Sorry, wáár gaan we naartoe?quote:Op maandag 18 december 2006 16:39 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
OiJe gaat gezellig mee. Punt. Van tevoren gezellig bij Jacq eten en erna gezellig stappen in het o zo geweldige uitgaansleven van Nijmegen.
The Fratellis vallen gewoon toevallig daartussen.
![]()
Nog niet gezien, zal eens op youtube kijkenquote:En Billy ken ik niet, ik ben en blijf voor Everybody Knows You Cried Last Night.![]()
Hebben jullie de clip van Chelsea Dagger al gezien? Die komt verdacht vaak op MTV langs!
Nou, om de hele boel maar eens ff GOED te relativeren moet je Billy gewoon ff horen. Dan word je wat kritischer! Daar worden we immers voor opgeleid, alhoewel dat idd ook niet echt duidelijk isquote:Op maandag 18 december 2006 16:39 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
OiJe gaat gezellig mee. Punt. Van tevoren gezellig bij Jacq eten en erna gezellig stappen in het o zo geweldige uitgaansleven van Nijmegen.
The Fratellis vallen gewoon toevallig daartussen.
![]()
En Billy ken ik niet, ik ben en blijf voor Everybody Knows You Cried Last Night.![]()
Hebben jullie de clip van Chelsea Dagger al gezien? Die komt verdacht vaak op MTV langs!
Hetgeen waarvan ik ofschoon geen verstand heb echter.quote:Op maandag 18 december 2006 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een nummer als Whistle For The Choir had zo op Who Killed The Zutons? gekund echter.
Naar Nijmegen, de plaats die jij hebt verloochend, ja. (Terecht danwel onterecht)quote:
Ja maar er stond 'o zo geweldig'quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:17 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Naar Nijmegen, de plaats die jij hebt verloochend, ja. (Terecht danwel onterecht)
cy·nisch (bn.)quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:29 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
Vince The Lonable Stonerquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:30 schreef Maisnon het volgende:
Chelsea Dagger klinkt vet
En Kasabian ken ik ook pas sinds kort, maar ehm, welke nummers MOET ik geluisterd hebben naar jullie mening?
Hetzelfde doen ze met Chelsea Dagger bij 3FM Serious Request.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:14 schreef JeroenV het volgende:
Ik begin nu te twijfelen of dit toch de beste cd van het jaar is voor mij, ik blijf hem maar draaien.
Volgens mij is het de jongen uit Lola van The Kinks anno 2006.quote:Op zondag 24 december 2006 18:56 schreef JeroenV het volgende:
Waar gaat Chelsea daggar eigenlijk over?
Heb zoveel zin in het concert![]()
Nee man, is een cool liedjequote:Op zondag 24 december 2006 19:00 schreef StrayDog het volgende:
Chelsea Dagger is wel een irritant kutnummer, voor de rest ken ik nog niks van ze.
Ja Chelsea Dagger wordt nu wel even heeeeel erg gehyped, ik hoop niet dat ze daardoor een one day fly hier worden :Squote:
't Is nu ook al een stadionnummer.. Heerenveen-supporters zetten een aantal keer het 'tadada tadada' in..quote:Op dinsdag 26 december 2006 04:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja Chelsea Dagger wordt nu wel even heeeeel erg gehyped, ik hoop niet dat ze daardoor een one day fly hier worden :S
Was het niet gewoon een FF nummer wat ze na probeerden te doen?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
't Is nu ook al een stadionnummer.. Heerenveen-supporters zetten een aantal keer het 'tadada tadada' in..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |