Hoe laat komt bowling ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:34 schreef arneaux het volgende:
Jongens, het is zaterdagavond. Er Bowling for Columbine komt op tv, net als de Lama's. Bruce Almighty is nu bezig op SBS en natuurlijk kun je de kroeg in. O ja, Magnolia komt ook nog. Dus vervelen gaat niet op vanavond.
10 uur op RTL5.quote:
Heb je nou je zin ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
volgens mij kan ik de SC wel gaan sluiten
Magnolia is overrated.quote:
Thanks !quote:
Doe maarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Doe dat dan ook gewoon. Er word hier echt wel commentaar op de streams gegeven tussendoor. Zo een onzettend strak beleid werkt toch niet. Ik heb echt geen zin om eventuele kanttekeningen een SC topic te posten enzo.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Jammer dat de traditionele SC moet gaan verdwijnen al werd het oneindige gewzwaai wel irritant iddquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Ja mamaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Jongens kap nou met die offtopic SC.
Je valt alleen op een ongelukkig moment binnen......quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Jongens kap nou met die offtopic SC.
Achatsie...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:38 schreef rubstar het volgende:
Jeroen zou het wel op prijs stellen als Milica is een keer zegt van hey Jeroen kom is ff mee op bed liggen
om te praten dan he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |