Lijkt me gezelligquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:07 schreef Oksel het volgende:
Chanty![]()
Kom je bij mij Wii-en? Ik woon in R'dam!
Je kan makkelijk zien dat het een fan-made plaatje is. Het is gewoon hardstikke lelijk.quote:
Jij bent zo voorspelbaar. Ik weet zeker dat als dit officiële art was dat jij het fantastisch zou vindne.. Maar omdat het fanart is vind je het "hardstikke lelijk"..quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je kan makkelijk zien dat het een fan-made plaatje is. Het is gewoon hardstikke lelijk.
Nicequote:
Nog foute fanart ook...quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:33 schreef Xrenity het volgende:
/edit
van de url van die controllers:
[afbeelding]
Waar komt dit vandaan?Fanmade?
Link.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:34 schreef Oksel het volgende:
Zelda heeft wel een oorbel btw.. beetje gay.
Ik ook. Hoop dat er weer verschillende kleuren (controllers) komen, net als bij de Cube waar ik Emerald, Spice, Zwart en Paars hebquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:31 schreef BMH het volgende:
[..]
FAKE!
[/Ruzbeh mode]
Ik vind de groene wel leukValt lekker op
dus de groene maillot is niet gay?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:34 schreef Oksel het volgende:
Zelda heeft wel een oorbel btw.. beetje gay.
Wit =3quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus de groene maillot is niet gay?
een witte maillot kan alleen gedragen worden door ballerina's en kleine meisjesquote:
En helden! 14.gifquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een witte maillot kan alleen gedragen worden door ballerina's en kleine meisjes
Robin Hood says Hi!quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een witte maillot kan alleen gedragen worden door ballerina's en kleine meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |