Je bent er op gepromoveerd?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:16 schreef bonke het volgende:
je zal et misschien niet zo snel in de gaten hebben maar... vrouwen stinken harder
waarschijnlijk heb jij nog nooit een vrouw om je heen gehadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je bent er op gepromoveerd?
We hebben het hier over stinkende business IN de wc en niet over een of andere poepsex fantasie! Ga maar op google zoeken naar je grievenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:21 schreef bonke het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb jij nog nooit een vrouw om je heen gehad
Het is eerder dat ik niet veelvuldig WC's frequenteer die door ontlastende mannen worden bezocht, dan wel samenwoon met een man. Jij blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:21 schreef bonke het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb jij nog nooit een vrouw om je heen gehad
Of sinterklaas, dat is eerderquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:32 schreef Yildiz het volgende:
Je hebt ook van die dingen die idd automatisch de lucht verfrissen, leuk voor vaderdag ofzo.
es ff goed lezen schijnt ook moeilijk te zijn voor sommigenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:23 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
We hebben het hier over stinkende business IN de wc en niet over een of andere poepsex fantasie! Ga maar op google zoeken naar je grieven![]()
Die zijn lelijk omdát ze poepen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:48 schreef Fetai het volgende:
[..]
Alleen mooie vrouwen niet, lelijke vrouwen wel!![]()
volgens mij ben jij ook et boekie zoekquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het is eerder dat ik niet veelvuldig WC's frequenteer die door ontlastende mannen worden bezocht, dan wel samenwoon met een man. Jij blijkbaar wel.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:29 schreef botkanker_bestrijder het volgende:
wees blij dat je geen botkanker hebt
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:29 schreef botkanker_bestrijder het volgende:
wees blij dat je geen botkanker hebt
Kijk, ik heb moeite met het duiden van deze mededeling. Wat is "et boekie" bijvoorbeeld? Ik zal u dan ook niet van repliek dienen, gezien die kennelijk ongericht zal zijn.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:53 schreef bonke het volgende:
[..]
volgens mij ben jij ook et boekie zoek![]()
Ik las " waarschijnlijk heb jij nog nooit een vrouw om over je heen gehad"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:52 schreef bonke het volgende:
[..]
es ff goed lezen schijnt ook moeilijk te zijn voor sommigen
ik zei: vrouwen stinken meer dan mannen...
wat heeft dat met poepsex te maken ?
owwwww, ik weet et al, je wil het over poepsex hebben
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:02 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ik las " waarschijnlijk heb jij nog nooit een vrouw om over je heen gehad"![]()
sowwie![]()
Opmerkelijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:06 schreef Jugaros het volgende:
Pis naast de pot, zodat jou pis lekker gaat stinken, Daardoor ruik je zijn kots niet maar jou lekkere plas
je bent raarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kijk, ik heb moeite met het duiden van deze mededeling. Wat is "et boekie" bijvoorbeeld? Ik zal u dan ook niet van repliek dienen, gezien die kennelijk ongericht zal zijn.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:02 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ik las " waarschijnlijk heb jij nog nooit een vrouw om over je heen gehad"![]()
sowwie![]()
1x per week schijten?!??!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:14 schreef AlohaXa het volgende:
Mijn god![]()
Elke keer als ik naar het toilet ga, dan moet ik de wc deur heel voorzichtig openen. De angst voor de geur die mij eventueel tegenmoet kan komen jaagt de stuipen op mijn lijf.
De geur van uitwerpselen is zelfs te hardnekkig voor de ventilatie!
Daarbij komt ook nog dat het elke dag gebeurd! Doe eens normaal en probeer eens een stoelgang van één keer per week te proberen ofzo![]()
Hope notquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:16 schreef bonke het volgende:
. vrouwen stinken harder
wachttijden op een eigen huurwoningquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:16 schreef T3rr0r het volgende:
Ga gewoon op jezelf wonen..
Doe niet zo smerig of ik timmer je bek dicht jah!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:10 schreef RiDo78 het volgende:
Plas over zijn hoofdkussen heen en droog dat ding met een föhn. Dan kan hij in jouw meur proberen te slapen...
Kom maar op... mag je hier meteen even plassen op een wc die niet meurt. (hooguit naar toiletverfrisser)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:21 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Doe niet zo smerig of ik timmer je bek dicht jah!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |