Ja maar er kwam eerst een wit-achtige substantie uitquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:40 schreef schatje het volgende:
Een zetpil lost toch vrij snel op?
Paracetamol 1000.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:42 schreef N.icka het volgende:
Wat voor zetpillen zijn het?
Ligt er maar net aan hoe lang hij er in heeft gezeten toch? Als hij na 10 tellen al is gaan poepen kan hij best een nieuwe nemen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:47 schreef N.icka het volgende:
[..]
nee geen nieuwe meer innemen nu , even een paar uur wachten maar ( uur of 4)
*zucht*quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe lang hij er in heeft gezeten toch? Als hij na 10 tellen al is gaan poepen kan hij best een nieuwe nemen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe lang hij er in heeft gezeten toch? Als hij na 10 tellen al is gaan poepen kan hij best een nieuwe nemen.
Edit: Lezen is ook een kunst.![]()
Als jij ff beter leert lezen, dan is het ook goed, Check de OP.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Edit: Lezen is ook een kunst.![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:03 schreef DDM het volgende:
Nee je hoeft geen nieuwe te nemen. Maar waarom gebruik je in hemelsnaam zetpillen?
Ja, goede tipquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:09 schreef Casparovvv het volgende:
Gewoon weer terugstoppen. Of kan je 'm nu de helft al verdwenen is ook als 500 mg paracetamol opeten?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:03 schreef DDM het volgende:
Nee je hoeft geen nieuwe te nemen. Maar waarom gebruik je in hemelsnaam zetpillen?
Mijn edit was lekker eerder.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:59 schreef N.icka het volgende:
[..]
*zucht*
LEES DE OP EENS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goh daar was ik zelf nou niet opgekomen. Maar welke van dat rijtje is het. Daar gaat het mij om.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:12 schreef Djep het volgende:
[..]dat is het enige wat ts kan verdragen(misselijk of iets anders) dat is het enige wat ts in huis heeft. ts heeft zo'n pijn dat ie hoopt op de snelle werking van zetpillen. een combi van de bovenstaande dingen iets anders
als ik in deze situatie veel pijn zou hebben, dan zou ik er gewoon nog een nemen.
En dan roepen: Jaaa, een verdomde meevallerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:22 schreef Sam_Raimi het volgende:
Gewoon het toilet in duiken de zetpil zoeken en terug pluggen ala trainspotting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |