jah volgens mij ook heel langquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoelang duurde het wel niet in BB5? Weken, toch?
pleisterquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:50 schreef nodisch18 het volgende:
Wat heeft egbert bij zijn linkeroor?
Klopt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:50 schreef scanman01 het volgende:
Eigenlijk is die telefoon dus net zoiets als die brieven vorig jaar, die dan maar door 1 persoon geopend mocht worden. Lieske was toen genomineerde af geloof ik ... en later nog iets anders.
Toch gek, en hij was ook wel snel vergeten erna...terwijl het toch wel lang heeft geduurdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:50 schreef Isabeau het volgende:
24 augustus begon BB5 en Rikkert vertrok op 15 september!![]()
daar denk ik dus ook aan degene die opneemt staan ook automatisch genomineerd en dan hebben ze er 3 semih.marlies en (?)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:50 schreef scanman01 het volgende:
Eigenlijk is die telefoon dus net zoiets als die brieven vorig jaar, die dan maar door 1 persoon geopend mocht worden. Lieske was toen genomineerde af geloof ik ... en later nog iets anders.
Mwa, Rikkert was behoorlijk onzichtbaar. Wel jammer, want t was een intelligente gozer.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Toch gek, en hij was ook wel snel vergeten erna...terwijl het toch wel lang heeft geduurd
lijkt korter door die fiets opdracht denkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:50 schreef Isabeau het volgende:
24 augustus begon BB5 en Rikkert vertrok op 15 september!![]()
Hulde voor deze goede samenvatting.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mwa, Rikkert was behoorlijk onzichtbaar. Wel jammer, want t was een intelligente gozer.
Of mag moet iemand aanwijzen. Nathalie was toen de klos door Tanja meen ik, vorig jaar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:51 schreef Coraatje het volgende:
[..]
daar denk ik dus ook aan degene die opneemt staan ook automatisch genomineerd en dan hebben ze er 3 semih.marlies en (?)
Ik vond hem ook wel leukquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mwa, Rikkert was behoorlijk onzichtbaar. Wel jammer, want t was een intelligente gozer.
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen houdt zelfs op dezelfde manier zijn glas vast als Marcel. Bij de voet![]()
Dan is Hilde zeker de GABBERSAURUS.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:53 schreef rubstar het volgende:
[..]
want ik ben kaler dan kaal,
strakker dan strak,
wreder dan wreed
vetter dan vet!
SUPERGABBERRRR.
![]()
Zijn ze nog aannet fietsen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lijkt korter door die fiets opdracht denk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |