Hmmm goed punt!quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:06 schreef kepler het volgende:
ik ben benieuwd hoe ze dat gaan beveiligen dan. Lijkt mij makkelijker om te kopieren als het gewoon op SD-kaartjes staat. Niet alleen de save-games, maar ook de retro-games. Maar ze zullen hier vast wel iets op hebben gevonden
ALS UITBREIDING, PAARDELUL.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:00 schreef kepler het volgende:
SD-kaart opening? Dat flash-geheugen zat toch in de console-zelf? Of heb ik iets gemist?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:06 schreef kepler het volgende:
ik ben benieuwd hoe ze dat gaan beveiligen dan. Lijkt mij makkelijker om te kopieren als het gewoon op SD-kaartjes staat. Niet alleen de save-games, maar ook de retro-games. Maar ze zullen hier vast wel iets op hebben gevonden
SD kaart = Secure Digital = ondersteuning voor DRM.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm goed punt!Toch ga ik er niet vanuit dat de SD-slot enkel bedoeld is voor extra ruimte voor savegames.
Ik gok dat dat op STEAM achtige wijze gebeurd, of gewoon met console ID's.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:06 schreef kepler het volgende:
Dat is al 3x gezegt paardelul.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
ALS UITBREIDING, PAARDELUL.
Tering dat is al sinds E3 05 bekend.
Maar dat telde niet omdat ik nog in bed zat te snurken.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
ALS UITBREIDING, PAARDELUL.
Tering dat is al sinds E3 05 bekend.
Hallooo, Aarde! Alleen 3rd party spellen kunnen niet online voor 2007. 1st party spellen wèl. Daarnaast is dat niet eens bevestigd door Nintendo. Kunnen we nu ajb kappen met deze discussie? Dank.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zelfs op de Nintendo DS wordt aardig wat online gespeeld, eens in de zoveel tijd komt Nintendo weer met een bericht dat de zoveelste speler online is gegaan etc... Dus dan is het wel dubbel zo dom van Nintendo...
Om maar met de normale dooddoener te komen: Je hoeft het niet te lezenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hallooo, Aarde! Alleen 3rd party spellen kunnen niet online voor 2007. 1st party spellen wèl. Daarnaast is dat niet eens bevestigd door Nintendo. Kunnen we nu ajb kappen met deze discussie? Dank.
Omdat er van third party devs ook leuke online spellen kunnen komen en de mensen die met de Wii graag online willen spelen zullen dus vooral first party titels kopen wat kan zorgen voor minder support van third party devsquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een huilies zeg.Tuurlijk is het dom van Nintendo. Maar zo erg is het nou ook weer niet.
Nintentards wachten nu al hun hele leven op een Nintendo console die online kan, en je hebt ze nooit horen klagen. Dan gebeurt het eindelijk, wordt het voor third party games een paar maanden tot een jaar uitgesteld, is het gelijk hardstikke kut.
Jij hoeft niet te reageren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Om maar met de normale dooddoener te komen: Je hoeft het niet te lezen
Serieusquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:22 schreef Cheiron het volgende:
Trouwens, in 2 console-generaties is Nintendo op de 3e plaats beland, en waardoor? Door gebrek aan 3rd party ondersteuning. Dan is dit gewoon geen goed begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |