haha het is best met jou bedoel je. Jij bent degene die maar door blijft janken dat het erg is dat het er nog niet is. En waar verdraai ik je woorden? wat jij doet is jouw mening dat online boeiend is als feit presenteren en daarmee wil zeggen dat het erg is dat we moeten wachten terwijl het een feit is dat online console gamen wel populair is in Kill_em_all's kennissenkring.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:41 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
haha het is best met jouw bedoel je. Jij bent degeene die maar door blijft janken dat het niet erg is dat het er nog niet is. En waar verdraai ik je woorden? wat jij doet is jouw mening dat online niet boeiend is als feit presenteren en daarmee wil zeggen dat het niet erg is dat we moeten wachten terwijl het een feit is dat online gamen wel populair is.
Wat een onzinquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
haha het is best met jou bedoel je. Jij bent degene die maar door blijft janken dat het erg is dat het er nog niet is. En waar verdraai ik je woorden? wat jij doet is jouw mening dat online boeiend is als feit presenteren en daarmee wil zeggen dat het erg is dat we moeten wachten terwijl het een feit is dat online console gamen wel populair is in Kill_em_all's kennissenkring.
Zo, nu jij weer Kill_em_all
Welke van die 3rd party titels was je van plan te kopen? 3rd party launch titels sucken vaak toch. Ik zie het probleem niet zoquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:08 schreef _petjan het volgende:
Stelletje fanboysAls Nintendo zegt een console te maken die online kan, en dan een maand voor de release even komt vertellen dat de meeste launch games opeens niet eens online kunnen dan hebben ze het gewoon dik verneukt.
Monkey Balllll, niet dat die online moet, maar Monkey Ball ownt alle andere launchgamesquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Welke van die 3rd party titels was je van plan te kopen? 3rd party launch titels sucken vaak toch. Ik zie het probleem niet zo.. Zeker niet als we Zelda & Metroid als launch titels krijgen
monkey ball online lijkt me erg tofquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Monkey Balllll, niet dat die online moet, maar Monkey Ball ownt alle andere launchgames
http://www.wiigamer.nl/article/4460p1.htmlquote:Productie is waarschijnlijk begonnen; Matt meldt namelijk dat de Wii hardware helemaal af is.
We weten nog niet wanneer Wii nu precies komt of hoeveel hij gaat kosten, maar lang kan dat niet meer duren. IGN's Matt Cassamassina meldt namelijk op zijn weblog dat developers de uiteindelijke Wii hardware binnen hebben gekregen.
Veel bijzonders heeft hij echter niet te melden. Hij heeft een Wii-disc in het systeem gestopt, welke er heel 'smooth' in gleed. Ook meld hij dat je wavebird controllers er gewoon op aan te sluiten moeten zijn en dat er geen vreemde geheime onder de 'flap' zitten. Hier zitten namelijk gewoon de SD-kaart openingen en de SYNCHRO knop. Met die laatste kun je er overigens voor zorgen dat de Wii alle controllers in je omgeving oppikt.
De user interface kreeg Matt helaas niet te zien en niemand wil er over praten. Hij verwacht echter dat hij snel zijn handen kan leggen op foto's of video van het geheel.
Dat zit er al zolang als de Wii voor het eerst werd getoond hoor. Een SD kaart slot en intern 512 mb Flashgeheugen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:00 schreef kepler het volgende:
SD-kaart opening? Dat flash-geheugen zat toch in de console-zelf? Of heb ik iets gemist?
Ik vind het idd erg dat het er niet bij de launch is. Daarbij is dat niet alleen mijn mening maar ook nog eens een feit. Kijk maar eens hoeveel mensen er online spelen op XBL en hoeveel mensen er zelfs op dat uitermate crappy systeem van sony online zitten om nog maar niet over de pc games te spreken Het is dus een feit dat online populair is en dat mensen het willen. Het is dus idd erg dat het niet bij de launch beschikbaar is omdat je zo dus potentieele klaten afschrikt.quote:haha het is best met jou bedoel je. Jij bent degene die maar door blijft janken dat het erg is dat het er nog niet is. En waar verdraai ik je woorden? wat jij doet is jouw mening dat online boeiend is als feit presenteren en daarmee wil zeggen dat het erg is dat we moeten wachten terwijl het een feit is dat online console gamen wel populair is in Kill_em_all's kennissenkring.
Zelfs op de Nintendo DS wordt aardig wat online gespeeld, eens in de zoveel tijd komt Nintendo weer met een bericht dat de zoveelste speler online is gegaan etc... Dus dan is het wel dubbel zo dom van Nintendo...quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:24 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik vind het idd erg dat het er niet bij de launch is. Daarbij is dat niet alleen mijn mening maar ook nog eens een feit. Kijk maar eens hoeveel mensen er online spelen op XBL en hoeveel mensen er zelfs op dat uitermate crappy systeem van sony online zitten om nog maar niet over de pc games te spreken Het is dus een feit dat online populair is en dat mensen het willen. Het is dus idd erg dat het niet bij de launch beschikbaar is omdat je zo dus potentieele klaten afschrikt.
owquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat zit er al zolang als de Wii voor het eerst werd getoond hoor. Een SD kaart slot en intern 512 mb Flashgeheugen.
Jawel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:39 schreef kepler het volgende:
[..]
ow
maar het kan niet gebruikt worden als geheugen uitbreiding ofwel? (alsin retro-games opslaan?)
Volgens mij is het juist puur bedoeld als uitbreiding.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:39 schreef kepler het volgende:
ow
maar het kan niet gebruikt worden als geheugen uitbreiding ofwel? (alsin retro-games opslaan?)
Ja, opslagmedia via USB wordt ook ondersteund.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:53 schreef kipknots het volgende:
Ik geloof dat Nintendo ook hints had gegeven dat externe harde schijven worden ondersteund? Als dat zo is heb je een 100 gig voor minder dan 100 euro, sd kaartjes zijn niet echt nodig.![]()
Hmmm goed punt!quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:06 schreef kepler het volgende:
ik ben benieuwd hoe ze dat gaan beveiligen dan. Lijkt mij makkelijker om te kopieren als het gewoon op SD-kaartjes staat. Niet alleen de save-games, maar ook de retro-games. Maar ze zullen hier vast wel iets op hebben gevonden
ALS UITBREIDING, PAARDELUL.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:00 schreef kepler het volgende:
SD-kaart opening? Dat flash-geheugen zat toch in de console-zelf? Of heb ik iets gemist?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:06 schreef kepler het volgende:
ik ben benieuwd hoe ze dat gaan beveiligen dan. Lijkt mij makkelijker om te kopieren als het gewoon op SD-kaartjes staat. Niet alleen de save-games, maar ook de retro-games. Maar ze zullen hier vast wel iets op hebben gevonden
SD kaart = Secure Digital = ondersteuning voor DRM.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm goed punt!Toch ga ik er niet vanuit dat de SD-slot enkel bedoeld is voor extra ruimte voor savegames.
Ik gok dat dat op STEAM achtige wijze gebeurd, of gewoon met console ID's.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:06 schreef kepler het volgende:
Dat is al 3x gezegt paardelul.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
ALS UITBREIDING, PAARDELUL.
Tering dat is al sinds E3 05 bekend.
Maar dat telde niet omdat ik nog in bed zat te snurken.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
ALS UITBREIDING, PAARDELUL.
Tering dat is al sinds E3 05 bekend.
Hallooo, Aarde! Alleen 3rd party spellen kunnen niet online voor 2007. 1st party spellen wèl. Daarnaast is dat niet eens bevestigd door Nintendo. Kunnen we nu ajb kappen met deze discussie? Dank.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zelfs op de Nintendo DS wordt aardig wat online gespeeld, eens in de zoveel tijd komt Nintendo weer met een bericht dat de zoveelste speler online is gegaan etc... Dus dan is het wel dubbel zo dom van Nintendo...
Om maar met de normale dooddoener te komen: Je hoeft het niet te lezenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hallooo, Aarde! Alleen 3rd party spellen kunnen niet online voor 2007. 1st party spellen wèl. Daarnaast is dat niet eens bevestigd door Nintendo. Kunnen we nu ajb kappen met deze discussie? Dank.
Omdat er van third party devs ook leuke online spellen kunnen komen en de mensen die met de Wii graag online willen spelen zullen dus vooral first party titels kopen wat kan zorgen voor minder support van third party devsquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een huilies zeg.Tuurlijk is het dom van Nintendo. Maar zo erg is het nou ook weer niet.
Nintentards wachten nu al hun hele leven op een Nintendo console die online kan, en je hebt ze nooit horen klagen. Dan gebeurt het eindelijk, wordt het voor third party games een paar maanden tot een jaar uitgesteld, is het gelijk hardstikke kut.
Jij hoeft niet te reageren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Om maar met de normale dooddoener te komen: Je hoeft het niet te lezen
Serieusquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:22 schreef Cheiron het volgende:
Trouwens, in 2 console-generaties is Nintendo op de 3e plaats beland, en waardoor? Door gebrek aan 3rd party ondersteuning. Dan is dit gewoon geen goed begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |