Best wel boeiend eigenlijk jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 08:20 schreef donald_dick het volgende:
boeie, een wijsneuzerige dikke amerikaan die verteld hoe dom andere amerikanen zijn
Doen ze in Denemarken ook niet. Sommige landen zijn gewoon niet zo crimineel lijkt het wel. Nederland gaat wat dat betreft Amerika achterna.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:28 schreef roze-meisje het volgende:
leuke docu! alleen vreemd ja dat ze in Canada hun deuren 's nachts niet op slot doen![]()
Volgens mij ben jij eerder dom, want je hebt het punt totaal niet begrepen van Michael Moore's film...quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:20 schreef donald_dick het volgende:
boeie, een wijsneuzerige dikke amerikaan die verteld hoe dom andere amerikanen zijn
Nee, dat is het misschien juist wel! Mentaliteit. Niet willen toegeven aan het feit dat alles maar op slot moet en omver geschoten moet worden!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:40 schreef Sm0keZ het volgende:
Het zal vast nog wel (ergens) mogelijk zijn. Als je op Texel kijkt, daar kun je rustig je fiets/auto zonder sloten etc. laten staan. 3 maanden later staat ie er nog!
Maar dat de inwoners van Toronto, een enorme stad, lachend lopen te vertellen dat ze hun deuren nooit op slot doen (terwijl elke ondervraagde slachtoffer is geweest van nachtelijk ongewenst bezoek, diefstal, etc.) begin ik toch wel m'n twijfels te krijgen over de geloofwaardigheid van het hele verhaal.
Dat was echt supergrappig.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:32 schreef alors het volgende:
En dat animatiestuk over de geschiedenis van Amerika![]()
heb ze heel goed begrepen, en al zijn boeken gelezen. het leuke daarvan is, is dat ie elk punt aanpakt om amerika neer te halen, behalve over vetzucht. hoe vreemdquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:23 schreef oZner het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij eerder dom, want je hebt het punt totaal niet begrepen van Michael Moore's film...
omdat het een slag andere mensen zijn, in canada voelen mensen zich nog steeds meer verbonden met europa dan amerikanen met europa. dat komt ook mede door dat canadezen nog steeds frans krijgen op schoolquote:Op zondag 27 augustus 2006 09:36 schreef slindenau het volgende:
Zeker als je ziet hoeveel wapens ze in Canada hebben, en hoe weinig moorden. Doen ze in Amerika toch iets fout.
Als je dat over Fahrenheit 9/11 zou zeggen, dan zou je wel een beetje gelijk hebben. Maar bij Bowling for Columbine gaat het inderdaad te ver. En het is voor zijn doen ook nog is een sterke docu. Alleen de stukjes over Lockeed gaan nergens over. Natuurlijk is er behoorlijk wat subjectief, maar waarom zou een docu objectief moeten zijn?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind documentaire niet echt een toepasselijke naam voor dit stukje propaganda. Die vetklep doet niets anders dan open deuren in trappen, en kromme verbanden leggen. Verder is hij heel goed in het roepen wat er allemaal niet goed is, maar heeft hij maar heel zelden een oplossing.
Misschien is dat een stapje te ver.
Beetje jammer van het tijdstipquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
vanavond 23:25 op canvas wordt die weer uitgezonden.
Goede timing gezien de gebeurtenis van gisteren
Ik moet er morgenochtend om 7 uur uit. De kans is groot dat ik er halverwege de nacht nog uit moet om een huilende baby van eten te voorzien en het was vandaag een nogal zware dag. Ik ga dus niet om half 12 zitten voor een documentaire van anderhalf uur.quote:
Heb je die niet op dvd dan ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik moet er morgenochtend om 7 uur uit. De kans is groot dat ik er halverwege de nacht nog uit moet om een huilende baby van eten te voorzien en het was vandaag een nogal zware dag. Ik ga dus niet om half 12 zitten voor een documentaire van anderhalf uur.
Die wel ja....quote:
Soms is het wel eens leuk om iets op tv te kijken ook al heb je het op dvd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die wel ja....
Bowling for Columbine niet, want dan zou ik moe ook niet druk hoeven maken om het tijdstip.
Ik herken echt maar heel weinig dingen. Wat een eenzijdige 'documentaire' en zeker die flauwekul over Toronto.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:40 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar dat de inwoners van Toronto, een enorme stad, lachend lopen te vertellen dat ze hun deuren nooit op slot doen (terwijl elke ondervraagde slachtoffer is geweest van nachtelijk ongewenst bezoek, diefstal, etc.) begin ik toch wel m'n twijfels te krijgen over de geloofwaardigheid van het hele verhaal.
Kom je vaak in Toronto?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik herken echt maar heel weinig dingen. Wat een eenzijdige 'documentaire' en zeker die flauwekul over Toronto.Er komen zeker heel nuttige dingen aan de orde maar het is allemaal wel weer heel erg Mr. Moore-achtig.
Toen ik hem voor het eerst zag jaren geleden keek ik er heel anders tegenaan dan nu, zeker nu ik al twee jaar in Michigan woon.
De mens is makkelijk te beinvloeden blijkt maar weer.
Twee keer geweest al en heb er familie wonen. Dat wil niet zeggen dat ik er veel van af weet maar ik vond het nogal eenzijdig. Nou heb ik BfC ook al jaren geleden voor 't laatst gezien.quote:
Het was niet verwijtend hoor, echt belangstelling, want ik weet dat michigan relatief gezien redelijk in de buurt van Toronto ligt (voor Noord-Amerikaanse begrippen dan).quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Twee keer geweest al en heb er familie wonen. Dat wil niet zeggen dat ik er veel van af weet maar ik vond het nogal eenzijdig. Nou heb ik BfC ook al jaren geleden voor 't laatst gezien.
En ja, de deuren gaan er gewoon op slot. Zelfs in de 'keurige' wijken. Ik krijg het idee dat ze doen voorkomen alsof het Disneyland is.
Michigan is idd de buurman van Ontario. De omgeving en het weer zijn vergelijkbaar, zelfs de bewoners van beide gebieden kunnen aardig goed met elkaar overweg.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het was niet verwijtend hoor, echt belangstelling, want ik weet dat michigan relatief gezien redelijk in de buurt van Toronto ligt (voor Noord-Amerikaanse begrippen dan).
Ik heb 'm misschien teveel op tv gezien om 'm nog leuk te vinden. Maar ja, hij haalt zeker goede punten aan.quote:Ach, ik vind Moore wel humoristisch en ik denk dat niemand kan ontkennen dat hij best wat punten aansnijdt waarbij je je voorhoofd kan fronsen
Ik had net ook weer eens Elephant gekeken. Ik weet niet waarom, maar ik verveelde me en pakte die eigenlijk onbewust (dacht ik tenminste. Is natuurlijk niet zo..) uit de dvd kast.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:00 schreef Ephemera het volgende:
Ik heb hem net weer gezien.. op dvd. Naar aanleiding van het incident in Virginia vond ik het wel toepasselijk [...]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |