Heeft Hilde gedaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
Heeft Egbert trouwens zijn hoofd zelf kaal geschoren of heeft Rik dat ook gedaan?
Dat heeft Hilde gedaan, niet voordat ze zijn oor had opengereten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
Heeft Egbert trouwens zijn hoofd zelf kaal geschoren of heeft Rik dat ook gedaan?
Nee Hilde heeft dat gedaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
Hildequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:20 schreef Canisfire het volgende:
In het dagelijks leven beplakt hij een energiecentrale of hangt eraan vastgeketend, nu doet hij iets met haarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:19 schreef Canisfire het volgende:
Best knap van Rik hoe die van een normaal kapsel een exentriek kunstwerk kan maken.
Maar is Hummie er wel blij mee? Ze mochten toch niets aan hun haren veranderen? Dit is totaal een andere look.quote:
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Maar is Hummie er wel blij mee? Ze mochten toch niets aan hun haren veranderen? Dit is totaal een andere look.
Ja precies, het lijkt me niet de bedoeling dat de kapsels zo rigoreus worden aangepast. Kijk Egbert valt dan nog mee, zoveel verschil zie je niet maar het kapsel van Jeroen is dusdanig anders dat hij niet meer lijkt op de foto die gebruikt wordt voor de nominaties etc.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Maar is Hummie er wel blij mee? Ze mochten toch niets aan hun haren veranderen? Dit is totaal een andere look.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Omdat in het vorige deel er ook gedonder was met Menno die zijn hoofd had kaal geschoren.quote:
Is dat serieus?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:19 schreef Debbus het volgende:
[..]
Sorry, o ja, en Tijn en Sjanine hebben eindelijk vriendschap gesloten!!
Jeroen is toch echt de enige die er niet echt lekker tussen past... maar ik denk niet dat hij er als eerste uit vliegt..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:24 schreef arneaux het volgende:
[..]. Dat zou wel mooi zijn, als t vanavond nog moeten uithalen. Ik vind Jeroen trouwens best wel onzeker overkomen op dit moment.
Dit kapsel vind ik erg leuk maar zoals hij bij de vrouwen van de krulkapsels maakt, vind ik iets minder.quote:
Dit zorgt voor spectaculaire beelden hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:25 schreef arneaux het volgende:
Aan de andere kant, dat invlechten heeft zolang geduurd. BB had veel eerder in kunnen grijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |