Zeker weten. Heeft wmb ook een uitstraling van 0,0quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:39 schreef LudoSanders het volgende:
Die Marcia is echt een saaie doos.
jeroen ook? bah hij is gezaktquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Etiene, Rik en Jeroen.
En Semih natuurlijk
Ja, helaas Jeroen ook ineens. Hij wil er misschien bij horenquote:
Zweet hoeft niet vies te ruiken. Als een man gewoon deo gebruikt kun je wel naar zweet ruiken, maar is het niet vies. Ik ken mensen op mijn werk die al naar zweet ruiken voor ze zijn begonnen en dat stinkt ja. Ik heb zelf eens getest zonder deo en dan vind ik ook dat het stinkt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:40 schreef Coraatje het volgende:
ik heb een keer op het strand gelegen naast een man met okselhaar die verschrikkelijk rook naar zweet en je de druppels zag hangen ,toen kreeg ik ook een afkeer van okselhaar op dat moment ,maar mijn vriend heeft nog gewoon okselhaar hoor
Dan wordt Hummie kwaad... en berg je dan maar!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:42 schreef Bep het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als ze de telefoon niet opnemen?
Ik wilde net zeggen dat het wel een heel net klein driehoekje isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:41 schreef scanman01 het volgende:
Zeker weten. Heeft wmb ook een uitstraling van 0,0
Zware sanctie, zeer hard noodrantsoen, rookverbod etc. (denk ik)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:42 schreef Bep het volgende:
Dan staat iedereen genomineerd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:42 schreef Bep het volgende:
Sanctie!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:42 schreef Bep het volgende:
Dan zijn ze allemaal genomineerdquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:42 schreef Bep het volgende:
ow ik zie hetquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, helaas Jeroen ook ineens. Hij wil er misschien bij horen
Oja, dat is ook zo, was ik ff vergetenquote:
Thanks! Was idd geen reactie op mijn bericht, maar dat boeit nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat het wel een heel net klein driehoekje is![]()
Dan zou ik dat gewoon doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dan zijn ze allemaal genomineerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |