Jezus zit me niet mee. Dan kan die gozer waarmee ik altijd ga niet...quote:Op donderdag 14 december 2006 22:17 schreef JeroenV het volgende:
Jaaaaaa. De 23e staan ze in het Patronaat. Daar MOET ik heen!![]()
Heb hem ook en dat hoor ik er inderdaad heel erg in terug.quote:Op zondag 5 november 2006 15:52 schreef belsen het volgende:
De CD is op zijn minst aardig, ja. Het doet mij voornamelijk denken aan Supergrass.
Heb ik dit gezegd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:11 schreef Zyggie het volgende:
Die stem, wordt dat wederom hip. Ik vind het lelijk namelijk.
Eens, mits niet te vaak.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:14 schreef -skippybal- het volgende:
Ik deze plaat vandaag tweedehands kunnen bemachtigen voor een leuke prijs van iemand die het niks vond en heb 'm nu één keer geluisterd.
Ik vind het echt zo'n plaat die perfect is om zaterdag op te zetten met wat bier voor je na de kroeg gaat![]()
Volgens mij is dat bij veel goede cd's.quote:Op zondag 17 december 2006 13:55 schreef Zyggie het volgende:
Eens, mits niet te vaak.
Hm, ik vind het eigenlijk best anders dan The Zutons. Leuker en minder gepolijst.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:37 schreef methodmich het volgende:
Heb hem ook en dat hoor ik er inderdaad heel erg in terug.
Net als, iets recenter, The Zutons.
Dat is toch dat Green Day-achtige gedrocht? Dat is inderdaad niet echt iets om vrolijk van te worden, nee. Maar volgens mij is dat een redelijk vroege demo, niet echt een indicatie van waar ze nu staan.quote:Op zondag 17 december 2006 22:46 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
Ik word geloof ik de 27e meegesleurd naar Doornroosje (ondanks dat ik niet mee hoef), maar of ik er zo gelukkig van word is 2; Hebben jullie Billy wel s gehoord? Das niet echt dat je zegt "tof"! Maar goed, Chelsea Dagger is wel relay. Ben benieuwd wat t gaat worden!
gut, volgens mij ga ik ook met jou meequote:Op zondag 17 december 2006 22:46 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
Ik word geloof ik de 27e meegesleurd naar Doornroosje (ondanks dat ik niet mee hoef), maar of ik er zo gelukkig van word is 2; Hebben jullie Billy wel s gehoord? Das niet echt dat je zegt "tof"! Maar goed, Chelsea Dagger is wel relay. Ben benieuwd wat t gaat worden!
Oiquote:Op zondag 17 december 2006 22:46 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
Ik word geloof ik de 27e meegesleurd naar Doornroosje (ondanks dat ik niet mee hoef), maar of ik er zo gelukkig van word is 2; Hebben jullie Billy wel s gehoord? Das niet echt dat je zegt "tof"! Maar goed, Chelsea Dagger is wel relax. Ben benieuwd wat t gaat worden!
Een nummer als Whistle For The Choir had zo op Who Killed The Zutons? gekund echter.quote:Op zondag 17 december 2006 18:23 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hm, ik vind het eigenlijk best anders dan The Zutons. Leuker en minder gepolijst.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |