op 10 hoog wonen zonder liftquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ook met de achterliggende gedachte dat je Hilde dan als schoonmoeder zou krijgen?
Ik denk dat ze niet al te verbaasd zullen zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:57 schreef rubstar het volgende:
kijken hoe ze reageren als het middernacht is
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, verpest jij het weer effe voor die gasten.![]()
Erg hè, dat een man van 42 zoiets zegt. En nog wel getrouwd ookquote:
Ik zal er maar geen mening over hebben.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Erg hè, dat een man van 42 zoiets zegt. En nog wel getrouwd ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |