Bij andere BB was juist het probleem dat iedereen op een gegeven moment wel naar een kapper wilde, maar ze mochten geen contact met de buitenwereld hebben. Zie daar ook het 'gedoe' met tondeuses, uitschieten, etc.quote:
En de zusjes de meest intelligentstequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:27 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Semih de mooiste man in het huis, Jeroen de lekkerste.
Marcia is de mooiste vrouw, Marlies de lekkerste.
Minus milica.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:27 schreef scanman01 het volgende:
De wat interessantere dames van het huis
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB260893.jpg]afbeelding][/URL]
Nou ja zeg, wat denkt die Van de Tonnekreek wel niet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:26 schreef scanman01 het volgende:
Isabeau (dacht ik) zei vanmiddag dat Hilde kort voor het begin haar haar had geverfd ofzo... en dat moest van Hummie meteen in de oude staat terug.
Waaom is mooiste niet gelijk aan lekkerste bij jou?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:27 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Semih de mooiste man in het huis, Jeroen de lekkerste.
Marcia is de mooiste vrouw, Marlies de lekkerste.
Weer een plaats gezakt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia wil niet met iemand op de bank liggen, omdat haar vriendje er anders misschien door beschadigd wordt![]()
Ik vind dat soms best uiteen lopen. Iemand kan heel esthetisch zijn, maar sex-appeal missen. Omgekeerd kan iemand ook best imperfect zijn, maar tegelijkertijd enorm geil.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waaom is mooiste niet gelijk aan lekkerste bij jou?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:29 schreef Kinga het volgende:
Damn it, gooi die tuin open BB. Die fucking streams zijn zo donker!
Ik heb een keer gehoord dat als mannen zeggen lekkerste/geil dan bedoelen ze 'om mee te neuken' en als ze zeggen mooi, dan bedoelen ze 'om mee te trouwen'quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waaom is mooiste niet gelijk aan lekkerste bij jou?
Kloptquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Dat kan er niet aan liggen dat het avond is. Ze hebben immers geen licht van buiten. Zal BB de verlichting zachter zetten 's avonds ofzo? Vanmiddag leek het veel lichter.
Zou kunnen. Wat mij betreft is mooiste altijd gelijk aan lekkerste.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:30 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehoord dat als mannen zeggen lekkerste/geil dan bedoelen ze 'om mee te neuken' en als ze zeggen mooi, dan bedoelen ze 'om mee te trouwen'
Ik wil der best troosten als ze daar behoeft aan heeft hoor,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia kan er emotioneel van worden, dat ze voelt dat ze aan het groeien is.
En dat ze haar horloge en agenda niet heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |