Post die link maar even, lijkt me wel grappig beetje colourways verzinnen.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:19 schreef MFPascal het volgende:
Die sneakers had ik inderdaad gemaakt door middel van Photoshop. Kon op een site aan een psd file komen met allemaal layers met delen van zo'n schoen. Waren ook nog andere Nike modellen, als er iemand interresse heeft geef maar een gil. Post ik die link ff want ik weet het niet zo uit mn hoofd.
Moet je ze eens in het donker aandoen dan zie je dat oranje nog steeds.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:35 schreef Hammet het volgende:
Ok, even wat foto's van mn nieuwe dunks, omdat ik ze beloofd had.
[afbeelding]
[afbeelding]
En in het echt is dat oranje nog véél feller, bijna fluoriserend.
Ik weet al hoe het komt. Ik had een foto gezien van iemand die er een foto van had gemaakt in het donker. Dus de flitser zal er wel mee te maken hebben gehad. Het zag er in ieder geval erg stoer uit.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:02 schreef thaWarhead het volgende:
Dat is bij wijze van spreken, het is geen glow in the dark ofzo.
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:59 schreef thaWarhead het volgende:
Lees dit maar even op Kixandthecity.
Ok, dit is de link:quote:Op woensdag 6 september 2006 17:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Post die link maar even, lijkt me wel grappig beetje colourways verzinnen.
[..]
Moet je ze eens in het donker aandoen dan zie je dat oranje nog steeds.
Godver, ze hebben er dus (nog) maar 1 colorway in mijn maatquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:14 schreef _petjan het volgende:
Morgen krijgt Caliroots de Greedy Genius schoenen binnen.
[afbeelding]
Hopenlijk ben ik nog optijd thuis om ze te bestellen.![]()
Ik heb m niet gehost, het was een copy/paste uit die link. De foto van t label aan de binnenkant van de schoen.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:21 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Ok, dit is de link:
http://www.pigmag.com/content/view/365/96/
Nog ff een beerloze versie, verder ben ik niet gekomen![]()
[afbeelding]
Ik krijg deze site als ik op downloaden druk http://www.pigmag.com/com(...)oad/gid,6/Itemid,129quote:Op woensdag 6 september 2006 18:21 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Ok, dit is de link:
http://www.pigmag.com/content/view/365/96/
Nog ff een beerloze versie, verder ben ik niet gekomen![]()
[afbeelding]
Gasten van Nostress.com hebben net een nieuwe lading binnen. Topwinkel, laatst voor 17 euro 50 inclusief verzenden bliksemsnel een t-shirt in de bus gekregen. Dusseh, scoor ze daar anders gewoon. Als je het van plan bent, laat het me dan ff weten trouwens, ik wil er nog een shirt bestellen, scheelt weer in verzendskosten (ze geven me natuurlijk niet elke keer zo'n topdeal)quote:Op woensdag 6 september 2006 20:18 schreef _petjan het volgende:
[..]
Godver, ze hebben er dus (nog) maar 1 colorway in mijn maatIk wou zo graag die 3m's
![]()
Nicequote:Op woensdag 6 september 2006 13:59 schreef thaWarhead het volgende:
Lees dit maar even op Kixandthecity.
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:25 schreef thaWarhead het volgende:
Lijkt overigens erg op reversed Paul Brown's:
[afbeelding]
Onzin, je moet leren met je schoenen om te gaan. Natuurlijk moet je niet op de natste dag van het jaar besluiten om met je suede schoenen in plassen te gaan stampen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:een en al suede dat is zo naar de klote
nee eigenlijk niet, je mag ze ook mailen als je dat wilt naar stansfield_ apenstaartje hotmail punt comquote:Op donderdag 7 september 2006 09:12 schreef MFPascal het volgende:
http://www.pigmotel.com/i(...)l-sneaker-templates/
Werkt hij zo wel?
Oh en Concrete krijgt ze ook, op 16 september als het goed is.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:05 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Gasten van Nostress.com hebben net een nieuwe lading binnen. Topwinkel, laatst voor 17 euro 50 inclusief verzenden bliksemsnel een t-shirt in de bus gekregen. Dusseh, scoor ze daar anders gewoon. Als je het van plan bent, laat het me dan ff weten trouwens, ik wil er nog een shirt bestellen, scheelt weer in verzendskosten (ze geven me natuurlijk niet elke keer zo'n topdeal)
Feit blijft dat ze lastiger te onderhouden zijn én dat ze sneller vies worden dan leer.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:51 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Onzin, je moet leren met je schoenen om te gaan. Natuurlijk moet je niet op de natste dag van het jaar besluiten om met je suede schoenen in plassen te gaan stampen.
Qua veters verschilt het echt per schoen. Soms maken de veters de schoen, en soms kun je makkelijker combineren met de standaard veters. Het is puur eigen voorkeur.
Ik heb de originele veters erin gehouden. Om er óók nog oranje veters in te doen, vind ik een beetje overkill. Ik vind het mooier als het oranje wat subtieler onder je broek vandaan komt.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:12 schreef mitman het volgende:
p.s. dragen jullie de gekleure veters of die er standaard inzitten...ik heb bij me blazers allebei verschillende gedaan om te kijke welke mooier stond maar nog steeds geen keuze kunnen maken dus hou ik het zo...zit bij de dunks nog te twijfelen
Jup.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:52 schreef Erasmusch het volgende:
Die camos zijn er alleen in high?
Ja, maar dan geldt alsnog dat als je er goed voor zorgt er erg lang lol van kan hebben.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Feit blijft dat ze lastiger te onderhouden zijn én dat ze sneller vies worden dan leer.
Daar ga ik dan even kijken, hopenlijk hebben die ze wel in m'n maat.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:52 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Oh en Concrete krijgt ze ook, op 16 september als het goed is.
Welke wil je hebben? Ik heb Version 1.0 Air Max 95, Version 1.2 Air Max 87, Version 2.0 Dunk Low, Version 2.0 Dunk High, Version 2.0 Waffle Racer B & Version 2.0 Air Force 1 Low in de aanbieding. Die versions moet je maar ff niet op letten.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, je mag ze ook mailen als je dat wilt naar stansfield_ apenstaartje hotmail punt com
1 |
Wil je die AM87 template mailen naar adres in profiel? Thanx.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:06 schreef MFPascal het volgende:
Welke wil je hebben? Ik heb Version 1.0 Air Max 95, Version 1.2 Air Max 87, Version 2.0 Dunk Low, Version 2.0 Dunk High, Version 2.0 Waffle Racer B & Version 2.0 Air Force 1 Low in de aanbieding. Die versions moet je maar ff niet op letten.
uiteraardquote:Op donderdag 7 september 2006 16:29 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Ja, maar dan geldt alsnog dat als je er goed voor zorgt er erg lang lol van kan hebben.
Nice, ik spring van de week wel even ergens een winkel in waar ze SB's hebben en dan pas ik wel ff een 9,5 en een 10,5quote:Op donderdag 7 september 2006 11:11 schreef floydvisser het volgende:
d'r was hier iemand voor marco hernandez p-rods.. heb volgende week of eind van deze een 10.5 int huis
Dan naar Tom's of Ben-G dusquote:Op donderdag 7 september 2006 22:48 schreef thaWarhead het volgende:
Camo's zijn rond de 100 euro, niet super gelimiteerd ofzo al heb ik het gevoel dat ze wel aardig goed lopen. Bij Patta en Concrete zul je ze overigens niet vinden, alleen bij deNike SB dealers die je vind op nikeskateboarding.com
Jullie site is uptodate wat maten betreft?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:11 schreef floydvisser het volgende:
da's waar...op internet staat bijna alles!
well vette combo en goede samenwerking... beter als met consolidated!
d'r was hier iemand voor marco hernandez p-rods.. heb volgende week of eind van deze een 10.5 int huis
Heb je toevallig rode veters liggen? Ben benieuwd hoe die eruit zien in m'n Stashquote:Op donderdag 7 september 2006 09:34 schreef floydvisser het volgende:
bij die camo dunks heb ik de oranje veters erin gedaan.. vond t wel mooi staan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |