Zo homo als een paard....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:49 schreef Canisfire het volgende:
Rik weet wel hoe met vrouwen om te gaan het is echt een ras homo.
Huhquote:
jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ruzies moeten er komen. Keiharde confrontaties.
En een plakkie opgerolde hamquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:51 schreef Kinga het volgende:
haha dat eten wij thuis ook altijd, nasi met gebakken eitje
Sabrina kon ook koken zei ze,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:51 schreef GeKa het volgende:
OMG What happend to Jeroen?
Is Semih de opperkok? Ben eigenlijk wel benieuwd of er iemand anders is die lekker kan koken, anders kunnen ze Semih beter maar niet gaan nomineren (ook omdat ik dat natuurlijk niet leuk zou vinden)
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh... Nu nog eten. In plaats dat ze dat dan doen als ik een film zit te kijken
Wel een intelligente versie ervan, dan.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:52 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Semih de Willem van deze serie wordt....
t Zijn gewoon goudeerlijke meisjes.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:53 schreef Kinga het volgende:
Ik moet zeggen, monique stijgt op me lijstje, terwijl ze op plaats 14 stond. Ik vind haar echt een lieverd.
Ja of die andere blonde een van de twee in iedergeval.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef GeKa het volgende:
[..]
Sabrina? Echt waar?
Waarom heb ik toch moeite om dat te geloven?![]()
Veel levenswijsheid en positiviteit. Terwijl ze ook heel stil kan zijn.....Kortom een hele leuke vrouwquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:53 schreef Kinga het volgende:
Ik moet zeggen, monique stijgt op me lijstje, terwijl ze op plaats 14 stond. Ik vind haar echt een lieverd.
Terwijl BB toch steeds precies om 0:00uur aangeeft dat het middernacht isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze zijn hun ritme volledig kwijt.... Lunch was om 4 uur...
Die kalmte die ze over zich had bij de weekopdracht, prachtig gewoon.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Veel levenswijsheid en positiviteit. Terwijl ze ook heel stil kan zijn.....Kortom een hele leuke vrouw![]()
Monique zei inderdaad dat ze kon koken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja of die andere blonde een van de twee in iedergeval.
Wat knap is, want `s avonds om 12 uur krijgen ze de juiste tijd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze zijn hun ritme volledig kwijt.... Lunch was om 4 uur...
Vastberaden liet ze zich niet uit haar Consentraaaasie halen....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die kalmte die ze over zich had bij de weekopdracht, prachtig gewoon.
We kunnen dus stellen dat Monique de boelt relativeert in het huis.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die kalmte die ze over zich had bij de weekopdracht, prachtig gewoon.
neee nog nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:55 schreef cpuntb het volgende:
Zo... nu ze zo gezellig zitten te eten: TELEFOON!
Blijft moeilijk om na slaap enigszins de tijd te raden. Ik wordt ook wel eens al wakker terwijl ik er pas 3 uur in lig. Zonder wekker had ik dan ook geen idee gehad hoe laat het was.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Terwijl BB toch steeds precies om 0:00uur aangeeft dat het middernacht is
Niet als jij de enige bent die aan de waterpijp lurkt...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef LuQas het volgende:
Offtopic: Kan het roken van een waterpijp kwaad als je snipverkouden bent?
Jaaaa... als ze eindelijk besloten/ gestemd hebben wie de telefoon opneemt: ophangen!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:57 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
neee nog niet
pas als ze allemaal in bed liggen.
en wanneer ze er bijna zijn weer ophangen![]()
en dat heel de nacht vol houden![]()
Welnee, gewoon doen. Gaat alles lekker los van zitten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef LuQas het volgende:
Dat is overigens pas sinds vandaag bekend.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Terwijl BB toch steeds precies om 0:00uur aangeeft dat het middernacht is
Ja he! Janine moet daar weg danquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:59 schreef arneaux het volgende:
De groep is zo precies goed in t midden verdeeld. Nou ongeveer dan.
drugsgebruiker!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:56 schreef LuQas het volgende:
Ze zijn heerlijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Zijn gewoon goudeerlijke meisjes.
E10 wel, die wil Monique kwijt, zodat hij achter Sabrina aankanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze zijn heerlijk.
Ik zoek meestal de stream op waar zij zijn... meestal hilarische gesprekken.
Zij gaan ook bij iedereen zitten en vormen niet echt een kliekje.
Ik heb nog niemand hun naam horen noemen bij de nominaties.
Had ik al gecapt. Hier is ie nogmaalsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:00 schreef Kinga het volgende:
Wie capt hoofd van Jeroen?
Ja, maar eerst wil hij Semih kwijt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:01 schreef GeKa het volgende:
[..]
E10 wel, die wil Monique kwijt, zodat hij achter Sabrina aankan
Ja.. het is een topgozer, maar hij moet er toch maar uit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, maar eerst wil hij Semih kwijt.
Ja helaas Marlicia dus ook die had ik liever omgeruilt gezien met Janine,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:02 schreef Nostalgist het volgende:
Leuk die tafelindeling weer... Geeft de scheiding in de groep goed weer..... De Vlieger-groep zit weer bij elkaar....
En ik wil E10 graag als eerste kwijtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, maar eerst wil hij Semih kwijt.
Kort samengevat E10's logica.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja.. het is een topgozer, maar hij moet er toch maar uit.
De Bewoners van BB6quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:03 schreef LuQas het volgende:
Beide zusjes hebben toch een kind thuis, of niet?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:03 schreef LuQas het volgende:
Jepquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:03 schreef LuQas het volgende:
Thanksquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had ik al gecapt. Hier is ie nogmaals
[afbeelding]
Monique heeft een zoon van 14 + dochter van 12, en Sabrina een dochtertje van 6 jaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:03 schreef LuQas het volgende:
de vlieger groep dat zijn: Etienne, Marcel Hilde Dochter Hilde en?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:02 schreef Nostalgist het volgende:
Leuk die tafelindeling weer... Geeft de scheiding in de groep goed weer..... De Vlieger-groep zit weer bij elkaar....
en Jeroenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:06 schreef itsme het volgende:
[..]
de vlieger groep dat zijn: Etienne, Marcel Hilde Dochter Hilde en?
En Monique heeft ook nog een dochter van 12 of 13quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Monique heeft een zoon van 15 en Sabrina een dochtertje van 5 jaar.
Bij mijn weten is die dochter 12quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Monique heeft een zoon van 14 en Sabrina een dochtertje van 5 jaar.
Ik denk dat Jeroen minder vastgeroest in die groep zit hoor. Die zou ook zo maar meer de kant van Tijn en Rik op kunnen trekken.quote:
Jeroen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Jeroen, het vriendje van Marcelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Tot nu toe zien ze het ook als een schoolreisje... maar zal wel veranderen als de één na de ander het "schoolreisje" moet verlaten...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:07 schreef PKfotografie het volgende:
ik begin me redelijk te storen aan dat boeren en vervolgends duim tegen voorhoofd houden.
dacht dat alleen brugklassers dat deden.
You'd better hide als ze "De vlieger" gaan zingen...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:07 schreef PKfotografie het volgende:
ik begin me redelijk te storen aan dat boeren en vervolgends duim tegen voorhoofd houden.
dacht dat alleen brugklassers dat deden.
dat genoegen heb ik tot nu toe kunnen ontlopenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
You'd better hide als ze "De vlieger" gaan zingen...![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:10 schreef itsme het volgende:
[..]
darn Hoe kon ik Wolter Kroes vergeten.![]()
Wacht maar... met een beetje mazzel en wat bier/ wijn kun je je lol op !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:10 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat genoegen heb ik tot nu toe kunnen ontlopen![]()
Heb ik net zo...ze gaat me erg irriteren met haar manier van pratenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:11 schreef bunnyma het volgende:
De stem van Micheline gaat me steeds meer tegen staan....zo'n leizig, zeurderig stemmetje.
Gaat je niet lang lukken voorspel ik je nu al....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:10 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat genoegen heb ik tot nu toe kunnen ontlopen![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:10 schreef Canisfire het volgende:
Eingelijk zou nu dat hek dicht moeten gaan.
Verrasing: big brother is nu veranderd in big brother the battle!,
Idd. Soms gaat het een tijd lang heel goed, zoals vannacht op het bed van de zusjes. Maar sommige tijden is het echt heel erg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:11 schreef bunnyma het volgende:
De stem van Micheline gaat me steeds meer tegen staan....zo'n leizig, zeurderig stemmetje.
Ze is veel minder overdreven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:11 schreef Bocaj het volgende:
Sinds Janine nu een weekje afgekickt is van blowen etc... is ze wel wat vriendelijker geworden volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |